Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pitää minua löysässä hirressä

Vierailija
06.07.2019 |

Hän on antanut ymmärtää, niin monella tavalla ja niin moneen kertaan vakuutellut, että hän ON kiinnostunut. Sanat ja teot eivät loppujenlopuksi kohtaa.

Minä en jaksa enää. Tuntuu, että en pääse eteenpäin koska tämä asia vaivaa. Tekisi mieli jollain lailla huomauttaa hänelle, että tuo käytös ei ole reilua.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää, koska annat pitää.

Vierailija
2/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne teot on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa

Vierailija
4/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vielä ihmettelet? Jos se on sulle oikea mies, sun pitää pystyä puhumaan sen kanssa mistä tahansa. Ja jos et ole tyytyväinen sen käytökseen, se ei selvästikään ole oikea.

Vierailija
5/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sekin kai kun tiukasti hirressä ?

Sinccis

Vierailija
6/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomautus ei taida riittää näissä tapauksissa.

Vierailija
7/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, ota silmukka pois kaulasta.

Vierailija
8/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen seksihommien lopettamista vähäksi aikaa. Siitä selviää kiinnostaako suhteessa mikään muu.

Vierailija
9/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku toinen deitti, äläkä pidä häneen yhteyttä hetkeen. Sitten näet kiinnostuksen todellisen tason. Ellei hän ota sinuun yhteyttä, ei sitä kiinnostusta hänen taholtaan ollutkaan.

Vierailija
10/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä pikkuprinsessoja. Jos mies ei miellytä, niin yhyy .. yhyy .. byää!!! 

Sinccis

Vierailija
11/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku toinen deitti, äläkä pidä häneen yhteyttä hetkeen. Sitten näet kiinnostuksen todellisen tason. Ellei hän ota sinuun yhteyttä, ei sitä kiinnostusta hänen taholtaan ollutkaan.

Ei tämäkään pidä paikkaansa.

Sinccis

Vierailija
12/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö eli? Mitä ehdotat?

Mies on mm. moneen kertaan laittanut viestiin "Laitan sinulle viestiä myöhemmin" "Kerron myöhemmin" "Tavataan jokin viikonloppu, laitan sinulle myöhemmin viestiä ja ehdotan päivää".

Viestiä ei kuitenkaan koskaan kuulu. Haluan sanoa hänelle, että tuo ei ole reilua käytöstä. Kohta varmaan soitan hänelle, saa varmaan paskahalvauksen koko äijä.

ap

Vierailija
13/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe kävelemään ja etsi kunnollinen mies. Toi on niitä miehiä, jotka kuvittelee olevansa todella haluttuja jänniksiä.

N25

Vierailija
14/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo eräs toinen deitti. Silti tämä tilanne vaivaa. En tykkää siitä, että asiat jäävät selvittämättä "leijumaan".

ap

Vierailija
15/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö eli? Mitä ehdotat?

Mies on mm. moneen kertaan laittanut viestiin "Laitan sinulle viestiä myöhemmin" "Kerron myöhemmin" "Tavataan jokin viikonloppu, laitan sinulle myöhemmin viestiä ja ehdotan päivää".

Viestiä ei kuitenkaan koskaan kuulu. Haluan sanoa hänelle, että tuo ei ole reilua käytöstä. Kohta varmaan soitan hänelle, saa varmaan paskahalvauksen koko äijä.

ap

Ööö. Tuossa tilanteessa minä keskittyisin omaan elämään ja menisin omia menojani.

Vierailija
16/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan, että MIKSI MIKSI MIKSI joku käyttäytyy noin? Pahinta on se, että en tiedä voisinko enää edes luottaa häneen, mikäli asiat nyt alkaisivatkin taas edetä. Haluan jotenkin ilmaista hänelle, että mitä *ittua tuollainen on olevinaan.

ap

Vierailija
17/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen nainen on löysälettuinen paskahu*ra, josta voi vähän ulista AV-palstalla.

Vierailija
18/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö eli? Mitä ehdotat?

ap

Laitat viestin, että 'älä enää viestittele minulle, en ole enää kiinnostunut'. Ja sitten lopetat vatvomisen.

Vierailija
19/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitset siis huomauttamista ja mahdollisesti jopa soittamista.

Kuulostaa rajulta.🙄

Vierailija
20/109 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö eli? Mitä ehdotat?

ap

Ööö. Tuossa tilanteessa minä keskittyisin omaan elämään ja menisin omia menojani.

Kyllä, olen yrittänyt ja minulla on erään toisen kanssa säpinää... Silti minua häiritsee ja vaivaa tämä asia. Haluan tämän jutun päätökseen.

ap