Miesten ja naisten erilaiset toiveet kumppanilta.
Miehen toiveet:
1. ulkonäkö
2. ulkonäkö
3. Mukava luonne
Naisen toiveet:
1. Ulkonäkö
2. status (raha, kuuluisuus,)
3. koulutus
4. Mukava luonne
mies51v
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P-kaa. Äly, persoonallisuus, luovuuus, keskustelutaito menee noista edelle heittämällä.
Juu, miehen ulkonäöllä ei ole naiselle väliä. Kysy vaikka palstan miehiltä, ovatko sama mieltä.
Mitä järkeä on kysyä miehiltä, mikä on naisille tärkeää?
Minulle naisena on
1. Äly
2. Huumorintaju
3. Yhteiset arvot
4. Luotettava ja rehellinen ihminen
5. Kiinnostus maailmaan ja esim hyvään kirjallisuuteenJärjestys on yhdentekevä, koska kaikki ovat ehdottomia vaatimuksia
Tuo voikin olla totta sinulle, mutta jokainen mies tietää, että useimmille tilanne on toinen.
ap
Eikä tiedä. Jotkut ehkä luulee tietävänsä. Ei kukaan voi tietää kuin omista motiiveistaan, toki niistäkin voi erehtyä.
Oikeasti ne miehet, joilla on nuo luettelemani ominaisuudet, saavat kaikki valita puolisokseen kenet haluavat. Muista ominaisuuksistaan riippumatta.
Miehet, joilla on ko. ominaisuudet, voivat valita puolisokseen kenet tahansa julkisuustyrkky- pissiksen..
Muistan nämä tytöt lukioajoiltani. Omalla luokallani heitä oli kaksi. Heille elämässä tärkeintä olivat raha ja kuuluisuus. Heille kelpasi vanhatkin miehet jos näillä oli riittävästi rahaa tai kuuluisuutta tarjolla. He eivät olleet kovin ihania ihmisiä. Heille muilla ihmisillä oli vain välinearvo. Kukaan ymmärtänyt miten he pystyvät alkamaan suhteeseen rahasta.
AP:lle naisia ovat näköjään nämä pissikset. Aika rankka naiskuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä meillä oli leikki. Minä plus pojat ulkona. Heti kun joku vanha mies iski silmänsä minuun joku niistä kavereista alkoi esittää mustasukkaista ja kun "tyrmäisin" tämän se löi vettä vanhan miehen myllyyn ja hän luuli että saa olla kanssani.
Ilmaisia juomia "minulle" eli kaikille seurueessa ja paras oli kun ukko tarjosi kerran koko seurueelle snägärisafkat kun yhä vaan humalaltaan luuli että minä halusin oikeasti olla hänen kanssaan ja samalla ostaa arvostusta niiltä kavereiltani.Ihan ystävällisesti varoitan apta vaikka meillä oli nuorina hauskaa niin totta kai se oli todella ilkeää niitä miehiä kohtaan.
Kiitos tuosta. En muista milloin olen naiselle tarjonnut. Minä en ole tavallinen viiskymppinen mies. Alfojen ei tarvi tarjota..
ap
Niinhän te kaikki luulette.
No tiedän sen, että tytöt antaa pyllyä ja tämä riittää. Ihan sama vaikka vihaisivat kunhan vällyt heiluu. Puhelin soitto ja näin käy. Ei tarvi olla tinderissä tai roikkua baarissa
ap
Justhan sä tuolla aiemmin selittelit mitä baarissa täytyy tehdä. :D
Teille sitten selvittää kaikki juurta jaksain. Ei ihme ettei nobel palkintoja tipu.
Mies51v
Kuinka monta Nobelia sinulla on 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P-kaa. Äly, persoonallisuus, luovuuus, keskustelutaito menee noista edelle heittämällä.
Juu, miehen ulkonäöllä ei ole naiselle väliä. Kysy vaikka palstan miehiltä, ovatko sama mieltä.
Mitä järkeä on kysyä miehiltä, mikä on naisille tärkeää?
Minulle naisena on
1. Äly
2. Huumorintaju
3. Yhteiset arvot
4. Luotettava ja rehellinen ihminen
5. Kiinnostus maailmaan ja esim hyvään kirjallisuuteenJärjestys on yhdentekevä, koska kaikki ovat ehdottomia vaatimuksia
Tuo voikin olla totta sinulle, mutta jokainen mies tietää, että useimmille tilanne on toinen.
ap
Eikä tiedä. Jotkut ehkä luulee tietävänsä. Ei kukaan voi tietää kuin omista motiiveistaan, toki niistäkin voi erehtyä.
Oikeasti ne miehet, joilla on nuo luettelemani ominaisuudet, saavat kaikki valita puolisokseen kenet haluavat. Muista ominaisuuksistaan riippumatta.
Miehet, joilla on ko. ominaisuudet, voivat valita puolisokseen kenet tahansa julkisuustyrkky- pissiksen..
Muistan nämä tytöt lukioajoiltani. Omalla luokallani heitä oli kaksi. Heille elämässä tärkeintä olivat raha ja kuuluisuus. Heille kelpasi vanhatkin miehet jos näillä oli riittävästi rahaa tai kuuluisuutta tarjolla. He eivät olleet kovin ihania ihmisiä. Heille muilla ihmisillä oli vain välinearvo. Kukaan ymmärtänyt miten he pystyvät alkamaan suhteeseen rahasta.
AP:lle naisia ovat näköjään nämä pissikset. Aika rankka naiskuva.
No itseasiasaa ei. Minun naismaku on laaja ja en välitä erikoisemmin edes ylimääräisistä kiloista koska ymmärrän naisten vaikeuden laihduttaa. Ainoat jotka eivät käy ovat äärifeministit ja ma mujen naiset. Nämä eivät kelpaa.
Mies51v
Valkoisena miehenä aika monta. Ja vieläpä oikeita. Ei mitään hömppä palkintoja.
Mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä meillä oli leikki. Minä plus pojat ulkona. Heti kun joku vanha mies iski silmänsä minuun joku niistä kavereista alkoi esittää mustasukkaista ja kun "tyrmäisin" tämän se löi vettä vanhan miehen myllyyn ja hän luuli että saa olla kanssani.
Ilmaisia juomia "minulle" eli kaikille seurueessa ja paras oli kun ukko tarjosi kerran koko seurueelle snägärisafkat kun yhä vaan humalaltaan luuli että minä halusin oikeasti olla hänen kanssaan ja samalla ostaa arvostusta niiltä kavereiltani.Ihan ystävällisesti varoitan apta vaikka meillä oli nuorina hauskaa niin totta kai se oli todella ilkeää niitä miehiä kohtaan.
Kiitos tuosta. En muista milloin olen naiselle tarjonnut. Minä en ole tavallinen viiskymppinen mies. Alfojen ei tarvi tarjota..
ap
No tiedän sen, että tytöt antaa pyllyä ja tämä riittää. Ihan sama vaikka vihaisivat kunhan vällyt heiluu. Puhelin soitto ja näin käy. Ei tarvi olla tinderissä tai roikkua baarissa
ap
Teille sitten selvittää kaikki juurta jaksain. Ei ihme ettei nobel palkintoja tipu.
Mies51v
Me tässä vaan pidetään hauskaa sun kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, misk ap on jöönyt ilman kumppania. Syynä ovat sekå hånen omat toiveensa naiseltw (yksikään nainen ei halua miestä, jota kiinnostaa vain hänen ulkonäkönsä) ja hänen virheellinen kuvitelmansa siitä, mitä naiset ehkä häneltä toivoisivat (ja kun se on virheellinen, hän ei tietysti edes yritä vastata niihin oikeisiin toiveisiin).
No en ole jäänyt ilman,Vasta erosin 20 vuotta kestäneestä liitosta. Nyt uutta putkeen
mies51v
Miksi erosit? Loppuiko naiselta ulkonäkö ikääntymisen myötä?
Jos kyseessä oli muut asiat , niin et sitten oppinut 20 v aikana mitään kun 2 tärkeintä kriteeriäsi on edelleen ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Valkoisena miehenä aika monta. Ja vieläpä oikeita. Ei mitään hömppä palkintoja.
Mies51v
Lasketko kaiken naismenestyksesi myös sen mukaan mitä kaikki valkoiset miehet ovat olleet naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, misk ap on jöönyt ilman kumppania. Syynä ovat sekå hånen omat toiveensa naiseltw (yksikään nainen ei halua miestä, jota kiinnostaa vain hänen ulkonäkönsä) ja hänen virheellinen kuvitelmansa siitä, mitä naiset ehkä häneltä toivoisivat (ja kun se on virheellinen, hän ei tietysti edes yritä vastata niihin oikeisiin toiveisiin).
No en ole jäänyt ilman,Vasta erosin 20 vuotta kestäneestä liitosta. Nyt uutta putkeen
mies51v
Jos kyseessä oli muut asiat , niin et sitten oppinut 20 v aikana mitään kun 2 tärkeintä kriteeriäsi on edelleen ulkonäkö.
Ehkä hän ei ole ollut naimisissa. Ajattelee että hän on saanut Nobel-palkintoja koska valkoiset miehet on joten kai hän myös ajattelee olleensa naimisissa koska moni valkoinen mies on ollut.
En. Ne on ihan omia. Mites sinun menestyksesi miesmaailmassa
Mies51v
Ei loppunu. On edelleenkin kaunis.
Mies51v
Kas vain, ap:n "aamuvuoro" on hyvässä käynnissä 😀.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Jos kyseessä oli muut asiat , niin et sitten oppinut 20 v aikana mitään kun 2 tärkeintä kriteeriäsi on edelleen ulkonäkö.Ehkä hän ei ole ollut naimisissa. Ajattelee että hän on saanut Nobel-palkintoja koska valkoiset miehet on joten kai hän myös ajattelee olleensa naimisissa koska moni valkoinen mies on ollut.
Kätevää. Minä olen missi koska moni valkoinen nainenkin on. Tästähän urkenee ihan uusia mahdollisuuksia elämään.
Valkoiset miehet on vain ylivertaisia kaikkiin muihin nähden. Hyväksy tämä ja femakkoutesi katoaa ennenpitkää ja järki tulee tilalle.
Mies51v
Eikös me näin sovittu. Minä olin jo aamusta täällä mutta sinua ei näkynyt eikä kuulunut
Mies51v
Vierailija kirjoitti:
En. Ne on ihan omia. Mites sinun menestyksesi miesmaailmassa
Mies51v
Et osaa erottaa itseäsi yksilöksi vaan luulet olevasi sama yhtenevä massa kaikkien saman sulupuolen ja ihonvärin omaavien kanssa niin ei nyt mene läpi tämä että tässä asiassa jotenkin yhtäkkiä osaisit. Mutta hyvä jos osaat nauttia siitä että tuntemattomat ihmiset harrastavat seksiä, onhan sekin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset miehet on vain ylivertaisia kaikkiin muihin nähden. Hyväksy tämä ja femakkoutesi katoaa ennenpitkää ja järki tulee tilalle.
Mies51v
Nyt on ap mukavasti triggeröitynyt 👍.
Vierailija kirjoitti:
Eikös me näin sovittu. Minä olin jo aamusta täällä mutta sinua ei näkynyt eikä kuulunut
Mies51v
Ei me kaikki voida olla aamusta iltaan "töissä" eli kirjoittelemassa av:lle 😀. Muuten kuollaan täällä nälkään ja tauteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Mies51v
Voihan sitä valheesta kiinnijäämisen noinkin selittää, ainakin AV-Alfatrolli. Ei oo montaa sivua muistettavaa ees yli viiskymppiselle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Mies51v
Voihan sitä valheesta kiinnijäämisen noinkin selittää, ainakin AV-Alfatrolli. Ei oo montaa sivua muistettavaa ees yli viiskymppiselle. :)
No onhan sivu tallella. luulin jo että bannattiin. Alfa soittaa päivällä tytön nukkumaan viereen, mutta vain pariksi tunniksi. Sitten palaillaan taas astialle. saatte sitten kysyä mitä tapahtui. Työvuoro loppuu tunnin päästä ja nopea ruoka ja tyttö käymään ja pikku unet. Sitten palaillaan astialle. niin ja vielä sali iskee illalla.
ap
Mies51v