Ärysttääkö muita, kun miehet ei vaan ymmärrä mitä naisena oleminen vaatii: ehkäisy, synnytys, abortti, ulkonäkö jne.
V*tuttaa kun joku miesystävä tai vastaava sanoo "käväset vaa ottaas sen ehkäiskapselin, teet vaa nopee abortin, eihän se synnytys kauaa kestä"
Voi v*tun v*tun v*ttu.
:(
Ja sama toistuu jokaisen miehen kohdalla. Ei ne vaan ymmärrä.
Kommentit (11)
Me ollaan ratkaisukeskeisiä. Kaikkeen löytyy ratkaisu.
ehkäisy: osta kortsut ja pakota miehet käyttämään.
synnytys: ei tarvi jos ei halua
abortti: katso ehkäisy.
ulkonäkö: poistata kaikki karvat ja juokse aamulenkki
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan ratkaisukeskeisiä. Kaikkeen löytyy ratkaisu.
ehkäisy: osta kortsut ja pakota miehet käyttämään.
synnytys: ei tarvi jos ei halua
abortti: katso ehkäisy.
ulkonäkö: poistata kaikki karvat ja juokse aamulenkki
On tämäkin muoti että naiset poistaa karvansa vaikka karvojen kanssa on luonnollinen tila :/
Valitset sontakategorian miehiä, kannattaa vaihtaa.
Ärsyttää. Miehet ehdottaa pokkana mm. ilman kumia vetelyä kun ainoa riski on klamydia ja senhän voi hoitaa lääkkeillä. Ei ole testeissä käyny mut ei mulla voi olla mitään tautia kun ei ole oireita. Joo voi hoitaa, mutta voi tehdä naisen hedelmättömäksi käytännössä heti. Mutta kun se kortsu ahdistaa, ää ää.
Miehet on ahdistavia. Eivät tajua kuinka paljon aikaa menee vaikka siihen karvojen poistoon, kampaajalla käyntiin, hiusten laittoon, meikkaamiseen ym. Ja juurikin nämä raskaudet, synnytykset, imetys. Ihmetellään kun vaimo "rupsahtaa" vaikka kaikkensa tekis. Pitää olla yksin sit.
Ärsyttää mielettömästi, kun mies kinuaa lasta. 99% töitä naiselle ja 1% mielekästä puuhaa miehelle. Kun yritän puhua kannattani, mitä kaikkea raskaus, synnytys, imetys, kotihoito ym naiselta vaatii, miehen vastaus on ”kyllä muutkin naiset siitä selviävät”. Naisen elämä kääntyy päälaelleen ja miehen jatkuu entisellään.
Tiedän niin monta miesvauvaa, jotka eivät selviäisi päivääkään, kaikesta mitä nainen hoitaa jatkuvasti siivouksesta lastenhoitoon. Kitistään joka asiasta, kun jotain pitäisi tehdä, eikä nainen tee puolesta.
Minua on alkanut v*tuttaa enemmän ja enemmän miesten odotukset naisilta.
Jaa, minun mieheni ei kyllä ole noin tökerö. Eihän hän nyt ymmärrä laittautumisesta tai jostain synnytyksistä, yllättäen koska hänellä ei ole näistä kokemusta eikä mitään samaistumispintaa. Ei hän silti pidä synnytystä tai ehkäisyä jonain leppoisana "vasemmalla kädellä hoidettavana" asiana. Ei ole koskaan vertaillut muihin naisiin, ei ole kiinnostunut karvojen määrästä (mitä nyt kainalot), kävi sukupuolitautitesteissä ennen kumin jättämistä...
Ehkä olen löytänyt ainutlaatuisen kultakimpaleen, toki hän on sitä minulle. Vaikea kuitenkaan nyt ihan uskoa, että oikeasti KAIKKI muut miehet olisivat ihan kakkiaisia. Suurin osa miehistä lienee ihan hyviä tyyppejä.
Enpä ihmettele.
Otin naisen asumaan. Kohta peilikaappi täyttyi naisen purnukoista ja härveleistä
Niitä on kymmeniä.
Itselläni oli ko. kaapissa : Hammasharja mukeineen ja hammaslanka, partavesi ja deodorantti. Siinä kaikki. Nyttemmin niitä on vaikea löytää erilaisten tupsuttimien seasta.
Eivätkä hajuvedet ja ryppyvoiteet ole edes missään järjestyksessä etiketit suorassa!
Ei ole tuotakaan ongelmaa kun seurustelee naisen kanssa.