Mikä on miehen motiivi viestitellä vaimonsa kaverille?
Juu eli, hyvän ystäväni mies on alkanut viestitellä minulle pikkuhiljaa koko ajan enemmän ja tänään kyseli suoraan kuulumisia. Aiemmin viestit ovat siis liittyneet ihan johonkin "oikeaan asiaan" enkä ole pitänyt sitä kummallisena. Olemme melko usein tekemisissä kaikki yhdessä perheinä, mutta eniten minä ja tämän miehen vaimo tapaamme toisiamme. Ajattelenko kuitenkin liian sukupuolistereotyyppisesti, kun mielestäni olisi outoa pitää yhteyttä kaverin mieheen erikseen? Epäilen tahtomattanikin miehen motiiveja. Arvaatte varmaan, ettei minulla ole miespuolisia ystäviä. En silti tuomitse niitä joilla on. Mitä te muut ajattelette tästä, että lauantai-iltana tulee kaverin mieheltä viestiä?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan päivänselvä juttu, että miehellä ei ole niitä kuuluisia puhtaita jauhoja pussissa. Härskiä toimintaa. Kerro ehdottomasti vaimolleen.
Toisaalta mun on todella vaikea uskoa tällaista hänestä, koska mies vaikuttaa niin vilpittömältä. Lisäksi vaimo on kuuma pakkaus ja heillä on hyvä suhde. Tulemme kaikki hyvin toimeen keskenämme kun tapaamme pariskuntina/perheinä. Mutta, mielestäni tässä on jotain outoa silti. Jos kahdenkeskinen tapaaminen olisi normaalia ja hyväksyttävää niin silloinhan mies olisi voinut ehdottaa sitä vaikka vaimon ollessa vieressä?
AP
Se ei kerro mitään, että vaimo on kuuma pakkaus. Hyvänä esimerkkinä prinsessa Madeleinea aikoinaan pettänyt silloinen kihlattu. Eikä kaikki puhu avoimesti esim. ongelmista seksipuolella. Sit otsikoidaan, "unelmaliitto hajosi". Lisäksi osaa miehistä ja miksei naisistakin kiinnostaa ja kiihottaa kaikki "kielletty" ja vaihtelu vetää puoleensa. Se mies on valmis pettämään ja rikkomaan kaksi liittoa, mark my words.
Kerro tosta omalle miehellesi. Sithän voit vaikka kokeilla ajaa sen ansaan. Mut ihan selvä peli toi on.
Vierailija kirjoitti:
Kuuma pakkaus vaimona ei sano mitään, sillä sellaiseenkin turtuu vuosien saatossa. Oli vaimo minkä näköinen tahansa. Hän on ihastunut suhun ja toivoo sulta vastakaikua.
Vanha läppähän on se, et näytä mulle maailman seksikkäin nainen, niin mä näytän miehen, joka on kyllästynyt panemaan sitä. Kyse siis naisen puolisosta. Mut pointti joka tapauksessa selvä.
Jos se "kuuma pakkaus" himoitsee sun miestä? Älä mene lankaan.
Ko. mies saattoi kokeilla kepillä jäätä ja kun huomasi, että ei natsannut, niin koittaa seurata viestittelynsä kertomalla siitä itse vaimolleen.
Kyllä ystäväsi haluaa selvästi kolmen kimppaa. Hän laittaa miehensä syötiksi. Mene mukaan vaan. Se on avartava kokemus.
Jotain tuo pariskunta sulta nyt haluaa ja sua johdatellaan siihen pikkuhiljaa. Mies viestittelee tapaamisesta, vaimo ehdottaa sinulle kyläilyä miehensä luo ollessaan itse työmatkalla....
Tää on oikeasti niin nähty juttu. Valoja päälle.
Yhden, silloin vielä läheisen, kaverin mies laittoi viestiä kaverin ollessa reissussa. Kaverin synttärit tulossa, että mitä hän ostaisi lahjaksi. Ehdotin juttuja tyyliin korvikset, lenkkarit. Seuraava kysymys olikin, että minkälaisista seksileluista tykkään. Jätin vastaamatta, yritti vielä kysellä awink awink, blokkasin. Sen koomin en ole myöskään kahden jäänyt.
No mulla on miespuolisia ystäviä, enkä ymmärrä miksei voisi haluta kaveruutta ap:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuma pakkaus vaimona ei sano mitään, sillä sellaiseenkin turtuu vuosien saatossa. Oli vaimo minkä näköinen tahansa. Hän on ihastunut suhun ja toivoo sulta vastakaikua.
Vanha läppähän on se, et näytä mulle maailman seksikkäin nainen, niin mä näytän miehen, joka on kyllästynyt panemaan sitä. Kyse siis naisen puolisosta. Mut pointti joka tapauksessa selvä.
Kyllä sillä ulkonäöllä vaan on paljon tekemistä asian kanssa. Ihan varmasti tämä muka-kuuma nainen on lakannut panostamasta ja huolehtimasta itsetsään kotona miehen edessä. Laittautuu vaan lähtiessään kodin ulkopuolelle ja siksi ulkopuolisten silmiin ei näy mitä mies joutuu katselemaan päivittäin. Eihän tällasita muuten edes tapahtuisi, jos naiset ihan oikeasti panostaisivat muuhunkin kuin tyttöjen iltoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen motiivi viestitellä minun, eli vaimonsa kaverille on se että mieheni tilaa häneltä tavaraa. Hän myös viestittelee toisen kaverini kanssa, koska he käyvät yhdessä kalassa. Ensimmäinen kaveri on nainen ja toinen mies.
Tilaa tavaraa? 😂😂
Hei, jos ei perinteisesti seksistä ole kyse, niin tulipa mieleen tällainen tyhmä ajatus: jos kaverisi on menossa tuolloin niin ehkä hänen miehensä on yksinäinen ilman kaveria tai ei muuten osaa ottaa kontaktia ihmisiin niin kaverisi yrittää saada häntä lähenemään kanssasi, kun olet jo muutenkin entuudestaan tuttu. Omalla miehelläni on sosiaalisia vaikeuksia niin olen yrittänyt häntä saada tutustumaan lähemmin kavereihini.
Itse en kyllä jaksaisi yhtäkään miehen kavereista nähdä ilman, että mies itse on paikalla viihdyttämässä kavereitaan.