MIKÄ FESTARI SOPII 50-VUOTIAILLE?
Kommentit (84)
Eix festarit valita bändien perusteella?
Jok'ikinen festivaali, kun kaikki 50:set lakkaisi antamasta rahaa aikuisille lapsilleen.
Tänään ois Joensuussa Ilovaari, mut se on loppuunmyyty.
Flow, Sideways ja Tuska tietenkin. Muut, jos sattuu olemaan kiinnostavia nimiä.
Kaustisen kansanmusiikkipäivät tai Tangomarkkinat sopii näille, joilla on toinen jalka haudassa.
Nykyajan viiskymppiset ei ole mitään tango/humppa/iskelmäkansaa. Me oltiin nuorena punkkareita, hevareita, hanoi-faneja yms.
Mikä vaan, jos musa on mieluista!
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti, suosittelet Flowta ja Sidewaysia viiskymppiselle?
Vai vastasitko kuitenkin vain siltä pohjalta, mitkä sua kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Discon ja rockin sekä punkin parissa varttuneille 50+-ikäisille kannattaisi järjestää festarit koska festareillakävijällä olisi enemmän pätäkkää kuin nuorena.
Ei taida olla tarvetta erityisesti kosiskella noin mukavuudenhaluista ja vaativaa sakkia, kun moni festari päästää ikäihmisiä ihan ilmaiseksikin alueelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi en suosittelisi? Olen itse päälle viidenkymmenen ja nimenomaan Flowssa ja Sidewaysissä on lähes joka vuosi nimiä, jotka haluan nähdä. Olen viihtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Discon ja rockin sekä punkin parissa varttuneille 50+-ikäisille kannattaisi järjestää festarit koska festareillakävijällä olisi enemmän pätäkkää kuin nuorena.
Ei taida olla tarvetta erityisesti kosiskella noin mukavuudenhaluista ja vaativaa sakkia, kun moni festari päästää ikäihmisiä ihan ilmaiseksikin alueelle.
Seitsemänkymppiset pääsevät ilmaiseksi. Viisikymppinen on aika eri sukupolvea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flow nyt ainakin on jo vähän vanhemman sakin juhlaa, jossa voi mukavasti juoda skumppaa ghanalaisen kasvispadan kanssa ja illalla lähteä taksilla kotiin, ettei tarvitse nukkua epämukavassa teltassa jossa tulee selkäkin kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruisrockiin pääsee 70 vuotta täyttäneet ilmaiseksi. 20 vuotta vielä pitää varrota.
Rauman pitsinnypläysviikko tai esim. etanankasvatusfestivaalit .
Kaikki käy. Miksi ihmeessä nolostelet? Lapsia ne vaan on. Niitä hämmentyneitä ja sympaattisia teinejä korkeintaan.
Ihan mikä vaan festari, jossa on sellainen line up että se kiinnostaa. Itse olen käynyt useilla festareilla ja katson ne, mitä kiinnostaa. Mitä sitten jos on enemmän nuorisoa? Festareilla käy myös ihan ”aikuisia”, kun monet viisikymppiset kävivät festareilla nuorena.
Enkä tajua miksi ehdotellaan jotain tangomarkkinoita. Miksi nykyiset 50-vuotiaat alkaisivat kuunnella jotain tangoa, kun ei ole sitä ennenkään kuunnellut?
Jouda viinaa ja vongata pill.ua.ap