Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pitää minua löysässä hirressä

Vierailija
06.07.2019 |

Hän on antanut ymmärtää, niin monella tavalla ja niin moneen kertaan vakuutellut, että hän ON kiinnostunut. Sanat ja teot eivät loppujenlopuksi kohtaa.

Minä en jaksa enää. Tuntuu, että en pääse eteenpäin koska tämä asia vaivaa. Tekisi mieli jollain lailla huomauttaa hänelle, että tuo käytös ei ole reilua.

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tossa samassa tilanteessa melkein. Tosin ollaan molemmat vasta erottu, eli kun mies sanoo et tilanne on huono hän voi myös tarkottaa sitä. Eeeniveis, sulla on jo uus. Haluut lähettää miehelle viestin. No helppoo, lähetä! Näin: "Olin susta tosi kiinnostunut ja luulin et säkin oot, koska oot niin kertonut itse. Oot kuitenkin toistuvasti tehnyt oharit, enkä pidä siitä, joten jatkan nyt elämää eteenpäin. Oli kiva tavata."

Mut tiedän joo miten vaikeeta toi on oikeesti, vaikka miten järki toimis niin sydän aina ei.

Tästä sun viestistä tuli jotenkin hyvä fiilis. Kiitos :) Tosiaan, meillä oli myös se tilanne että molemmat olimme juuri eronneet kun tavattiin. Tapailimme intensiivisesti, meidän välillä oli selvästi jotain erityistä (tai näin luulin). Mies meni selvästi hämilleen, kertoi että alkoi tykätä minusta liikaa, eikä ole valmis vielä uuteen suhteeseen.... Ja lopputulos on nyt tämä. Olemme pitäneet yhteyttä, mutta mies tekee oharit, vaikka samalla koko ajan vakuuttelee että haluaa tavata, hän ehdottaa pian tapaamista, hän laittaa pian viestiä...

ap

Vierailija
42/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää, koska annat pitää.

Öö eli? Mitä ehdotat?

Mies on mm. moneen kertaan laittanut viestiin "Laitan sinulle viestiä myöhemmin" "Kerron myöhemmin" "Tavataan jokin viikonloppu, laitan sinulle myöhemmin viestiä ja ehdotan päivää".

Viestiä ei kuitenkaan koskaan kuulu. Haluan sanoa hänelle, että tuo ei ole reilua käytöstä. Kohta varmaan soitan hänelle, saa varmaan paskahalvauksen koko äijä.

ap

Laitat viestin, että 'älä enää viestittele minulle, en ole enää kiinnostunut'. Ja sitten lopetat vatvomisen.

Ongelma on siinä, että tuo ei pidä paikkaansa. Minä olen silti hänestä kiinnostunut. Tulen olemaan aina hänestä kiinnostunut, ellei hän ilmaise minulle suoraan että häntä ei kiinnosta. Se tässä ongelma onkin. Hän ei sano suoraan, että ei ole kiinnostunut (vaan tätä asiaa tiedusteltaessa hän on tyyliin rukoillut anteeksipyyntöäni ja sanonut laittavansa minulle viestiä MYÖHEMMIN). Hän ei myöskään tee mitään asian eteen, että ottaisi minuun mitään yhteyttä.

ap

Et kovin kiinnostuneelta vaikuta jos pidät peliä jonkun toisen kanssa.

No mitä luulet, sen jälkeen kun mies tekee toistuvasti oharit ja katoaa kuin pieru saharaan?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tossa samassa tilanteessa melkein. Tosin ollaan molemmat vasta erottu, eli kun mies sanoo et tilanne on huono hän voi myös tarkottaa sitä. Eeeniveis, sulla on jo uus. Haluut lähettää miehelle viestin. No helppoo, lähetä! Näin: "Olin susta tosi kiinnostunut ja luulin et säkin oot, koska oot niin kertonut itse. Oot kuitenkin toistuvasti tehnyt oharit, enkä pidä siitä, joten jatkan nyt elämää eteenpäin. Oli kiva tavata."

Mut tiedän joo miten vaikeeta toi on oikeesti, vaikka miten järki toimis niin sydän aina ei.

Tästä sun viestistä tuli jotenkin hyvä fiilis. Kiitos :) Tosiaan, meillä oli myös se tilanne että molemmat olimme juuri eronneet kun tavattiin. Tapailimme intensiivisesti, meidän välillä oli selvästi jotain erityistä (tai näin luulin). Mies meni selvästi hämilleen, kertoi että alkoi tykätä minusta liikaa, eikä ole valmis vielä uuteen suhteeseen.... Ja lopputulos on nyt tämä. Olemme pitäneet yhteyttä, mutta mies tekee oharit, vaikka samalla koko ajan vakuuttelee että haluaa tavata, hän ehdottaa pian tapaamista, hän laittaa pian viestiä...

ap

Voi miten tuttua! Sister :D!

Joo oon saanut kans niin ristiriitaista viestiä et järki menee. Mut ymmärrän niin hyvin tuon, kun synkkaa henkisesti, saa myös ihan erityistä positiivista huomiota ja sit kuitenkin jotain paniikkivetäytymisiä, jotka voi myös olla puhdasta peliä.

Jos oikeesti on tuo tilanne (oon itsekin ollut jopa helpottunut, ettei meillä sittenkää oo vielä oikein mitään, ero on paskaa), niin ehkä voit vaan kertoo, et tuntuu siltä et nyt on huono hetki ja toivot, et molemmat tekee kevyitä juttuja erillään. Jätät homman auki vaik se hankalaa onkin, ja sit mies tulee kyllä luo jos on tullakseen. Jos ei, niin sit se yhteys ei ollut vaan tarpeeksi vahva. Jos päädyt toiseen, se yhteys ei ollut tarpeeksi vahva. Näin tein itse. (Luulin ensin et sun on 100% varma pleijeri, mut voi toi olla vaan eroangstiakin).

Vierailija
44/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvä elämä. Tuossa jo joku aiemmin antoi hyvän viestimallin: "Älä ota enää yhteyttä, en ole enää kiinnostunut." Ei siihen muita jankkauksia ja "keskusteluja" tarvita. Jos siis et enää halua roikkua miehessä. Jos haluat pysyä varapanona miehen reservissä, niin sitten toki laita monipolvisia keskustelunavaus viestejä ja odottele, mikäli miehelle sattuu kuivakausi, niin ehkä ottaa yhteyttä muutenkin kuin viesteilemällä "myöhemmin" tai "ihan kohta" -viestejä.

Vierailija
45/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttekö kunnon aamiaisen ? Tilanteeseen voi nimittäin olla syynä se, että verensokeri ei ole tasapainossa.

Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta laittaa puuroonsa palan voita ja ripottelee päälle hieman ruokosokeria.

Kummallekaan meistä ei tulisi mieleenkään pelleillä tuolla tavoin suhteessamme. Ei todellakaan ikinä. Tuo tuntuu hyvin omalaatuiselta ja epäkunnioittavalta käytökseltä.

Vierailija
46/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää sua varalla.

Vierailija
47/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuulostaa ”Miten kostaa miehelle? Mies, joka satuttaa minua tahallaan” -ketjulta, mutta on vaan paketoitu vähän eri lailla.

Vierailija
48/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pikku Untuvakerä kirjoitti:

Syöttekö kunnon aamiaisen ? Tilanteeseen voi nimittäin olla syynä se, että verensokeri ei ole tasapainossa.

Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta laittaa puuroonsa palan voita ja ripottelee päälle hieman ruokosokeria.

Kummallekaan meistä ei tulisi mieleenkään pelleillä tuolla tavoin suhteessamme. Ei todellakaan ikinä. Tuo tuntuu hyvin omalaatuiselta ja epäkunnioittavalta käytökseltä.

Tämä on todennäköisin ja loogisin selitys tilanteelle.

Vierailija
49/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole sinusta kiinnostunut, eikä teillä hänen mielestään ole mitään "juttua". Hän pitää sinua varalla seksin takia. Miehen mielestä tässä ei ole mitään selvitettävää. Ette ole missään vaiheessa sitoutuneet, eikä mies koe tehneensä mitään väärää ketään kohtaan.

Mies ei ole sinulle se oikea, etkä tule hänen kanssaan saamaan hyvää parisuhdetta. Ikävä totuus.

Olen ollut joskus samassa veneessä. Kaikenlaisten viestien laittaminen  ja selitysten vaatiminen on vain itsensä nöyryyttämistä ja "laastarin irrottamisen pitkittämistä". Mies ei tule havahtumaan upeuteesi, vaikka laittaisit sata nasevaa tai loukkaantunutta viestiä. Eli parempi on, kun pidät pään pystyssä, unohdat kaiken yhteydenpidon mieheen ja jatkat elämääsi. 

Ja jatkossa kannattaa muistaa perussääntö, mitä miehiin ja deittailuun tulee: sanoilla ei ole MITÄÄN merkitystä. Vain teoilla on. Ja toinen hyvä sääntö on se, että älä juokse miesten perässä. Miehen pitää olla se, joka jahtaa sinua.

Vierailija
50/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole sinusta kiinnostunut, eikä teillä hänen mielestään ole mitään "juttua". Hän pitää sinua varalla seksin takia. Miehen mielestä tässä ei ole mitään selvitettävää. Ette ole missään vaiheessa sitoutuneet, eikä mies koe tehneensä mitään väärää ketään kohtaan.

Mies ei ole sinulle se oikea, etkä tule hänen kanssaan saamaan hyvää parisuhdetta. Ikävä totuus.

Olen ollut joskus samassa veneessä. Kaikenlaisten viestien laittaminen  ja selitysten vaatiminen on vain itsensä nöyryyttämistä ja "laastarin irrottamisen pitkittämistä". Mies ei tule havahtumaan upeuteesi, vaikka laittaisit sata nasevaa tai loukkaantunutta viestiä. Eli parempi on, kun pidät pään pystyssä, unohdat kaiken yhteydenpidon mieheen ja jatkat elämääsi. 

Ja jatkossa kannattaa muistaa perussääntö, mitä miehiin ja deittailuun tulee: sanoilla ei ole MITÄÄN merkitystä. Vain teoilla on. Ja toinen hyvä sääntö on se, että älä juokse miesten perässä. Miehen pitää olla se, joka jahtaa sinua.

Totta jokainen sana.

Vierailija
51/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö eli? Mitä ehdotat?

Mies on mm. moneen kertaan laittanut viestiin "Laitan sinulle viestiä myöhemmin" "Kerron myöhemmin" "Tavataan jokin viikonloppu, laitan sinulle myöhemmin viestiä ja ehdotan päivää".

Viestiä ei kuitenkaan koskaan kuulu. Haluan sanoa hänelle, että tuo ei ole reilua käytöstä. Kohta varmaan soitan hänelle, saa varmaan paskahalvauksen koko äijä.

ap

No et pidä ainakaan sen takia viikonloppuja tms vapaana, etkä jää odottamaan/kysele mitä aikoo kertoa. Tuollaiselle on terveellistä joskus kuulla että viikonloppusuunnitelmat on jo tehty eikä nyt sovi.

Vierailija
52/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvä elämä. Tuossa jo joku aiemmin antoi hyvän viestimallin: "Älä ota enää yhteyttä, en ole enää kiinnostunut." Ei siihen muita jankkauksia ja "keskusteluja" tarvita. Jos siis et enää halua roikkua miehessä. Jos haluat pysyä varapanona miehen reservissä, niin sitten toki laita monipolvisia keskustelunavaus viestejä ja odottele, mikäli miehelle sattuu kuivakausi, niin ehkä ottaa yhteyttä muutenkin kuin viesteilemällä "myöhemmin" tai "ihan kohta" -viestejä.

Miks muuten heti oletetaan et on seksistä kyse? Omassa säädössä ei oo ees suudeltu. Jos olis seksiä ollut, niin olisin lopettanut sen aikaa sitten. - se toinen ehkä-vedätettävä.

Vierailija
53/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö eli? Mitä ehdotat?

ap

Ööö. Tuossa tilanteessa minä keskittyisin omaan elämään ja menisin omia menojani.

Kyllä, olen yrittänyt ja minulla on erään toisen kanssa säpinää... Silti minua häiritsee ja vaivaa tämä asia. Haluan tämän jutun päätökseen.

ap

Mies on osoittanut käytöksellään ettei kunnioira sinua eikä ole luotettava. Mitä muuta tarvitaan päätökseen lopettaa tuollaisen miehen ajattelu.

Päätökseen tarvitaan jokin keskustelu minun ja miehen välillä. En halua, että juttu jää leijumaan. Asiat pitää puhua läpi.

ap

Jos nyt yhtään tunnistin miestyyppiä, niin älä vaivaudu kuuntelemaan tavuakaan. Siirry suoraan seuraavaan.

Vierailija
54/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen ihastuu vaikka son.aläjään kunhan siihen tökkää ruusun.

Vierailija
55/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä pikkuprinsessoja. Jos mies ei miellytä, niin yhyy .. yhyy .. byää!!! 

Sinccis

Ymmärrän, miksi olet aina elänyt yksin. En nyt viitannut pelkästään ulkonäköösi.

Vierailija
56/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aht,eriin ensi kerralla.

Sinccis

Vierailija
57/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä hänelle aamutee.

Sinccis

Vierailija
58/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinccis

Sinccis

Vierailija
59/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Sinccis

Sinccis

Sinccis

Vierailija
60/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu mies grahampuuroaamiaiselle selvittämään asiaa. Hyvän aamiaisen ääressä on helppo keskustella.