Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maa on litteä, onneksi löysin vihdoin miehen joka tietää tämän myös

Vierailija
05.07.2019 |

Meille on valehdeltu. Onneksi löysin ihmisen joka ei jankuta että olen hullu ja väärässä.
M23

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai maa on litteä, mutta maa ei ole pallo, eikä pallo ole litteä. Asiasta on suomalaiset kirjoittanut paljonkin.

https://tietopiste.com

Vierailija
182/185 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me eletään simulaatiossa. Maailma on vaan projektio. Siksi ei tiputa maapallon alapuolelta

Eihän projektoitu kuva seinältäkään tipu minnekkään

Tätä litteän kannattajat ei tajua vaan keksivät satuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hullu aina toisen hullun löytää, onnittelut!

Vierailija
184/185 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Litteän maan homot. Söpöä.

Mutta eikös homojen pitänyt olla liberaaleja? Litteään maahan uskovathan ovat äärimmäisen konservatiiveja.

Mitä tää nyt on?

Onhan siellä litteän maan puolueessakin yksi homo, joka ei vaan ymmärrä omaa etuaan, eikä kyllä mitään muutakaan.

Poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija
185/185 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on NASA:n takki ja lippis. Olen siis "juonessa mukana". Vähän kyllä ihmettelen miksi esimerkiksi NASA haluaisi kaikkien ihmisten uskovan, että maa on pyöreä. Mitä se siitä saisi? Miten tällä hallittaisiin ihmisiä ja minkä ihmeen vuoksi? Olen fyysikko, ja aika paksua on puhe litteästä maasta. Litteän maan kannattajien teoriat siitä, miten painovoima (ja muut voimat) toimivat tai eivät toimi, ei kestä minkäänlaista tieteellistä tarkastelua. Kaikki ilmiöt, joita täällä maassa näemme ja koemme sopivat nykyiseen pallomalliin täydellisesti.

Oletteko muuten koskaan käyneet siellä litteän maan reunalla? Sinne on muuten äärettömän pitkä matka. Kokeilkaa, ihme ja kumma saavutte lopulta lähtöpisteeseen takaisin... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi