MIKÄ FESTARI SOPII 50-VUOTIAILLE?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen tuota, joka ihmetteli Sideways- ja Flow-ehdotuksia. Noillahan juuri näkee paljon kaiken ikäisiä, myls kuusikymppisiä.
Okei. Sit on meno muuttunut, ja kuvatkin valehtelevat, jos meno on nykyään muuttunut siihen suuntaan, että viiskymppiset ovat enemmistöä.
Ei välttämättä enemmistöä, mutta ei ainakaan minulle tule noilla (esim. tänä vuona Sidewaysissä) olo, että kaikki muut olisivat nappuloita ja minä ystävineni ainoita vanhuksia😁
Mutta ite meinasinkin just sanoa, että olennaista on usein se, onko yksin vai ei. Jos on kavereita, niin eihän sitä niin välitä; voi olla, että ulkopuoliset pistävät kyllä vähän merkille, mutta se ei taas hyvässä porukassa kiinnosta.
Jos taas liikkuu yksin, niin on monesti vähän varovaisempi.
Hassuja. Kaikki käy, minne haluan mennä.
N57
Itse en ainakaan viihdy festareilla, jossa suurin osa porukasta on lasteni ikäisiä. Me 40-50v elettiin nuoruutta silloin 80-90-luvulla ja se juna meni jo. Keski-ikäisten ja vanhojen ihmisten biletys nuorisofestareilla tuottaa lähinnä myötähäpeää.
Totta toki sinällään. Mutta onhan sekin totta, että jos suurin osa on huomattavasti itseä nuorempia, niin pitää jo ihan todella suuresti nauttia musasta, jotta olo olisi kotoisa.