Miesten ja naisten erilaiset toiveet kumppanilta.
Miehen toiveet:
1. ulkonäkö
2. ulkonäkö
3. Mukava luonne
Naisen toiveet:
1. Ulkonäkö
2. status (raha, kuuluisuus,)
3. koulutus
4. Mukava luonne
mies51v
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tuo mies sanoo. Haluaisinpa nähdä kun 25 vuotias nainen tarjoutuu petikumppaniksi. Luuletko, ettei eroja ja sivusuhteita olisi näin paljon ellei näin olisi.
Miehet ottaa aina kauneimman minkä saavat. Kuspää noita voi olla sitten erikseen.
Mä olen kahden aviomiehen (tai kolmen, jos yksi lainattu lasketaan) kusipäänoita. Kyllä sillä kauneudella on tosiaan saanut kaikenlaista anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, misk ap on jöönyt ilman kumppania. Syynä ovat sekå hånen omat toiveensa naiseltw (yksikään nainen ei halua miestä, jota kiinnostaa vain hänen ulkonäkönsä) ja hänen virheellinen kuvitelmansa siitä, mitä naiset ehkä häneltä toivoisivat (ja kun se on virheellinen, hän ei tietysti edes yritä vastata niihin oikeisiin toiveisiin).
No en ole jäänyt ilman,Vasta erosin 20 vuotta kestäneestä liitosta. Nyt uutta putkeen
mies51v
Ihmetyttää, että yli 50-vuotiaalle miehelle yhä on tärkein asia naisen ulkonäkö. Silloin mies ei ole kyllä edelleenkään kovin kypsä ihmisenä. Älykkäät miehet etsivät lähes aina älykästä naista. Älykkään miehen tunnistaakin siitä, että hänellä on älykäs nainen. Jos älykkyyttä ei ole, niin sitten ehkä pitää yrittää keksiä muita ominaisuuksia, joilla älykkyyttä kompensoidaan. Harva mies on älykäs, vaikka miehet ovat omasta mielestään älykkäitä, itse etsin top 10 %:n kuuluvaa älykästä miestä. Se on ykköskriteeri, koska hermot menisivät tyhmän miehen kanssa. Kaikki lähtee siitä ja kaikki muu on plussaa.
Miehet on rakennettu eri tavalla. Valitettavasti. Helpompaa olisi kiihottua vaikka vaatimattomamman näköisestä naisesta, mutta kun ei. Näin se miehillä vain ei menee.
ap
Naiset toivovat että mies muuttuisi mutta mies ei muutu,
miehet toivovat että naiset eivät muuttuisi mutta naiset muuttuvat :)
Vierailija kirjoitti:
Näin
ap
Mitä naiset on saanu aikaa maailmassa? Patentteja tekniikan palkintoja. Ei
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P-kaa. Äly, persoonallisuus, luovuuus, keskustelutaito menee noista edelle heittämällä.
Juu, miehen ulkonäöllä ei ole naiselle väliä. Kysy vaikka palstan miehiltä, ovatko sama mieltä.
Mitä järkeä on kysyä miehiltä, mikä on naisille tärkeää?
Minulle naisena on
1. Äly
2. Huumorintaju
3. Yhteiset arvot
4. Luotettava ja rehellinen ihminen
5. Kiinnostus maailmaan ja esim hyvään kirjallisuuteenJärjestys on yhdentekevä, koska kaikki ovat ehdottomia vaatimuksia
Miehillä on asiasta kokemusperäistä tietoa. Naiset valehtelevat itselleen parisuhteen muodostamiseen liittyvissä asioissa, mutta miehet näkevät, millaisiin miehiin te oikeasti haksahdatte.
M44
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyt pitää kaivella jo laarinpohjia että sais huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin
ap
Eikä ihme, tunnen monta viiskymppistä ja vanhempaa naista eikä kukaan oo jääny tolleen ajatusmaailmaltaan asemalle kuin sinä. Miehet ei sopeudu uuteen yhtä hyvin kuin joustavammat naiset. Koko tän palstan ulijengi on siitä hyvä osoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P-kaa. Äly, persoonallisuus, luovuuus, keskustelutaito menee noista edelle heittämällä.
Juu, miehen ulkonäöllä ei ole naiselle väliä. Kysy vaikka palstan miehiltä, ovatko sama mieltä.
Mitä järkeä on kysyä miehiltä, mikä on naisille tärkeää?
Minulle naisena on
1. Äly
2. Huumorintaju
3. Yhteiset arvot
4. Luotettava ja rehellinen ihminen
5. Kiinnostus maailmaan ja esim hyvään kirjallisuuteenJärjestys on yhdentekevä, koska kaikki ovat ehdottomia vaatimuksia
Miehillä on asiasta kokemusperäistä tietoa. Naiset valehtelevat itselleen parisuhteen muodostamiseen liittyvissä asioissa, mutta miehet näkevät, millaisiin miehiin te oikeasti haksahdatte.
M44
Naamasta vai kristallipallosta?
Tämä "me miehet näemme lävitsenne Kaiken" -taktiikka on hieman säälittävä. Kaikkea se ylemmyydentunteen tarve saakin aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehiä.
Ei!!!
ap
Parikymppisenä meillä oli leikki. Minä plus pojat ulkona. Heti kun joku vanha mies iski silmänsä minuun joku niistä kavereista alkoi esittää mustasukkaista ja kun "tyrmäisin" tämän se löi vettä vanhan miehen myllyyn ja hän luuli että saa olla kanssani.
Ilmaisia juomia "minulle" eli kaikille seurueessa ja paras oli kun ukko tarjosi kerran koko seurueelle snägärisafkat kun yhä vaan humalaltaan luuli että minä halusin oikeasti olla hänen kanssaan ja samalla ostaa arvostusta niiltä kavereiltani.
Ihan ystävällisesti varoitan apta vaikka meillä oli nuorina hauskaa niin totta kai se oli todella ilkeää niitä miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä meillä oli leikki. Minä plus pojat ulkona. Heti kun joku vanha mies iski silmänsä minuun joku niistä kavereista alkoi esittää mustasukkaista ja kun "tyrmäisin" tämän se löi vettä vanhan miehen myllyyn ja hän luuli että saa olla kanssani.
Ilmaisia juomia "minulle" eli kaikille seurueessa ja paras oli kun ukko tarjosi kerran koko seurueelle snägärisafkat kun yhä vaan humalaltaan luuli että minä halusin oikeasti olla hänen kanssaan ja samalla ostaa arvostusta niiltä kavereiltani.Ihan ystävällisesti varoitan apta vaikka meillä oli nuorina hauskaa niin totta kai se oli todella ilkeää niitä miehiä kohtaan.
Samoin mulla oli kaveri joka joi pohjat neli-viiskymppisten miesten kukkarolla todella härskisti ja sitten vaihdettiin baaria. En osallistunu tohon ikinä, joskus oli siinä siivellä pakko hyväksyä kun tarjoaja ei paljon lupaa kysellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, misk ap on jöönyt ilman kumppania. Syynä ovat sekå hånen omat toiveensa naiseltw (yksikään nainen ei halua miestä, jota kiinnostaa vain hänen ulkonäkönsä) ja hänen virheellinen kuvitelmansa siitä, mitä naiset ehkä häneltä toivoisivat (ja kun se on virheellinen, hän ei tietysti edes yritä vastata niihin oikeisiin toiveisiin).
No en ole jäänyt ilman,Vasta erosin 20 vuotta kestäneestä liitosta. Nyt uutta putkeen
mies51v
Ihmetyttää, että yli 50-vuotiaalle miehelle yhä on tärkein asia naisen ulkonäkö. Silloin mies ei ole kyllä edelleenkään kovin kypsä ihmisenä. Älykkäät miehet etsivät lähes aina älykästä naista. Älykkään miehen tunnistaakin siitä, että hänellä on älykäs nainen. Jos älykkyyttä ei ole, niin sitten ehkä pitää yrittää keksiä muita ominaisuuksia, joilla älykkyyttä kompensoidaan. Harva mies on älykäs, vaikka miehet ovat omasta mielestään älykkäitä, itse etsin top 10 %:n kuuluvaa älykästä miestä. Se on ykköskriteeri, koska hermot menisivät tyhmän miehen kanssa. Kaikki lähtee siitä ja kaikki muu on plussaa.
Miehet on rakennettu eri tavalla. Valitettavasti. Helpompaa olisi kiihottua vaikka vaatimattomamman näköisestä naisesta, mutta kun ei. Näin se miehillä vain ei menee.
ap
Samahan se on naisilla, moni haluaisi kiihottua ja ihastua siihen älykköön kilttiin mieheen. Mutta jalkoväli kostuu ihan toisenlaisista miehistä. M43
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisia juomia "minulle" eli kaikille seurueessa ja paras oli kun ukko tarjosi kerran koko seurueelle snägärisafkat kun yhä vaan humalaltaan luuli että minä halusin oikeasti olla hänen kanssaan ja samalla ostaa arvostusta niiltä kavereiltani.Ihan ystävällisesti varoitan apta vaikka meillä oli nuorina hauskaa niin totta kai se oli todella ilkeää niitä miehiä kohtaan.
Kaikkia ei tarvi edes huijata. Joskus vttuillut päin naamaa, että yritätkö juottaa känniin ja luuletko saavasi. Silti juotavaa ilmestyi sitä mukaa kun entinen loppui. Sopivassa vaiheessa wc ja seuraava baari ilman takiaista.
En jaksanut lukea tätä ketjua, mutta ovatko jotkut ihmiset todellakin niin yksinkertaisia, että yleistyvät jonkin tutkimustuloksen (tuohan ei ollut vielä edes vertaisarvioitu ja julkaistu tiet. aikakauslehdessä?) koskemaan KAIKKIA ihmisiä?
Jos voidaan esim. todeta, että keskimääräinen suomalainen mies on esim. 178 cm pitkä ja silmät ovat vaikkapa harmaat, kuvitteleeko joku ihan tosissaan että KAIKKI suomalaiset miehet omaavat nuo ominaisuudet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
ap
Samahan se on naisilla, moni haluaisi kiihottua ja ihastua siihen älykköön kilttiin mieheen. Mutta jalkoväli kostuu ihan toisenlaisista miehistä. M43
No jaa, nainen teki testiprofiileja tinderin joissa sama mies esitti eri tyyppejä ja älykkö oli kolmas vaikka kuva oli tosi kökkö. Paha poika jäi toiseksi viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
ap
No jaa, nainen teki testiprofiileja tinderin joissa sama mies esitti eri tyyppejä ja älykkö oli kolmas vaikka kuva oli tosi kökkö. Paha poika jäi toiseksi viimeiseksi.
Se onkin palstan miehet jotka pahoista pojista jauhaa kärki märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tuosta. En muista milloin olen naiselle tarjonnut. Minä en ole tavallinen viiskymppinen mies. Alfojen ei tarvi tarjota..
ap