Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on miehen motiivi viestitellä vaimonsa kaverille?

Vierailija
06.07.2019 |

Juu eli, hyvän ystäväni mies on alkanut viestitellä minulle pikkuhiljaa koko ajan enemmän ja tänään kyseli suoraan kuulumisia. Aiemmin viestit ovat siis liittyneet ihan johonkin "oikeaan asiaan" enkä ole pitänyt sitä kummallisena. Olemme melko usein tekemisissä kaikki yhdessä perheinä, mutta eniten minä ja tämän miehen vaimo tapaamme toisiamme. Ajattelenko kuitenkin liian sukupuolistereotyyppisesti, kun mielestäni olisi outoa pitää yhteyttä kaverin mieheen erikseen? Epäilen tahtomattanikin miehen motiiveja. Arvaatte varmaan, ettei minulla ole miespuolisia ystäviä. En silti tuomitse niitä joilla on. Mitä te muut ajattelette tästä, että lauantai-iltana tulee kaverin mieheltä viestiä?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikea tosta vielä mitään sanoo

Vierailija
2/74 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinun motiivisi vastailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mikähän mahtaisi olla motiivi?

Vierailija
4/74 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluu pillua

Vierailija
5/74 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinun motiivisi vastailla?

Olen vastaillut silloin kun on ollut joko käytännön asia hoidettavana tai sitten kohteliaisuudesta jos on vaikka kiitetty juhlista. Kuulumisten kyselyyn minulla taas ei ole mitään motiivia vastailla, joten ihmettelen motiivia tällaista kysellä? Toisaalta pidän tyypistä, joten ainoa syy miksi epäilyttää on se että hän on mies, joten olenko itse vain vainoharhainen tai vanhanaikainen...?

Vierailija
6/74 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mieltä miehesi on näistä kyselyistä?

Vierailija
7/74 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kyllä kysyä häneltä.

Ap

Vierailija
8/74 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaat että et ehdi kiireen takia viestitellä, mut miehesi voi tuurata sua vähän aikaa  :)

Vierailija
9/74 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vastaat että et ehdi kiireen takia viestitellä, mut miehesi voi tuurata sua vähän aikaa  :)

Hyvä idea! Tai vielä parempi jos kysyisin kaipaako seuraa ja vastaisin sitten, että mieheni tulee tuossa tuokiossa :D

Ap

Vierailija
10/74 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kyllä kysyä häneltä.

Ap

Kysy sitten.

Vierailija
11/74 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi ihan puhtaalle kuulosta, jos yhtäkkiä alkaa vaikka on tunnettu & oltu tekemisissä jo pitkään.

Vierailija
12/74 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia kysyä kuulumisia -haloo-

Vierailija
13/74 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta mammat saakin aikaan ongelman. Jos tyyppi on kiva niin jutustelette niin paljon kuin haluatte. Jos ei niin osaat varmaan fiksusti vastata niin, että se ymmärtää yskän.

Toivottavasti kenellekään ei ikinä tule tällaista kriisiä yöllä, kun vauvapalsta on kiinni.

Vierailija
14/74 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, meillä normaaleilla ihmisillä on pääasiassa yhteisiä ystäviä, ei ole "hänen ystäviään" ja "minun ystäviään".

Ystävien kanssa viestitellään ristiin milloin mitenkin ja puolison kanssa jutellaan tietenkin avoimesti näistä ja välillä jopa vastaillaan toistemme puolesta viesteilyihin.

Sinulla ja miehesi ystävällä, mihin ilmiselvästi käyt märkänä, ei sen sijaan ole viestittely millään muotoa terveellä pohjalla.

Vierailija
15/74 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä riippuu tilanteesta. Itsellä muutama mies puolinen ihan kaverina, mutta kyllä mielestäni siinä ottaa riskiä puolin ja toisin jos lähtee vielä kuulumisia kyselemään. Ellei ideana ole sopia jotain perheen yhteistä tapaamista tai tekemistä.

Vierailija
16/74 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puolet kommentoijista pitää normaalina ja puolet ei.

Vierailija
17/74 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjun koska tämä eilinen juttu etenee. Tiedän että kuulostaa provolta, mutta kaipaan aivan tosissani neuvoja tilanteeseen! Tämä kyseinen mies kyseli seuraavaksi, että voisimmeko tavata (ei sanonut suoraan että kahden kesken, mutta näin viestistä ymmärsin) ja itse totesin siihen kiitos mutta ei kiitos, ja sanoin että hän on tervetullut tänne minun JA mieheni seuraan. Siihen loppui tyypin viestittely siltä illalta.

Pitäisikö mielestänne kertoa tämän miehen vaimolle? Vai ylireagoinko minä??

AP

Vierailija
18/74 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo nyt loppuu tuohon, niin en ehkä kertoisi vaimolle, mutta jos jatkuu niin sanoisin viestihirmumiehelle, että aion kertoa vaimolleen ja sitten kertoisin kans. 

Vierailija
19/74 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päivänselvä juttu, että miehellä ei ole niitä kuuluisia puhtaita jauhoja pussissa. Härskiä toimintaa. Kerro ehdottomasti vaimolleen.

Vierailija
20/74 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhtaasti kaverillista, niin silloin puheissa ja teksteissä kulkisi mukana myös puolisot. Sovitaan jotain, mitä kumppanit on mieltä asiasta, mitä teille kuuluu jne. Jos kaikki kommentointi keskittyy siihen, että mies haluaa tavata yksin sinut, kyselee vain sun kuulumisia eikä miehesi/perheesi, niin alkaa haista siltä että kaverisi on tehnyt huonon valinnan.