Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pitää minua löysässä hirressä

Vierailija
06.07.2019 |

Hän on antanut ymmärtää, niin monella tavalla ja niin moneen kertaan vakuutellut, että hän ON kiinnostunut. Sanat ja teot eivät loppujenlopuksi kohtaa.

Minä en jaksa enää. Tuntuu, että en pääse eteenpäin koska tämä asia vaivaa. Tekisi mieli jollain lailla huomauttaa hänelle, että tuo käytös ei ole reilua.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota aht,eriin ensi kerralla.

Sinccis

No mielelläni ottaisinkin.... Jos ensi kerta vaan tulisi.

ap

Vierailija
62/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen katsomaan

https://en.m.wikipedia.org/wiki/He%27s_Just_Not_That_into_You_(film)

Avasi omat silmäni aikanaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähänkin epäilet miehen hommia, niin jätä se.

nimim kokemusta on

Vierailija
64/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toinen deitti. Mies pitää sinua varalla ihan selvästi. Tee samoin ja katsele rauhassa mitä tapahtuu. Mies tekee kyllä siirtonsa sinun suhteen, jos on kiinnostunut sinusta todella. Pelaa samoilla säännöillä mitä hän. Älä kuseta, mutta älä myöskään anna hänelle poikaystävän oikeuksia itseesi.

Vierailija
65/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ehkä nuori ja kokematon, tai vain kokematon. En halua loukata, mutta ehkä nyt vanhemman tädin oikeudella saan sinullle sanoa ihan suoraan.

On miehiä, jotka ei ole hyviä miehiä eikä reiluja miehiä. Sellaisten kanssa ei tarvitse "saattaa mitään päätökseen". He eivät ole reiluja, joten heille ei tarvitse myöskään olla reiluja. Voit päättää koko jutun viestillä, jossa ilmaiset, että et ole enää kiinnostunut, hyvää loppuelämäää. No sen jälkeen alkaa sellainen saalistusvaihe eli mies pommittaa sua viesteillä ja selittelee ja vaikka mitä. Mutta se on vaan peliä, älä haksahda siihen. Jos hän olisi ollut sinusta kiinnostunut tosissaan, te olisitte jo yhdessä. Eli viimeinen viesti ja sit numero estoon. Et tarvitse häneltä selityksiä. Kas noin, hirttosilmukka on poistettu kaulasta ja voit jatkaa elämääsi.

Tulehan kertomaan miten asia etenee. Saat täältä tukea. Mutta lopeta turha jaarittelu ja asioiden vatvominen. Se on hyödytöntä ja hieman ärsyttävääkin.

Terv. Täti 41-v

Vierailija
66/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää, koska annat pitää.

Öö eli? Mitä ehdotat?

Mies on mm. moneen kertaan laittanut viestiin "Laitan sinulle viestiä myöhemmin" "Kerron myöhemmin" "Tavataan jokin viikonloppu, laitan sinulle myöhemmin viestiä ja ehdotan päivää".

Viestiä ei kuitenkaan koskaan kuulu. Haluan sanoa hänelle, että tuo ei ole reilua käytöstä. Kohta varmaan soitan hänelle, saa varmaan paskahalvauksen koko äijä.

ap

Laitat viestin, että 'älä enää viestittele minulle, en ole enää kiinnostunut'. Ja sitten lopetat vatvomisen.

Ongelma on siinä, että tuo ei pidä paikkaansa. Minä olen silti hänestä kiinnostunut. Tulen olemaan aina hänestä kiinnostunut, ellei hän ilmaise minulle suoraan että häntä ei kiinnosta. Se tässä ongelma onkin. Hän ei sano suoraan, että ei ole kiinnostunut (vaan tätä asiaa tiedusteltaessa hän on tyyliin rukoillut anteeksipyyntöäni ja sanonut laittavansa minulle viestiä MYÖHEMMIN). Hän ei myöskään tee mitään asian eteen, että ottaisi minuun mitään yhteyttä.

ap

Jos hän sanoo laittavansa viestiä myöhemmin, eikä laita, niin hän ei ole kiinnostunut. 

Hän ei ole kiinnostunut.

Printtaa tämä ja laita jääkaappisi oveen.

Vierailija
67/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten monet muutkin ovat sanoneet, sinua voi toimittaa tasan niin kauan kuin siihen suostut. Nykyisin tällaisille sarjataoailijoiden suhteelle ei tule ne. Closurea. Suck IT up and move on.

Vierailija
68/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö eli? Mitä ehdotat?

Mies on mm. moneen kertaan laittanut viestiin "Laitan sinulle viestiä myöhemmin" "Kerron myöhemmin" "Tavataan jokin viikonloppu, laitan sinulle myöhemmin viestiä ja ehdotan päivää".

Viestiä ei kuitenkaan koskaan kuulu. Haluan sanoa hänelle, että tuo ei ole reilua käytöstä. Kohta varmaan soitan hänelle, saa va koko äijä.

ap

Rivien välistä voit itsekin lukea, että hän ei ole kiinnostunut. Hän ei kehtaa vaan sanoa suoraan. Lopeta viestittely, hukkaat aikaasi.

Vierailija
69/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvä elämä. Tuossa jo joku aiemmin antoi hyvän viestimallin: "Älä ota enää yhteyttä, en ole enää kiinnostunut." Ei siihen muita jankkauksia ja "keskusteluja" tarvita. Jos siis et enää halua roikkua miehessä. Jos haluat pysyä varapanona miehen reservissä, niin sitten toki laita monipolvisia keskustelunavaus viestejä ja odottele, mikäli miehelle sattuu kuivakausi, niin ehkä ottaa yhteyttä muutenkin kuin viesteilemällä "myöhemmin" tai "ihan kohta" -viestejä.

Sinun on tehtävä viimeinen ratkaisu. Aikoinaan oltiin on-offissa erään miehen kanssa, joka souti ja huopasi. Väsyin ja hämäännyin, koska välitin hänestä. Lopulta kirjoitin ylös hänen hyvät ja huonot puolensa. Huonoja oli paljon. Siltikin yritin vielä, kunnes kerran otti taas yhteyttä ja vinkui jotain. Kysyin vain: mitä sinä haluat? Höpötti jotain, jonka jälkeen sanoin: en ehdi nyt, minulla on kiire. Siihen loppui.

Vierailija
70/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia sitten samantapaisessa tilanteessa. Näin jälkikäteen voin sanoa, että minä itse mahdollistin olon löysässä hirressä. Kaikki merkit sotivat sitä vastaan, että suhteesta tulisi oikeasti jotain, mutta minä vain jatkoin epätoivoista yrittämistä enkä suostunut näkemään niitä. Kuten joku täällä jo aikaisemmin kertoi, sanat eivät ole mitään. Vain teoilla on todellista merkitystä.

Vierailija
71/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö eli? Mitä ehdotat?

Viestiä ei kuitenkaan koskaan kuulu. Haluan sanoa hänelle, että tuo ei ole reilua käytöstä. Kohta varmaan soitan hänelle, saa va koko äijä.

ap

Rivien välistä voit itsekin lukea, että hän ei ole kiinnostunut. Hän ei kehtaa vaan sanoa suoraan. Lopeta viestittely, hukkaat aikaasi.

Miksi hän sitten itse ehdottaa tapaamista? Kuka hullu ehdottaa tapaamista, jos ei halua tavata? Miksi hän suunnilleen rukoilee anteeksiantoani kun kerrankin vähän osoitin pettymystä hänen käytöstä kohtaan? Miksi hän on ylistänyt minua suunnilleen maasta taivaisiin?

Minua ei ole ikinä loukattu näin. En pysty uskomaan siitä ihmisestä tällaista.

ap

Vierailija
72/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet ehkä nuori ja kokematon, tai vain kokematon. En halua loukata, mutta ehkä nyt vanhemman tädin oikeudella saan sinullle sanoa ihan suoraan.

On miehiä, jotka ei ole hyviä miehiä eikä reiluja miehiä. Sellaisten kanssa ei tarvitse "saattaa mitään päätökseen". He eivät ole reiluja, joten heille ei tarvitse myöskään olla reiluja. Voit päättää koko jutun viestillä, jossa ilmaiset, että et ole enää kiinnostunut, hyvää loppuelämäää. No sen jälkeen alkaa sellainen saalistusvaihe eli mies pommittaa sua viesteillä ja selittelee ja vaikka mitä. Mutta se on vaan peliä, älä haksahda siihen. Jos hän olisi ollut sinusta kiinnostunut tosissaan, te olisitte jo yhdessä. Eli viimeinen viesti ja sit numero estoon. Et tarvitse häneltä selityksiä. Kas noin, hirttosilmukka on poistettu kaulasta ja voit jatkaa elämääsi.

Tulehan kertomaan miten asia etenee. Saat täältä tukea. Mutta lopeta turha jaarittelu ja asioiden vatvominen. Se on hyödytöntä ja hieman ärsyttävääkin.

Terv. Täti 41-v

Just samaa olin tulossa sanomaan. Tuo anteeksipyytely ja lupailu on just sitä että haluaa pitää sut mutta ei välitä muuten. Jos sä katkaiset jutun sitä lupailua tulee varmasti lisää. Jos annat periksi ei mikään muutu. Tyypillinen roikuttaja. Jos mies ei välitä sun tunteista tuon enempää eikä halua ees nähdä sua niin miksi kidutat itseäsi. Mene eteenpäin, tuolta taholta ei kannata odottaa mitään hyvää.

Toinen täti

Vierailija
73/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv. Täti 41-v

Sitä suuremmalla syyllä minusta tuntuu siltä, että haluan laittaa hänelle ns. viimeisen viestin. Ihan vain itseni takia, oman oloni takia.

ap

Vierailija
74/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit pohtia hänen logiikkaansa loppuelämäsi. Ihmiset ei aina käyttäydy loogisesti. Syitä on turha kysellä. Mene eteenpäin elämässäsi.

Vierailija
75/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö eli? Mitä ehdotat?

ap

Miksi hän sitten itse ehdottaa tapaamista? Kuka hullu ehdottaa tapaamista, jos ei halua tavata? Miksi hän suunnilleen rukoilee anteeksiantoani kun kerrankin vähän osoitin pettymystä hänen käytöstä kohtaan? Miksi hän on ylistänyt minua suunnilleen maasta taivaisiin?

ap

Onneksi olkoon, olet kohdannut narsistin. Siksi kaikki tuo.

Vierailija
76/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan, että MIKSI MIKSI MIKSI joku käyttäytyy noin? Pahinta on se, että en tiedä voisinko enää edes luottaa häneen, mikäli asiat nyt alkaisivatkin taas edetä. Haluan jotenkin ilmaista hänelle, että mitä *ittua tuollainen on olevinaan.

ap

Saa seksiä,ei muuta.

Vierailija
77/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta haluaisin laittaa hänelle ns. viimeisen viestin. Toisaalta pelkään, että se viesti pilaa mahdollisuudet mikäli hän myöhemmin haluaisikin jotain. Pitää yrittää muotoilla se viesti taitavasti, jotta se ei poissulje sitä, että hän voisi edetä.

ap

Vierailija
78/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö eli? Mitä ehdotat?

ap

ap

"Nähdään joku viikonloppu" ei ole tapaamisen ehdotus. "Tavataanko ensi viikonloppuna, mennään x:n konserttiin / syömään / elokuviin?" on tapaamisen ehdotus. 

Vierailija
79/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta haluaisin laittaa hänelle ns. viimeisen viestin. Toisaalta pelkään, että se viesti pilaa mahdollisuudet mikäli hän myöhemmin haluaisikin jotain. Pitää yrittää muotoilla se viesti taitavasti, jotta se ei poissulje sitä, että hän voisi edetä.

ap

Oot kyllä trolli, tai sitten, sori vaan, todella tyhmä.

Vierailija
80/109 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin että istunpa tässä ja punon pikku kätösilläni lisää tätä köyttä jossa haluankin roikkua löysässä hirressä? Ziisus kun oma sukupuoleni on joskus yksinkertaista.