Haluaisin synnyttää jossain romanttisessa tai merkityksellisessä paikassa
Ideoita? Olen alustavasti miettinyt jotain paikkaa, josta on hienot maisemat.
Kommentit (70)
Tietysti kansallisromanttisesti heinäladossa. Uittomiehet tulevat heinä suussa seinän taakse laulamaan "Niin minä neitonen sinulle laulan..." Kupparieukko auttaa lapsen maailmaan ja pesaisee hänet lehmien juottokaukalossa ja sinulle tuodaan sahtia juotavaksi maidonnousua edistämään. Ladon ovelta avautuu huikaiseva järvimaisema ja kuikka huutaa järvellä.
Minä olen vanha sielu, inkojen jälkeläinen. Haluan synnyttää Machu Picchussa jonkin temppelin raunioilla samalla tavoin kuin tein edellisessäkin elämässäni.
Jos vauvasta tulee tyttö, hänestä tulee Inka. Pojasta tulee Andi.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kansallisromanttisesti heinäladossa. Uittomiehet tulevat heinä suussa seinän taakse laulamaan "Niin minä neitonen sinulle laulan..." Kupparieukko auttaa lapsen maailmaan ja pesaisee hänet lehmien juottokaukalossa ja sinulle tuodaan sahtia juotavaksi maidonnousua edistämään. Ladon ovelta avautuu huikaiseva järvimaisema ja kuikka huutaa järvellä.
Eikö savusauna olisi luonnollisempi ja kansallisromanttisempi paikka? Itse valitsisin ehdottomasti sen. Heinäladossa on jotenkin rahvaanomainen tunnelma.
Modernimmat synnytyspaikat ovat minun makuuni, esim. Kiasma. Ei haittaa, vaikka vähän verta ja lapsivettä roiskuisi teoksille. Eihän niitä kukaan erottaisi niistä.
Yhteiskunnalliset asiat ovat merkityksellisiä. Aion synnyttää bussissa, koska vastustan yksityisautoilua.
Olen huomannut, että monia vaivaa raskauskateus. Myös synnytyspaikkakateutta esiintyy, varsinkin sen jälkeen kun kerroin synnytyssuunnitelmani Kreikan saaristossa delfiinien uidessa ympärilläni.
Delfiinit ovat minulle merkityksellisiä, sillä näin niitä Särkänniemen delfinaariossa lapsena. Ja ensimmäisen ulkomaanmatkani tein Kreikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnalliset asiat ovat merkityksellisiä. Aion synnyttää bussissa, koska vastustan yksityisautoilua.
Minäpä synnytän sähköpotkulaudalla. Näin pääsen synnytyksen edetessä katselemaan itselleni mieluisia maisemia.
Krematorio, missä mummoni tuhkattiin. Näin ympyrä sulkeutuisi. Hyvin merkityksellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö savusauna olisi luonnollisempi ja kansallisromanttisempi paikka? Itse valitsisin ehdottomasti sen. Heinäladossa on jotenkin rahvaanomainen tunnelma.
Se kuikan huuto ei kuulu saunaan. Oliskohan siellä sitten rotan rapistelua tai muuta äänimaailman romanttisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain jos saat kuikan huutamaan sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä aina löytyy jotka eivät voi kuvitella minkälaista touhua se on.Parempi sullekin kun oot lähempänä lääkäreitä jotka voivat sua auttaa.Etkä kuvittele niin kuin eräs joka oli itse ajavinaan autolla synnyttämään niissä tuskissa.
Äläpä mittään. Minä olen tavannut naisen, joka meni esikoistaan synnyttämään polkupyörällä. Huom. Ei siis aikonut tai yrittänyt, vaan pyöräili koko matkan. Aikaa tapahtumasta on vähän yli 20 vuotta.
Olisikohan se yksi hippi aloittanut sittenkin ne delfiinisynnytykset?
Synnyttäjä viedään merelle delfiinien keskelle ja lapsi saa syntyä veteen seurustellen telepaattisesti delfiinien kanssa.
Hoiyohenkilökuntaa ei ole, mutta synnytys sujuu ongelmitta luonnollisesti.
Tarvittaessa delfiinit auttavat telepaattisilla voimillaan.
Vierailija kirjoitti:
Karhun pesässä, karhunpoikasten keskellä. Siellä olisi lämmintä ja mukavaa. Ainoa ongelma on ajoitus, eli löytää sopiva hetki etteivät karhut ole hereillä.
Kempeleessä on kapakka nimeltä Karhunpesä.
Missä oli ensitreffit lapsen isän kanssa? Kahvila? Elokuvateatteri?
Kuumailmapallossa. Heti lentoon kun lapsivesi tulee. Istukan voi heittää mereen. Saa hienoja instakuvia alas laskeutuessa nyytti sylissä. Kannattaa valita synnytyksen ajankohta siten että valot ja värit ovat kohdillaan.
Jokin vilkasliikenteinen liikenneympyrä olisi merkityksellinen symbolisesti. Siinä tulisi esille elämän kiertokulku, ja mitä vilkkaampi paikka, sen suurempi merkitys.
Se Norppaliven kivi olisi kiva, ja parhaassa tapauksessa voisit saada itse Pullervon tervehtimään vastasyntynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä aina löytyy jotka eivät voi kuvitella minkälaista touhua se on.Parempi sullekin kun oot lähempänä lääkäreitä jotka voivat sua auttaa.Etkä kuvittele niin kuin eräs joka oli itse ajavinaan autolla synnyttämään niissä tuskissa.
Äläpä mittään. Minä olen tavannut naisen, joka meni esikoistaan synnyttämään polkupyörällä. Huom. Ei siis aikonut tai yrittänyt, vaan pyöräili koko matkan. Aikaa tapahtumasta on vähän yli 20 vuotta.
Millainen siitä lapsesta tuli?
Aika rynkytystä ja veivaamista se loppuaika kohdussa.
Porvoon torilla pimeänä kesäyönä. Voidaan mammojen kanssa heilutella sytkäreitä ilmassa samalla laulaen Aavee Mariaa niin voit synnyttää valomerta ihastellen ja kaunista laulua kuunnellen.