Naiset: kenen kauniiden naisten ig-tilejä seuraat?
Kommentit (42)
En ketään.En halua rahoittaa kenenkään krääsän ostoa ja tissi-naamaleikkauksia.
Rahani menee eläinten hyväntekeväisyyteen ja WWF:lle
Seuraan instassa erilaisia harrastuksiin liittyviä juttuja- en ketään yksittäistä henkilöä, mikäli sämpycattia ei lasketa henkilöksi.
Rita, niin piristävä. Pipsan kaveri Silja. Virve ostolakossa.
Enemmänkin käyn katselemassa komeiden (urheilija-)miesten kuvia. Naisten tilejä vähemmän, ja koska en ole itse instassa, en silleen "virallisesti" seuraa ketään, mutta toisinaan käyn joitain naistenkin tilejä katselemassa. Aivan tosi kaunis mielestäni on esim. seiväshyppääjä Saga Andersson.
Mielenkiintoista sinänsä,netti on täynnä kauniita naisia, mutta luonnossa heitä ei näy koskaan??
Naisena tätä ihmettelen,facesta pulpahtaa tämän tästä moni Miss Universum mutta luonnossa ovat persejalkasia paksuperseitä.
Naamassa näppylää ja silmät kierot.
Mielestäni jokainen voi olla kaunis jos näkee vaivaa muokata kuviaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt tuota että miksi ihmiset seuraavat joidenkin heille ihan tuntemattomien ihmisten kuvia. Mikä on se juttu, etsitteko meikki- tai pukeutumisvinkkejä? Miten teitä kiinnostaa jonkun tuntemattoman tyypin lukuisat kuvat omasta naamasta/pyllystä :D??
(Jos ei rivien välistä selvinnyt, niin en seuraa yhtäkään jota en henkkoht tunne)
Mä en etsi meikki- tai pukeutumisvinkkejä, enkä halua katsella kuvia jonkun naamasta tai pyllystä, mutta seuraan kyllä monia ihan tuntemattomia ihmisiä. Seurannassa on useampi luontovalokuvaaja, taiteilija, käsityöläinen, hevostili, moottoripyörätili, historiatili – seuraan siis aiheita, jotka kiinnostavat, sen lisäksi tykkään katsella kauniita ja koskettavia kuvia.
No niin. Voisitteko pakkomielteiset kiusaaja-linkittelijät (onko teitä yksi vai kaksi, en tiedä) lopettaa. Olen ilmoittanut kaikki viestinne asiattomiksi, ja jos spämmäätte ketjuun lisää, lopputuloksena on todennäköisesti se, että ketju poistetaan. Jos tämä yksi ihminen jaksaa kiinnostaa teitä noin pohjattomasti vuositolkulla, niin miten olisi vaikka päiväkirjaan kirjoitteleminen tai suljetut whatsapp-keskustelut?
^ Ap, ne ovat juuri niitä samoja tyyppejä, jotka linkittivät profiilin tähän ketjuun. Ne ovat kiusanneet tuota tyttöä pakkomielteisesti jo vuosia.
Iiiidiootit on igssa. Elämä hukassa, valitusta ja kulisseja, siitä on monen elo tehty.
Vierailija kirjoitti:
^ Ap, ne ovat juuri niitä samoja tyyppejä, jotka linkittivät profiilin tähän ketjuun. Ne ovat kiusanneet tuota tyttöä pakkomielteisesti jo vuosia.
Onpa järkyttävää. Tuollaisia tilejä on monia ig:ssä:pullukka tavisnainen, reissukuvia, lemmikkikuvia ja muita kuvia. En tajua, miksi ovat tuohon tarttuneet.
Ap
Ihminen voi paremmib kun unohtaa somen.
Maailma on muutenkin raaka.Itse jätän sukujuhlat väliin ettei tarvii selitellä miksi.
Se stressaa meitä muutenkin.
T: Ylipainoisen tyttären äiti.
Vierailija kirjoitti:
Annika Von Holdt ja RosaMaria Ryyti. Ne on ainoat.
N43
Olen seurannut R-M Ryydin instaa koska on mielestäni niin kaunis. Kävin tsekkaamassa tuon Annikan instaa ja täytyy sanoa että upeita kuvia.
Kaikki ne on kauniita naisia, joita seuraan. En tiedä mitä haet tällä aloituksella? Listaa nimistäkö?
Vai onko määritelmäsi kauniille joku instabeibi?
Helppoaollakaunis kirjoitti:
Mielenkiintoista sinänsä,netti on täynnä kauniita naisia, mutta luonnossa heitä ei näy koskaan??
Naisena tätä ihmettelen,facesta pulpahtaa tämän tästä moni Miss Universum mutta luonnossa ovat persejalkasia paksuperseitä.
Naamassa näppylää ja silmät kierot.
Mielestäni jokainen voi olla kaunis jos näkee vaivaa muokata kuviaan.
No mitä ihmeellistä tuossa on? Insta on täynnä muokattuja kuvia. Juuri ihmettelin erään tunnetun tubettajan mainostamia "omia" presetsejä, siis filttereitä, joilla filtteröidään joka ikinen kuva ihan erilaiseksi kuin alkuperäinen. Mietin siis, että minkä väriseltä maailma näyttää heidän silmin ihan oikeasti silmillä katsottuna, kun suurimmaksi osaksi kaikkea katsotaan linssin läpi ja lopulta muokataan. Tavallinen harmaa arkikin saadaan niillä näyttämään auringonpaisteelta ja ruskettuneelta iholta. Eikö se pidemmän päälle vääristä koko hommaa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne on kauniita naisia, joita seuraan. En tiedä mitä haet tällä aloituksella? Listaa nimistäkö?
Vai onko määritelmäsi kauniille joku instabeibi?
Vaikutat vähän yksinkertaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Seinabo Sey.
Ihana tyyli.
Ap
Mulla ei ole instaa joten en varsinaisesti seuraa ketään mutta välillä käyn katsomassa Lily Collinsin kuvia.
Rita