MIKÄ FESTARI SOPII 50-VUOTIAILLE?
Kommentit (84)
asenneongelma aloittajalla.
mutta niin on monella "lapsellakin".
vauvelitytöt juoksemassa perässä 2019
Itse en jaksa tungeksia nuorison seassa, vaikka monen festarin musiikkitarjonnassa onkin kiinnostavaa. Kertokaa lisää, mitä lisämaksullisella lipulla yleensä saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kuuntelen ainakin paljon rankempaa musiikkia, kuin meidän perheen nuoriso ja olen lähemmäs 50-v.
Mitä on rankka musiikki?[/quote
En nyt tiedä mitä tähän pitäisi vastata.
Rankempaa musiikkia/rankemmalla kädellä soitettua, dynaamisempaa, voimallisempaa...
Ei meille yli 50 v sovi mitkään festarit. Se on joko mummotunneli Helsingissä tai hengelliset kokoukset ympäri maata.
Vierailija kirjoitti:
TO-DEL-LA noloja nuo festareilla roikkuvat vanhukset! Just my opinion.
Ihanaa, että festareilla pyörivää viiskymppistä ”vanhusta” ei vois vähempää sun mielipiteesi haitata. Sitä on sinut itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret, jotka tarjoatte tangoa ja keinutuolia viisikymppisille, mitä meinaatte itse tehdä viisikymppisinä?
Nykynuoret tietenkin kuuntelevat viisikymppisinä sitä löysää, munatonta puheripulihumppaa eli räppiä ja vähintään yhtä munatonta autotunepoppihumppaa. Kyllä on munatonta kamaa. ROCK FOREVER!!!
Mikä tahansa, jos siellä on Ville ja Agents!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flow, Sideways ja Tuska tietenkin. Muut, jos sattuu olemaan kiinnostavia nimiä.
Oikeesti, suosittelet Flowta ja Sidewaysia viiskymppiselle?
Vai vastasitko kuitenkin vain siltä pohjalta, mitkä sua kiinnostaa?
Siis miksi en suosittelisi? Olen itse päälle viidenkymmenen ja nimenomaan Flowssa ja Sidewaysissä on lähes joka vuosi nimiä, jotka haluan nähdä. Olen viihtynyt.
Oon kyllä periaatteessa sitä mieltä, että festarilla kuin festarilla saa käydä minkäikäiset tahansa, mut kieltämättä vähän hätkähdytti, että just noi nostettiin, kun oikein painotettiin, että mitkä ois varttuneemman kansan festareita.
Kyllähän siellä kiinnostavia nimiä on, mutta tässä ketjussahan oli kyse siitä, että missä on paljon muita viiskymppisiä asiakkaita. Siitä oon eri mieltä sun kanssa. Flow on nuorten hipsterien paratiisi, ja Sideways vähän samaa henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen tuota, joka ihmetteli Sideways- ja Flow-ehdotuksia. Noillahan juuri näkee paljon kaiken ikäisiä, myls kuusikymppisiä.
Okei. Sit on meno muuttunut, ja kuvatkin valehtelevat, jos meno on nykyään muuttunut siihen suuntaan, että viiskymppiset ovat enemmistöä.
Lähes kaikki festarit sopii.
Festareille käyminen ei ole kiinni iästä, vaan kiinnostuksen kohteista.
Mitä helkkaria nyt taas?
Sellaiset, joissa on oman maun mukaista musiikkia, tietysti.
Usemmat ovat tähän ikään mennessä hankkineet jo itsetunnon... eivätkä myöskään huuda capslock päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen tuota, joka ihmetteli Sideways- ja Flow-ehdotuksia. Noillahan juuri näkee paljon kaiken ikäisiä, myls kuusikymppisiä.
Okei. Sit on meno muuttunut, ja kuvatkin valehtelevat, jos meno on nykyään muuttunut siihen suuntaan, että viiskymppiset ovat enemmistöä.
Ei välttämättä enemmistöä, mutta ei ainakaan minulle tule noilla (esim. tänä vuona Sidewaysissä) olo, että kaikki muut olisivat nappuloita ja minä ystävineni ainoita vanhuksia😁
Vierailija kirjoitti:
Joensuun Ilosaaren Ilovaarirock
Harmi kyllä, siinäkin tehtiin jo viime vuonna musiikillinen nuorennusleikkaus, kun järjestysvastuu siirtyi Grand Old Rockersseilta Kerubille.
Noh, on se katsojien enemmistö silti 40-60-vuotiaita, mutta pidin enemmän aiemmasta musiikkikattauksesta.
Ihan oman musamaun mukaan. Itse olin tänävuonna rockfestillä.