Voiko paksureisinen käyttää microshortseja?
Tai siis kyllähän sitä voi mutta onko se ällön näköistä? Jos tulisi vastaan niin ajattelisitko jotain?
Kommentit (24)
Edestäpäin menettelee mutta takaa sitten ihan hirveä se punaiseksi hankautunut läskiahteri. Nähty on.
Tottakai,tänään kiinnitti huomiota kuinka tuhdit tytöt käyttävät leggingsejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyllä kaunis näky...
Microshortsit käyvät miehillekin https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2014-01/enhanced/webdr0…
No ei mikroshortsien käyttäminen saa yhtään minkään vartaloisen tekemänä huokumaan käyttäjästä mitään suuria intellektuellin viboja, jos se mitään lohduttaa.
Atavistisia innostuksia toki.
Tämä tämmöinen junttimiehen analyysi aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, tappaisin itseni mielelläni, mutta se ei ole niin helppoa. Tiedän, että teitä oksettaa nähä mun ruma kroppa, mutta sen takia välttelenkin ulosmenoa. Uskokaa pois: Vihaan kroppaani vielä monta kertaa enemmän kuin te.
N19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, tappaisin itseni mielelläni, mutta se ei ole niin helppoa. Tiedän, että teitä oksettaa nähä mun ruma kroppa, mutta sen takia välttelenkin ulosmenoa. Uskokaa pois: Vihaan kroppaani vielä monta kertaa enemmän kuin te.
N19
No miksi se kroppa on pitänyt syödä siihen kuosiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19
Älä veikkonen tapa äläkä vihaa. Mene ulos, liiku, elä ja viisveisaa negaviboista.
Vierailija kirjoitti:
Edestäpäin menettelee mutta takaa sitten ihan hirveä se punaiseksi hankautunut läskiahteri. Nähty on.
Ei mun perse ainakaan ole hankautunut punaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19
Eipä siitä onneksi tarvitse mun enää kauaa murehtia.
N19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19
Sinähän se tiedät miksi hänellä on liikakiloja? Mitä jos olisit vaikka ihan hiljaa kun et osaa mitään fiksua suustasi ulos laukoa.
Älä käytä. Ei ole kaunis näky. Irvokasta ja vähän säälittävääkin. Tulee mieleen että eikö hän ole katsonut peiliin ennen ulos lähtemistä. Ylipäätään microshortsit sopivat erittäin harvaan paikkaan. Ei kaupungille eikä työpaikalle, vaikka kroppa olisikin kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä. Ei ole kaunis näky. Irvokasta ja vähän säälittävääkin. Tulee mieleen että eikö hän ole katsonut peiliin ennen ulos lähtemistä. Ylipäätään microshortsit sopivat erittäin harvaan paikkaan. Ei kaupungille eikä työpaikalle, vaikka kroppa olisikin kunnossa.
Voi niitä kotona käyttää.
Tottakai voi. Mitä korkeammat korot sitä hoikemmalta reidet näyttävät.
Myös leveäkauluksinen todella lyhyt ja niiteillä koristeltu keinonahkatakki saa reidet näyttämään hyviltä mikroissa.
Paljon paremmin pikku shortsit sopivat reitevälle naiselle kuin tikkujalkaiselle. itse asiassa kaikkein parhaiten juuri heille.
Kyllä voi. Sinä olet sinä.
Muut ovat muita.
Microshortsit verkkosukkien päälle ja maailma syö kädestäsi.
Mun mielestä mikrosortsit eivät näytä hyvältä kenenkään päällä, koska paljastavat aivan liikaa. Olen aika konservatiivinen, mutta mielestäni kovin paljon ihoa ei ole hyvä olla näkyvillä (t-paita ja polvipituiset housut vielä menettelevät, mutta esim. minihame, vatsan paljastava toppi tai paita, minisortsit jne.) ovat inhottavaa katsottavaa vaikka ne olisivat Miss Universumin päällä.
N22
Riippuu onko selluliittia.