Miehet: rehellisesti pitääkö naisen olla laiha/hoikka (vaikka ei olisi muotoja?) vai sytyttaako normaalipainoinen?
Otsikossa kysymys. Täytyykö naisen olla hoikka Vai voiko normaalipainoinen olla seksikkaampi?
Kommentit (338)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Korean yliopisto analysoi 7 850 naisen tiedot, jotka oli kerätty pitkittäistutkimuksella. Sen mukaan pitkien aviomiesten vaimot olivat muita onnellisempia. Pitkä mies pitää vaimonsa kauan tyytyväisenä, sillä vaikutus hävisi vasta 18 vuoden avioliiton jälkeen.
Jesh! Yli 10 vuotta naimisissa 190 cm pitkän miehen kanssa ja olen ollut onnellinen joka päivä <3
Outoa, koska muissa tutkimuksissa on päädytty päinvastaiseen lopputulokseen.
Olisivatkohan marginaalit niin olemattomia että tulos on käytännössä nopanheittoa.
No minä en tarvitse tilastotietoa, kun olen ollut pitkän miehen (193)kanssa yhdessä 5 vuotta, ja pitää minut onnellisena...edellinen mies oli 175 ja yksi hänen ongelmansa oli itsetunnon puute pituuteen liittyen, oli kateellinen ja katkera kun oli lyhyempi kuin veljensä ja kaverinsa.Vaikutti parisuhteeseen tosi paljon, että uskon tuota korealaista tutkimusta
Totta.Pitkillä miehillä ei ole itsetunto- ongelmia.Lyhyillä (alle 185)on järjestään.Niin merkittävä vaikutus on tuolla pituudella miehiin
Mielellään hoikka ja treenattu peppu.
M56/169cm/125kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Korean yliopisto analysoi 7 850 naisen tiedot, jotka oli kerätty pitkittäistutkimuksella. Sen mukaan pitkien aviomiesten vaimot olivat muita onnellisempia. Pitkä mies pitää vaimonsa kauan tyytyväisenä, sillä vaikutus hävisi vasta 18 vuoden avioliiton jälkeen.
Jesh! Yli 10 vuotta naimisissa 190 cm pitkän miehen kanssa ja olen ollut onnellinen joka päivä <3
Outoa, koska muissa tutkimuksissa on päädytty päinvastaiseen lopputulokseen.
Olisivatkohan marginaalit niin olemattomia että tulos on käytännössä nopanheittoa.
No minä en tarvitse tilastotietoa, kun olen ollut pitkän miehen (193)kanssa yhdessä 5 vuotta, ja pitää minut onnellisena...edellinen mies oli 175 ja yksi hänen ongelmansa oli itsetunnon puute pituuteen liittyen, oli kateellinen ja katkera kun oli lyhyempi kuin veljensä ja kaverinsa.Vaikutti parisuhteeseen tosi paljon, että uskon tuota korealaista tutkimusta
Totta.Pitkillä miehillä ei ole itsetunto- ongelmia.Lyhyillä (alle 185)on järjestään.Niin merkittävä vaikutus on tuolla pituudella miehiin
2x lähiesimiestäni: toinen "normipituinen" ja toinen pitkä.Kyllä se pidempi on paljon uskottavampi kuin se lyhyt.Ja kaikki hiljenee heti kuuntelemaan sitä pitkää pomoa.Pätkällä on vaikea saada porukkaa hiljaiseksi.Joka kerta
Pitkät hiukset kaunistavat niin miehen kuin naisenkin.
2x lähiesimiestäni: toinen "normipituinen" ja toinen pitkä.Kyllä se pidempi on paljon uskottavampi kuin se lyhyt.Ja kaikki hiljenee heti kuuntelemaan sitä pitkää pomoa.Pätkällä on vaikea saada porukkaa hiljaiseksi.Joka kerta
-ehkä päälilisin puolin noin, mut oikeesti ei oo kyse pituudesta. tiedän monia monia pienikokosia ihmisiä jotka saa ihmiset hiljaseks paremmin ku jotkut pitkät. :D ehkä lähtökohtasesti ku ihmistä kattoo nii pitkä herätt'''' jtn auktoriteettii, mut sit ku tietää muutaki ihmisestä nii muut asiat merkkaa.
Laihat ja lihavat käyvät minulle molemmat. Äkkiseltään ainoa mieleen tuleva no-go vartalotyyppi on nainen jolla rasva kertyy miestyypillisesti enemmän vyötärölle ja vähemmän rintoihin/hanuriin/reisiin.
Naisten käsitys normaalipainoisesta sisältää myos ruuhet, kun taas miehillä normaalipainoinen tarkoittaa nimenomaan hoikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä.Vaikuttaako munan koko siihen,että joku ei halua olla jonku kaa?
Voi vaikuttaa. Kukaan nainen ei halua sentin munaa.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka tai treenattu pitää olla, että kiinnostuisin.
Olen itse peppumies joten rinnat on aivan yhdentekevät. Pepussa muoto ja kiinteys tärkeää.
Yhdyn innolla edelliseen. Vaimo on 155/44 joten siroa naisellisuutta löytyy. Sen myös huomaa miten muut miehet tuijottavat...
Miehen tulee olla omavarainen ja osata hoitaa omat finanssiasiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ole haukkunut vielä kaljuja miehiä? Mitä ihmettä?
M44
Kaljut miehethän on just seksikkäimpiä, mutten tarkoita sitä keskikaljua tai muuta. Ei haittaa jos hiusraja pakenee, mutta kannattaa ajoissa suosiolla ajella kaikki hiukset kuin kammata niitä viimeisiä kaljun eteen.
Niinpä, kalju on ok, jos ajelee sen pakenevan hiusrajansa. Jotkut harvat hiustupsut siellä täällä ei ole seksikkäitä. Pahinta on, jos on pitkät hiukset yhdistettynä kaljuun. Toki jokainen saa pitää sellaista tukkaa kuin haluaa, mutta jos naisia haluaa, niin kannattaa ajella kaikki pois jos kaljuuntuu.
Harvenevat hapset tai edes kalju eivät ole seksikkäitä.Yäk.Tuollekin asialle on helppo tehdä jotain: hiusten istutus.Ei varmasti maksa yhtään sen enempää kuin silaritkaan
6000 euroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ole haukkunut vielä kaljuja miehiä? Mitä ihmettä?
M44
Kaljut miehethän on just seksikkäimpiä, mutten tarkoita sitä keskikaljua tai muuta. Ei haittaa jos hiusraja pakenee, mutta kannattaa ajoissa suosiolla ajella kaikki hiukset kuin kammata niitä viimeisiä kaljun eteen.
Niinpä, kalju on ok, jos ajelee sen pakenevan hiusrajansa. Jotkut harvat hiustupsut siellä täällä ei ole seksikkäitä. Pahinta on, jos on pitkät hiukset yhdistettynä kaljuun. Toki jokainen saa pitää sellaista tukkaa kuin haluaa, mutta jos naisia haluaa, niin kannattaa ajella kaikki pois jos kaljuuntuu.
Harvenevat hapset tai edes kalju eivät ole seksikkäitä.Yäk.Tuollekin asialle on helppo tehdä jotain: hiusten istutus.Ei varmasti maksa yhtään sen enempää kuin silaritkaan
6000 euroa
Eli käytännössä vähemmän. eri
Tiia16 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sit säännön vahvistava poikkeus. Hyvin kelpaa, jos mies on muuten mulle täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä loistava ketju.
Eipähän tarvitse potea huonoa omaatuntoa jos mollaa naisia. Sen verran moni nainen on tässä ketjussa mollannut miehiä asioista joihin ei voi vaikuttaa (pituus ym).
Sanopa muuta. Av-palsta on avannut silmäni että kuinka p*rseestä naiset oikeasti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla hoikka ja timmissä kunnossa, mutta myös min. C- kuppi. Muuten saa jäädä sinkkuilemaan.
C on kolmanneksi pienin normaalikoko. olisit sanonut pitäväsi pienirintaisista.
C-kupin tissit eivät todellakaan ole pienet rinnat. AA:sta B:hen on minusta oikeasti pienirintaisuuden haarukka.
t. pienten rintojen ja laihojen naiskehojen ystävä
Ok. Et ilmeisesti tiedä, että Suomessa myydään kaikilla ympäryksillä kuppikokoja O:hon saakka (jolloin keksimmäinen kirjainoko on H). Skaalaus tuskin on pieni - ilmapallo - ilmalaiva.
No, nyt tiedät.
Tiedän kyllä. Mutta linkkaapa yksikin kuva pienistä rinnoista, jotka ovat C-kuppia. En usko, että pystyt.
Kelpaako kuva pienistä D-kupin rinnoista? Ei hitto että ihmiset on VIELÄKIN ihan pihalla siitä miltä kuppikoot näyttävät ja millaisia kuppikokoja on olemassa. Se Anttilan muinainen kuvasto ja Keskon sisäänostajat A-D kokovalikoimallaan on tosiaankin aiheuttaneet vuosikymmeniä hallaa ja epämukavuutta vähänkään isompirintaisille naisille.
Ja siinä ne jättimaiset D-kupit: https://www.bigcuplittlecup.net/cybele-review-white-padded-blue-floral-…
Täällä moni on allekirjoittanut tekstinsä kirjaimella M - tarkoittaako se siis muusua eli muunsukupuolista?
Tiia16 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pinnallisen ihmisen ajattelua. Mulle kelpaa mies ilman munaakaan kunhan mies on kunnollinen. En tarvi miehen kalua mun sisään saadakseni nautintoa. Piste!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä loistava ketju.
Eipähän tarvitse potea huonoa omaatuntoa jos mollaa naisia. Sen verran moni nainen on tässä ketjussa mollannut miehiä asioista joihin ei voi vaikuttaa (pituus ym).
Sanopa muuta. Av-palsta on avannut silmäni että kuinka p*rseestä naiset oikeasti ovat.
Äitisi ei rakastanut sinua :(
Vierailija kirjoitti:
Täällä moni on allekirjoittanut tekstinsä kirjaimella M - tarkoittaako se siis muusua eli muunsukupuolista?
Kyllä.
No ei ole kalju ok minusta.Paksut hiukset miehellä on ihanat.Kiva tarttua kiinni s€xin aikana kiinni.Ooh