Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkövirheiden luokittelusta kysymys

Vierailija
06.07.2019 |

Itselläni on ongelmana ns. ruma nenä. Miksi juuri ruma nenä on kaikkein pahin ulkonäkösynti ja miksi juuri nenän rumuudesta nälvitåån eniten? Ei auta, vaikka olisi hoikka ja hyväkuntoinen, kauniit silmät, suu ja hiukset sekä mukava luonne ja hyvä koulutus ja työ. Kun on ruma nenä = on ruma, eikä miestä puolisoksi löydy naiselle millään. Miksi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelet ruman nenän? Toiset tykkää isommista, toiset nöpönenistä. Kaiken näköisiltä löytyy kumppaneita. 

Vierailija
2/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako naisen edes välittää ulkonäöstään, kuntoilla ja pukeutua nätisti, kun kuitenkin on ulkonäöllisesti kelvoton yhden pahan kauneusvirheen vuoksi, josta ulkopuolisten on helppo nälviä ja kiusata? Mua ovat sukulaiseni nälvineet ihan syntymästäni lähtien juuri siksi, kun nenäni on ruma. Puolison löytäminen on ollut myöskin erittäin vaikeaa. Ymmärrän, että mun olisi kannattanut heti parikymppisenä hakeutua nenäleikkaukseen, mutta ei ollut rahaa sellaiseen riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän korjaus on (suhteellisen) halpaa. Hoida asia kuntoon, niin on miehet jonossa ovella.

Vierailija
4/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määrittelet ruman nenän? Toiset tykkää isommista, toiset nöpönenistä. Kaiken näköisiltä löytyy kumppaneita. 

Mulla on hieman epäsymmetrinen hyppyrinenä, joka on isohkokin. Mulle on ilkeilty siitä siitä lähtien, kun synnyin (kuulemma synnytyssairaalassa sukulaiset eivät kommentoineet oikein muuta kuin nenääni ja sain kuulla siitä koko lapsuuteni). Muuten olen normaalin tai jopa ihan kohtalaisen näköinen. On mullla ollut pari huonohkoa seurustelusuhdetta elåmäni aikana, mutta ulkonäkövirheeni vuoksi heidänkin löytäminen oli erittäin vaikeaa.

Vierailija
5/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä nenäkästä porukkaa liikkeellä ;)

Sinccis

Vierailija
6/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli että terveydenhuolto ja yleinen turvallisuus on nykyään niin hyviä. Ennen oli enemmän sokeita ja huononäköisiä, ja rumatkin pääsi naimisiin.

Oikeasti, kauheus on katsojan peilissä. En ole kuin kaksi kertaa eläissäni nähnyt oikeasti rumaa ihmistä. Molemmat oli miehiä.

0/5

Vierailija
7/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenän korjaus on (suhteellisen) halpaa. Hoida asia kuntoon, niin on miehet jonossa ovella.

Se maksaa vähintään nelisen-viitisen tonnia ainakin Suomessa, joten ei ole kovinkaan halpaa. Olen käynyt kyllä melkein koko aikuisikäni töissä, mutta rahat menevät pääosin asumiseen ja normaaliin elämiseen. Säästöön ei jää käytännössä mitään.

Vierailija
8/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ollut hyvin ihastunut naiseen jolla on suurehko nenä. Itselläni on pienet ja sirot kämmenet ja pitkät, kapeat sormet. Ennen av-palstan löytämistä minulla ei ollut hajuakaan, kuinka vastenmielisenä naiset em. ominaisuuksia miehellä pitävät. Kumppani kuitenkin löytyy niin ei sitten ilmeisesti ollut avokille deal-breaker.

Vierailija
9/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli että terveydenhuolto ja yleinen turvallisuus on nykyään niin hyviä. Ennen oli enemmän sokeita ja huononäköisiä, ja rumatkin pääsi naimisiin.

Oikeasti, kauheus on katsojan peilissä. En ole kuin kaksi kertaa eläissäni nähnyt oikeasti rumaa ihmistä. Molemmat oli miehiä.

0/5

Valitettavasti olen kokenut sen lapsuudestani lähtien, millaista on olla ruma ja tämä on totta. Miehet kuitenkin haluavat kasvoiltaan perusnätin (=sironenäisen) naisen; painolla ei ole heille niin väliä. Kaltaiseni rumilukset jäävät yksinäisiksi.

Vierailija
10/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se maksaa vähintään nelisen-viitisen tonnia ainakin Suomessa, joten ei ole kovinkaan halpaa. Olen käynyt kyllä melkein koko aikuisikäni töissä, mutta rahat menevät pääosin asumiseen ja normaaliin elämiseen. Säästöön ei jää käytännössä mitään.

Ota lainaa, niin saat asian hoidettua eikä tarvitse koko loppuelämää surkutella ja katkeroitua. Tosin jos olet se ihminen, joka on täällä valittanut ennenkin nenästään (jo vuosien ajan), niin mahtaako pelkkä leikkaus auttaa. Terapiaahan sinun pitäisi saada.

Vierailija
11/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätetään epämuodostumat ja vaurioituneet, niin en ole nähnyt koskaan varsinaisesti rumaa nenää, joten todennäköisesti ulkonäköneuroosi, eikä parane sillä että sen nenän korjauttaa. 

Vierailija
12/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni iso tai ”ruma” nenä ei ole suurin ulkonäköä rumentava seikka. Pahin rumentava seikka naisella on pienet siansilmät, kuten itselläni. Pienet silmät tekevät todella ruman ja epänaisellisen näköiseksi. Kauniit kauriin silmät vievät huomion nenästä ja toisekseen nenän voi, ainakin teoriassa, leikkauttaa. Pienille siansilmille ei voi tehdä mitään. Paitsi käyttää aurinkolaseja.

Vierailija
13/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään näkisi, että iso nenä on kasvojen kauneusvirheistä pahin. Kasvojen muoto määrää eniten - jos posket roikkuvat taikinamaisina tai leuka on silmiinpistävän pitkä, kauniit silmät, suu ja nenä eivät paljoa auta. Pienet tihrusilmät kyllä nekin usein arkipäiväistää muuten nätit kasvot nopeasti. 

Vierailija
14/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä tekee kasvoista persoonalliset. Kuulostaa enemmän siltä että sukulaisesi olisivat sinulle kateellisia ja piikittelevät sinua siksi yhdestä ominaisuudestasi, joka ei ole täydellinen. Älä takerru tuohon yhteen piirteeseen vaan kasvata mielummin itsetuntoasi, niin luulisi niitä miehiäkin löytyvän paremmin. :)

T. Kaunis, isonenäinen nainen

Vierailija
15/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbra Streisand on ollut aika isonenäinen ja leikkauttanut nenäänsä pienemmäksi, mutta hän on yksi suurista maailmantähdistä kautta aikojen - nenästään huolimatta.

Vierailija
16/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisitko nenäsi alaraajojen ja sukuelinten turvotukseen,joka tuo epämuodostumaa ja +8 kg painoa? T. Kasvoiltaan nätti

Vierailija
17/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 30 kg ylipainoa plus nenä, johon jo murrosiässä kasvoi toispuolisesti kärkeen ylimääräistä rustottumaa, eli nenä on erittäin toispuoleisen näköinen: vasemmalla puolella "klöntti" kärjessä joka tekee hyppyrimuodon, oikea puoli viivasuora. Miehiä on aina haluttaessa seuraksi silti löytynyt, yliopistolta löytyi aviomies ja kaksi lastakin on saatu. Ei se nenä mitään estä, jos ei anna sen vaikuttaa itsevarmuuteensa ja avoimuuteensa. (Toki, jossain pinnallisissa ympäristöissä kuten yökerhoissa joissa ihmiset juovuksissa, voi kuulla julmaa palautetta, mutta sellaisia paikkoja voi kokonaan välttää, jos ei pysty olemaan välittämättä)

Vierailija
18/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet ongelman noin selkeästi paikallistanut ja se haittaa eämääsi ilmeisen paljon, sekä korjausleikkaus on olemassa, niin kyllä kannattaa vakavasti miettiä sen lainan ottamista. Kerran täällä vain eletään.

Vierailija
19/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nenä kyseessä?

Vierailija
20/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Mulla on epäsymmettiset kasvot, iso nenä ja ne sian silmät. Silti miehiä on riittänyt. Aviomies ei ole koskaan vioista sanonut ja lapsetkin on ihan söpösiä.

Kai sitä vois olla kauniimpi, mut minä en jaksa välittää. Jos alkais yhtä paikkaa korjaamaan, niin kohta löytyy uusi vika ja lista olisi loputon. Siltikään ei saattais olla tyytyväinen jos sille tielle lähtee. Minä olen tyytyväinen näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme