Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette miehestä joka jättää naisen tämän tultua raskaaksi?

Vierailija
05.07.2019 |

Ja pian tämän jälkeen hehkutetaan julkisesti suurta rakkautta uuden naisen kanssa. Näitä tapauksia on julkkismiehissä Minkkisen lisäksi eräs toinenkin. Ihmisten itsekkyys, sitoutumattomuus, empatiakyvyttömyys ja narsismi on nykyään ihan kuvottavissa mittasuhteissa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Hyvä mies kouluttaa naikkosia, jotka ovat haarat auki eivätkä huolehdi ehkäisystä.

Oikein oravalle, että käpy on jäässä.

En nyt pidä miestä hyvänä, mutta muuten olen samaa mieltä ainakin lyhyissä suhteissa. Jos nainen ei huolehdi myöskään ehkäisystä, niin turha se on valittaa. Siinä siis molemmat ovat yhtä idiootteja.

Jos suhde on taas pitempi ja pariskunta on naimisissakin, niin silloin miehen voisi minun puolestani kuohita.

Miksi miehen ei tule mielestäsi huolehtia ehkäisystä?

Vierailija
22/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Hyvä mies kouluttaa naikkosia, jotka ovat haarat auki eivätkä huolehdi ehkäisystä.

En nyt pidä miestä hyvänä, mutta muuten olen samaa mieltä ainakin lyhyissä suhteissa. Jos nainen ei huolehdi myöskään ehkäisystä, niin turha se on valittaa. Siinä siis molemmat ovat yhtä idiootteja.

Jos suhde on taas pitempi ja pariskunta on naimisissakin, niin silloin miehen voisi minun puolestani kuohita.

Alkuosasta olen täysin samaa mieltä.

Mutta en ymmärrä mitä naimisissa ole tai suhteen pituus vaikuttaa asiaan. Silloinko on pakko jatkaa hamaan tappiin hammasta purren eikä ole oikeutta erota? Ehkä isompi velvollisuus yrittää saada homma toimimaan, mutta ei ketään voi "ikuiseen" suhteeseen tuomita.

Naimisissa ollessa jätetään ehkäisy aika usein pois, koska yhdessä toivotaan lasta. Vieläkö pysyt kärryillä? Eli jos yhdessä on päätetty, että lapsi saa tulla jos on tullakseen ja näin myös tapahtuu, niin mikä mies se sellainen on, joka siinä vaiheessa katoaa?

Ikuisista ajoista ei ole yksikään puhunut mitään. Eli tuollaisen miehen kuohinta olisi kaikille parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole lasta halunnut vaan nainen haluaa väkisin sen pitää. Ihan oikein että mies jättää sellaisen naisen, joka moiseen alentuu.

Vierailija
24/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Onko sinulla joku ongelma siellä? :D

Vierailija
25/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa silta ettei lapsesta olla yhdessa sovittu

Vierailija
26/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että miehestä on vain siittäjäksi, eikä isäksi. En kutsuisi tälläisiä ihmisiä edes miehiksi. Vastuunotto pienen lapsen tasoa.

Hyvä  hyvä. Tosi äijä. Yes

Vierailija
27/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Mitähän tarkoitat? Etkö osaa vastata kysymykseen?

Vierailija
28/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei halunnut lasta, joten parempi se on lähteä suhteesta, eikä jäädä vain siksi, että hyvä on hyvä tyyppi. Lapsella on oikeus vanhempaan, joka haluaa sitä aidosti olla. Sillä mitä lapsi tekee isällä, joka ei sitä halua olla?

Eikä nyt vedota siihen ehkäisyys...

Voi kuule kun tämä on juuri se asia, miksi ehkäisystä pitää puhua. Jos et halua lasta, joko käytät ehkäisyä tai et harrasta seksiä.

Niin ja se ehkäisy pettää vain naisilla. Vain heillä ja vain heillä on oikeus käyttää tätä syytä siitä vahinko lapseen.

Naisethan siitä ehkäisystä enemmän vastuussa on, että sinänsä tottakai se tilastollisesti heillä enemmän pettää. Miehet vinkuu heti jos pitää jotain kumia käyttää, ja sit ihmetellään kun toinen on paksuna.

Vierailija
29/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes käyttäisi sanaa mies, halveksuttava epäsikiö lähinnä. Surkea luuseri, munaton mies, raukka, säälittävä, siinä nyt aluksi.

Vierailija
30/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Mitähän tarkoitat? Etkö osaa vastata kysymykseen?

Tuossa aiemmin oli: "Jos nainen ei huolehdi myöskään ehkäisystä, niin turha se on valittaa."

Eli jos kumpikaan ei huolehdi ehkäisystä niin turha kummankaan valittaa. Eli kirjoittajan mielestä vastuu ehkäisystä tuntuisi olevan molemmilla ei vain toisella.

Vierailija
31/34 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Alkuosasta olen täysin samaa mieltä.

Mutta en ymmärrä mitä naimisissa ole tai suhteen pituus vaikuttaa asiaan. Silloinko on pakko jatkaa hamaan tappiin hammasta purren eikä ole oikeutta erota? Ehkä isompi velvollisuus yrittää saada homma toimimaan, mutta ei ketään voi "ikuiseen" suhteeseen tuomita.

Naimisissa ollessa jätetään ehkäisy aika usein pois, koska yhdessä toivotaan lasta. Vieläkö pysyt kärryillä? Eli jos yhdessä on päätetty, että lapsi saa tulla jos on tullakseen ja näin myös tapahtuu, niin mikä mies se sellainen on, joka siinä vaiheessa katoaa?

Ikuisista ajoista ei ole yksikään puhunut mitään. Eli tuollaisen miehen kuohinta olisi kaikille parasta.

Jos toivotaan yhteistä lasta! Ei todellakaan kaikki naimisissa olijat toivo yhteistä lasta. Ei ainakaan kaiken aikaa. Kyllä lapsen hankkimisesta tulee sopia erikseen, ei se mitenkään yksiselitteisestä aina sisälly naimisiin menoon.

Vierailija
32/34 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mies vaan hiiri, pelkuri ja rintamakarkuri. Jos mies ei halua lapsia, voi itse tehdä asialle jotain ennen kuin edes harjoittelee lapsen tekemistä eikä juosta karkuun naista syytellen sitten kun vahinko on tapahtunut.

Ehkä se mieli on muuttunut aktin jälkeen?

Vierailija
33/34 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin tilanteesta. Oliko tarkoitus hankkia lapsia vai ei, ja niin edespäin.

Vierailija
34/34 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täysi ihmispaskahan sellainen on, ja sellaiselta mieheltä pitäisi viedä mahdollisuus lisääntyä. 

Terveisin Naispelko26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän