Haluaisin synnyttää jossain romanttisessa tai merkityksellisessä paikassa
Ideoita? Olen alustavasti miettinyt jotain paikkaa, josta on hienot maisemat.
Kommentit (70)
Ruusuilla koristeltu morsiussviitti loistohotellissa.
Missä vaiheessa siinä sian tappamista muistuttavassa toimenpiteessa on romanttinen osuus? Kunhan säilyy hengissä. Synnytä vaikka ojan pohjalle tai autotalliin.
Löytyyhän sitä romanttisia ja merkityksellisiä paikkoja vaikka kuinka.... Eiffelin torni, Roomalaiset portaat, Pisan torni, Colosseum, Auschwitz, Pietarinkirkko, Valkoinen talo, Antarktis.... Joku keskussairaalan synnäri on kyllä niin passe.
Olisiko aika varata menolippu Marsiin? Olisi aika merkityksellistä olla eka marsilainen.
Kebnekaiselta on upeat maisemat, suosittelen!
Olen menossa sinne pyöräyttämään viidennen lapseni. Korkeassa ilmanalassa ei tarvitse ilokaasuakaan.
Tässä ketjussa on ihan klassikkoainekset. Tai vähintään aineistoa Kalevauvan uuteen biisiin.
Minäpä olen menossa Ranskan Alpeille synnyttämään. Olen jo tilannut jodlaajat toivottamaan lapseni tervetulleeksi maailmaan.
Miten olisi laskuvarjohypyn aikana?
Esikoiseni syntyi Kolin huipulla ja nuorempi Näsinneulassa :)
Romanttisin synnytyspaikka, mitä minä voin kuvitella, on Ganges-virta. Joka puolella on värikästä katsottavaa, ja tietenkin on aivan erityistä synnyttää lapsi pyhään jokeen. Odotan näkeväni bollywood-tansseja, missä miehet pyyhältävät paikalle valkoisia pyyhkeitä heilutellen ja naiset nakkelevat heille niskojaan.
Tshernobylissä on kuulemma hieno synnytyssairaala. Tietääkö kukaan enempää?
Vierailija kirjoitti:
Romanttisin synnytyspaikka, mitä minä voin kuvitella, on Ganges-virta. Joka puolella on värikästä katsottavaa, ja tietenkin on aivan erityistä synnyttää lapsi pyhään jokeen. Odotan näkeväni bollywood-tansseja, missä miehet pyyhältävät paikalle valkoisia pyyhkeitä heilutellen ja naiset nakkelevat heille niskojaan.
Ulkoisesti varmaan hienoa, mutta en synnyttäisi sellaisen bakteerimäärän keskelle, mikä Gangesissa on.
Tuomiokirkon portailla Helsingissä. Se on kaunis paikka auringon laskiessa.
Talvisynnytykset teen aina Lapissa, vihreänä leimuavien revontulten alla, nuotion kipunoidessa ja räiskyessä. Vastasyntynyt pestään puhtaassa lumessa ja istukka syötetään susille.
Kyllä niitä aina löytyy jotka eivät voi kuvitella minkälaista touhua se on.Parempi sullekin kun oot lähempänä lääkäreitä jotka voivat sua auttaa.Etkä kuvittele niin kuin eräs joka oli itse ajavinaan autolla synnyttämään niissä tuskissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi laskuvarjohypyn aikana?
Se olisikin hienoa. Sekä äiti että lapsi roikkuvat nuorasta.
Romanttinen synnytyspaikka on Neuschwansteinin linna eteläisessä Saksassa. Sieltä on huikeat näkymät ja lapsenkin on turvallista syntyää käsinbrodeeratuille antiikkisille silkkilakanoille.
Karhun pesässä, karhunpoikasten keskellä. Siellä olisi lämmintä ja mukavaa. Ainoa ongelma on ajoitus, eli löytää sopiva hetki etteivät karhut ole hereillä.
Minä rakastan vesielämää ja olenkin ajatellut, että synnyttäisin sup-laudalla jossakin Lauttasaaren edustalla. En ole valinnut paikkaa tämän tarkemmin. Mielestäni synnytykseen tulee jättää yllätyksille ja sattumalle varaa.
New Yorkissa Trump Towerin aula voisi olla parempi paikka. Sinut voidaan sitten synnytyksen jälkeen viedä Trumpien kultalukaaliin kevyelle lounaalle ja maisemia katsomaan. Se olisi aika merkityksellinen ja romanttinen hetki.