Maa on litteä, onneksi löysin vihdoin miehen joka tietää tämän myös
Meille on valehdeltu. Onneksi löysin ihmisen joka ei jankuta että olen hullu ja väärässä.
M23
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Lisäyksenä vielä, että Etelämantereelle ei pääse kukaan. Siellä on YK:n 24/7 valvonta ja jos yrittää mennä sinne, rajavartiosto käännyttää pois tai voi jopa ääritilanteessa tappaa. Etelämantereelle pääsy todistaisi maan muodon, joten siksi sinne ei todellakaan päästetä ketään. Myös sen kiertäminen on varmasti jotenkin estetty.
Ja vielä kun kerrot että miksi ihmeessä litteää maata salailtaisiin... Miksi ja ketä se hyödyttäisi ja miten?
Onko asialla arvatenkin juutalaisten karttapallomafia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäyksenä vielä, että Etelämantereelle ei pääse kukaan. Siellä on YK:n 24/7 valvonta ja jos yrittää mennä sinne, rajavartiosto käännyttää pois tai voi jopa ääritilanteessa tappaa. Etelämantereelle pääsy todistaisi maan muodon, joten siksi sinne ei todellakaan päästetä ketään. Myös sen kiertäminen on varmasti jotenkin estetty.
Ja vielä kun kerrot että miksi ihmeessä litteää maata salailtaisiin... Miksi ja ketä se hyödyttäisi ja miten?
Onko asialla arvatenkin juutalaisten karttapallomafia ?
Tämä asia on selvitetty tässä keskustelussa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voit olla niin varma, ettei flat earth ole salaliitto?
Olen muutamia flat earth sivustoja käynyt katsomassa, ja olen vakuuttunut, että ne ovat lähtökohtaisesti tehty tyhmien ihmisten huijaamiseksi. Itse asiassa, vaikka olenkin vakaasti sitä mieltä, että maa on jokseenkin pallon muotoinen, voisi minusta olla ihan hauskaa kehitellä perusteluja sille, miten toimisi systeemi, jossa maa olisi litteä.
Mutta jos joku nyt ihan oikeasti uskoo, että maa on litteä, voisitko kertoa, mitä maan alapuolella on. Jos siellä ei ole mitään, miksi maa ei putoa sinne? Ja miksi aurinko paistaa eri aikaan eri puolilla maata? Eli miksi tarvitaan eri aikavyöhykkeet?
Flat Earth -liike on salaliitto, jonka aloitti joku ihan kieli poskessa ja nyt miljoonat hönöt ovat menneet lankaan.
https://scontent-hel2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/64500715_2378706485709030…
Monet muinaiset kulttuurit ovat toisistaan tietämättäkin tienneet että maa on litteä. Eri kansat eri puolilla maailmaa. Pallomalli on hyvin varhainen keksintö, jonka tarkoitus on että me tuntisimme olevamme mitättömiä ja ilman tarkoitusta. Hyväksymme sen myötä niin monta alistuskeinoa ja vääryyttä, sanomalla että "tämä nyt vain on tällaista". Kun tajuat litteän maan, se muuttaa koko elämäsi. Huomaat että ei sinun tarvitse sietää eliitin alistusta. Me olemme täällä maan päällä rajallisen ajan. Käytetään se aika paremmin kuin palvelemalla paholaista. Totuus on totta, vaikka siihen ei uskoisi.
Litteä maa ihanaa paikkaa jossa on lämpöä ja rakkautta
Vierailija kirjoitti:
Maailma on tehty meitä varten
Niin on, mutta miksi luulet sitä litteäksi?
Me ihmiset ollaan myös litteitä. Se että näytetään palleroilta on vain optinen harha. 3D malleja ei ole olemassakaan, aivot vaan tulkitsevat sen niin. Joten maa on litteä ja elämä on litteää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luule vaan tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luule vaan tiedän.
Minä taas tiedän, että Maa on pallo ja Jumala on olemassa.
Joulupukki on olemassa myös ja pari viikkoa sitten tapasin naisen joka myös uskoo joulupukkiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luule vaan tiedän.
Minä taas tiedän, että Maa on pallo ja Jumala on olemassa.
Jonkinlainen luoja tämän kaiken on luonut, mutta pallo tämä ei silti ole. Siitä luojasta vielä, en henk. koht. koe sitä mitenkään uskonnollisena luojana. Että se tuolla tarkkailisi ja tuomitsisi meitä. En usko että se olento on edes kovinkaan ihmismäinen ajatuksiltaankaan, niin kuin uskonnoissa koetaan. Uskonnot on syntyneet vain että ihmisiä saadaan koottua yhteen ja rajoitettua heidän elämäänsä.
Ihmiset on typeriä lampaita! Siis miten te ette tajua!
Milloin keksit tämän ajatuksen?Kun hörpit hopeavettä, vai?
Vierailija kirjoitti:
Milloin keksit tämän ajatuksen?Kun hörpit hopeavettä, vai?
Siitä on jo useampi vuosi aikaa. Eräs minua vanhempi ja viisaampi sukulainen toi tämän asian minun tietooni. Mutta tämä ei edusta koko suvun ajatusmaailmaa, itse asiassa muut koko suvussa ovat tätä vastaan, ainoastaan minä ja tämä toinen sukulainen ollaan ymmärretty tämä. Niin ja tietysti nyt tämä minun miesystävä jos se lasketaan mukaan.
Mutta kaikille "maa on litteä" tyypeille lohdutukseksi: Suomi on EU:n ytimessä, eli me ei tiputa alas reunalta!
Jossain Pohjanmaalla voi olla littanaa, olen kuullut. Meilläpäin on melkoisen kumpuilevaa.
Lopeta!