Miehet: rehellisesti pitääkö naisen olla laiha/hoikka (vaikka ei olisi muotoja?) vai sytyttaako normaalipainoinen?
Otsikossa kysymys. Täytyykö naisen olla hoikka Vai voiko normaalipainoinen olla seksikkaampi?
Kommentit (338)
Miehen pitää olla PITKÄ, eli yli 190cm, mutta valitettavasti suomalaiset miehet on kääpiöitä....No, se johtuu itäisistä, aasialaisia geeneistä
En ole lihava, mutten niin hoikka kuin haluaisin olla. Syön kyllä enimmäkseen terveellisesti, mutta sorrun silti aivan liian usein herkutteluun (voivat olla terveellisiäkin herkkuja kuten pähkinöitä, mutta syön vain niitä aivan liikaa jne) tai muuten vain ylensyöntiin, miten saisi kasvatettua itsekuria?! Tai miten saisi edes ajatukset pyörimään vähemmän sen ruuan ympärillä...aika usein kaikki juhlapyhätkin tarkoittaa käytännössä vain lupaa syödä "hyvin" ja tällaisen ajatustavan haluaisin muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla PITKÄ, eli yli 190cm, mutta valitettavasti suomalaiset miehet on kääpiöitä....No, se johtuu itäisistä, aasialaisia geeneistä
Luetteletko meille maat joissa miehen keskipituus on yli 190cm?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.Olin Hollannissa vaihtarina, ja siellä on ihanan pitkiä miehiä, pää pyöri kuin hyrrä, kun ei tiennyt mihin katsoa.
Tänne kun tuli, niin ihan kuin olisi tullut johonkin kääpiöiden maahan.Tosi lyhyitä miehiä
Vierailija kirjoitti:
En ole lihava, mutten niin hoikka kuin haluaisin olla. Syön kyllä enimmäkseen terveellisesti, mutta sorrun silti aivan liian usein herkutteluun (voivat olla terveellisiäkin herkkuja kuten pähkinöitä, mutta syön vain niitä aivan liikaa jne) tai muuten vain ylensyöntiin, miten saisi kasvatettua itsekuria?! Tai miten saisi edes ajatukset pyörimään vähemmän sen ruuan ympärillä...aika usein kaikki juhlapyhätkin tarkoittaa käytännössä vain lupaa syödä "hyvin" ja tällaisen ajatustavan haluaisin muuttaa.
Lopettamalla herkuttelun.
Naiset eivät usko, mutta jos haluaa riippuvaisuudesta eroon niin se pitää lopettaa. Jos pää'ttää että herkuttelustahan en luovu mutta yritän pysyä kohtuudessa, se on jatkuvaa itseä vastaan taistelua.
Tuhannennen kerran: Naisen EI tarvitse olla laiha tai edes hoikka sytyttääkseen. Normaalipainoinen sytyttää monin verroin enemmän. Lievä ylipainokin on laihuutta parempi vaihtoehto.
M
Pituus ja paksuus minulle tärkeintä, eli miehen p# pituus ja paksuus. Vaikka olisi pitkä, mutta jos on semmoinen ohut Nakkimakkara, niin ei. 20 cm, siitä lähdetään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.Olin Hollannissa vaihtarina, ja siellä on ihanan pitkiä miehiä, pää pyöri kuin hyrrä, kun ei tiennyt mihin katsoa.
Tänne kun tuli, niin ihan kuin olisi tullut johonkin kääpiöiden maahan.Tosi lyhyitä miehiä
Miesten keskipituus:
Hollanti 180,8 cm
Suomi 178,9cm
Aika tarkkaan näet pituuden kun sinusta 1,9cm ero on noin suuri.
ps. samaa voi sanoa naisista. Hollannissa on enemmän pitkäsäärisiä ja hoikkia kaunottaria.
Normaalipainoinen muodokas, tisut voi ihan hyvin olla pienetkin.👍
Pitäkää te miehet vaan ne alipainoset niin mulle jää kurvikkaat ja naiselliset ;) t. Lesbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa on pitkiä miehiä kanssa.Ja tosi komeita ja pukeutuvat hyvin.Tukholmaan.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan alipainoisia naisia. Oikeasti. En pysty kiihottumaan normaalipainosista naisista, jokainen alipainonen nainen jonka kanssa olen ollut ja on suhteen aikana lihonut normaalipainoseksi tai alipainon ylärajalle, olen jättänyt hänet. Mitä laihempi, sen parempi.
Jos olisin mies, minäkin tykkäisin varmaan alipainoisista naisista. Sellaisista pienistä, hennoista ja hauraista naisista. Paino voisi olla se, mitä nainen kontrolloisi fanaattisesti.
Ylen syöminen on ahneutta.Eli toisin sanoen haluatte syömishäiriöisen naisen. Kai tiedätte, että se on vaikea sairaus ja syömishäiriöisen kanssa ei aina ole kovin helppoa? T. N24, 8 vuotta syömishäiriötä sairastanut
No mielummin anoreksiaa sairastava kuin vaikka lievästi ylipainonen.
M
Siis otat mieluummin sairaan kuin terveen?! Lievä ylipaino ei vielä aiheuta ongelmia, mutta anoreksiaa voi vaikka kuolla. Vähänpä sinua kiinnostaa naisesi terveys.
Mikä loistava ketju.
Eipähän tarvitse potea huonoa omaatuntoa jos mollaa naisia. Sen verran moni nainen on tässä ketjussa mollannut miehiä asioista joihin ei voi vaikuttaa (pituus ym).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa on pitkiä miehiä kanssa.Ja tosi komeita ja pukeutuvat hyvin.Tukholmaan.....
Ruotsalaiset ovatkin viikinkien jälkeläisiä.Myös Norjassa on komeita miehiä, tosi komeita. Olen käynyt siellä kerran, ja täytyy sanoa, että komeimman miehet löytyvät mielestäni sieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mila Kunis onkin todennut, että kyseinen roolisuoritus elokuvassa Black Swan on muuttanut hänen elimistöään lopullisesti. Natalie Portman laihdutti roolia varten syöden päivässä 1200 kaloria ja urheillen 6-8 tuntia päivään. BMI oli tuolloin 15.8.
Black Swan ei ole dokumenttielokuva baletista. Se kertoo enemmän ihmismielen psyykkisestä hajoamisesta kuin tanssista. Siinä ei ole yhtään kevyttä kohtausta tai hetkeä eikä yksikään henkilöhahmoista tai keskeisten henkilöiden välisistä suhteista ole normaali.
Joten ymmärrän elokuvan perusteella mitä mies hakee ihannoimalla mahdollisimman kevyttä, siroa ja hallittavaa naista. Ja miksi nainen tai tyttö laihduttaa hallitakseen edes yhden asian, kehonsa. Kyse on sairaudesta, perfektionismi ja itsekriittisyys estää ihmistä nauttimasta elämästä ja harva saa uuden tilaisuuden.
Voi kun kaikki naiset olisi yhtä hoikkia kuin Mila oli siinä leffassa.
M
Miksi?
Hoikat ja itsestään huolta pitävät naiset ovat naisellisia. Lihavuus tarkoittaa sitä, ettei pidä itsestään huolta. Mutta en lähde tästä jankkaamaan. Lihavat pitäkööt kiinni tekosyistään ja läskeistään. Ei se minua haittaa jos joku nainen ei halua olla hyvinvoiva ja hyvännäköinen. Oman elämänsä siinä vain pilaa.
eri
Sinä et naisellisesta naisesta tiedä yhtään mitään.
Laiha ruipelo ei ole ikinä naisellinen, nälkää näkevä luuviulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten keskipituus:
Hollanti 180,8 cm
Suomi 178,9cmAika tarkkaan näet pituuden kun sinusta 1,9cm ero on noin suuri.
ps. samaa voi sanoa naisista. Hollannissa on enemmän pitkäsäärisiä ja hoikkia kaunottaria.
Itse asiassa nuoremmissa ikäluokissa keskipituudet on Hollanti 180,8cm ja Suomi 180,7cm.
Suomi on sijalla 10 maailman pisimpien miesten tilastoissa.
Että aika erikoista jos persjalkaiset pullukat kokevat että kaikkialla muualla on niitä pitkiä miehiä paitsi Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuhannennen kerran: Naisen EI tarvitse olla laiha tai edes hoikka sytyttääkseen. Normaalipainoinen sytyttää monin verroin enemmän. Lievä ylipainokin on laihuutta parempi vaihtoehto.
M
T nainen
Vierailija kirjoitti:
On se jännä oli sitten laiha tai läski niin ei ne miehet koskaan kuitenkaan ole mukavia, käyttävät hyväksi ja lähtevät toisten laihojen ja lihavien perään...
WGTOW!
Näin se on. Kun siepin saroja sun muita missejä petetään niin miksi meitä muitakin ei. WGTOW!!
Vierailija kirjoitti:
Mikä loistava ketju.
Eipähän tarvitse potea huonoa omaatuntoa jos mollaa naisia. Sen verran moni nainen on tässä ketjussa mollannut miehiä asioista joihin ei voi vaikuttaa (pituus ym).
Mites se naisten rintojen koon arviointi? Vai sekä ei ole sama asia, kun sinähän voi käydä Tallinnassa ottamassa silarit, vai?
Jep, tämä on upea.
Harmi vain kun olen lyhyehkö ja hoikka, enkä ole menestynyt tai sosiaalisesti supersuosittu.
Se tarkoittaa sitä ettei tuollaiseen naiseen ole minkäänlaisia mahdollisuuksia. Saatavilla on vain tukevia ja vatsakkaita, jotka eivät sytytä seksuaalisesti.
Ylipainoepidemia on tehnyt sen ettei tarvita kuin vähän kyykkäämistä ja naisen suosio on kerrasta pilvissä. Ei voi mitään.