Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein olette nähneet deittailuvaiheessa?

Vierailija
05.07.2019 |

Eli miten usien ja kuinka kauan olette tapailleet ennen kuin juttu on mennyt seuraavalle levelille, etenkin jos erosta on vasta vähän aikaa?

Itse olen nyt parin viikon aikana nähnyt kiinnostavaa miestä 4 kertaa ja sovittiin, että nähdään ensi viikolla joku pvä seuraavan kerran.
Asutaan kyllä samassa kaupungissa niin sinänsä näkeminen olisi helppoa.
Mies on kuitenkin eronnut pitkästä suhteesta vasta reilu kuukausi sitten, joten en missään tapauksessa halua ainakaan säikyttää häntä liialla innokkuudella tai näkemisellä, jos tästä jutusta ikinä jotain voisi tullakkin.. Sanoinkin alkuun, että haluan itsekin katsella rauhassa koska omastakin erosta (15v suhde) on vasta puoli vuotta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä etäisyyden takia tapaamiset menivät nopeasti siihen muottiin, että minä matkustin viikonlopuiksi miehen luokse. Joskus jo torstaina tai sitten kävin vielä maanantaina hänen luotaan käsin töissä tai pidin etäpäivän. Hän vieraili satunnaisesti viikolla minun luonani, kun oli asiaa kaupunkiin.

Vierailija
2/12 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiin suoraa seurustelemaan, "koska aika sille oli kypsä". Tunnettiin jollainlailla jo ennestään. Nyt ollaan oltu 8 vuotta. Aikaisempien kanssa tuli nähtyä pari kertaa viikossa deittailuvaiheessa. Joko itse en halunnut useammin tai toinen ei halunnut. Mielestäni se kertoi jo siitä, että suhteella ei ole tulevaisuutta koska jompaa kumpaa ei kiinnosta nähdä useammin. Nykyisen kanssa oltiin alussa joka päivä ja lähes joka yö yhdessä kun kumpikaan ei halunnut olla erossa.

Vierailija
4/12 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kuukausi pari kertaa viikossa, sen jälkeen 4-7 kertaa viikossa. Nyt kahden vuoden jälkeen näemme edelleen useimpina päivinä viikossa. Tämä on molemmille hyvä.

Vierailija
5/12 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olenkin vähän harmitellut, että erosta on niin vähän aikaa ettei mies varmaan oikein tiedä vielä mitä haluaa.

Meillä molemmilla oli kyllä vanhoissa suhteissa aika sama tilanne, että oli jo pidempään mennyt huonosti ja varsinaisen eron tullessa se tuntui enemmänkin helpotukselta.

Mutta varmaan paras ihan rauhassa katsella mihin suuntaan tunteet menevät puolin ja toisin.

Ollaan molemmat arjessa kyllä sen verran kiireisiäkin, että sen takia on välillä ollut hieman hankalaa saada aikatauluja sopimaan yhteen. Mutta sitten kun nähdään niin yhdessä on todella luontevaa olla, puhutaan ja nauretaan paljon ja myös molemminpuolista hellyyttä on paljon, ollaan aika samanhenkisiä. Viime yön mies oli luonani ja laittoi nyt jo aamupäivästä viestiä, että oli todella kiva nähdä. Kun aiemmin hän ei ole ollut niin kovin oma-aloitteinen viestittelijä vaikka tapaamisia onkin ehdotellut.

Ap

Vierailija
6/12 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kuukausi pari kertaa viikossa, sen jälkeen 4-7 kertaa viikossa. Nyt kahden vuoden jälkeen näemme edelleen useimpina päivinä viikossa. Tämä on molemmille hyvä.

Kaksi vuotta seurustelua, ettekä vieläkään näe välttämättä joka päivä? Oletteko muuttamassa yhteen kuitenkin jossakin vaiheessa?

Vierailija
7/12 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vuotta seurustelua, ettekä vieläkään näe välttämättä joka päivä? Oletteko muuttamassa yhteen kuitenkin jossakin vaiheessa?

Emme ole muuttamassa yhteen. Molemmille sopii se, että on omat kodit, joissa yökyläillään. Oms tila ja oma aika on tärkeää, eikä suhdetta haluta huonontaa asumalla yhdessä..

Vierailija
8/12 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta on menty viikonloppuisin pe-su tai useammin la-su yhdessä.

Vierailija
9/12 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo omissa kodeissa eläminen on alkanut tuntumaan itsestäkin jopa aika varteenotettavalta ratkaisulta kun joskus taas parisuhteeseen päädyn. Koko aikuisikäni asuin exäni kanssa saman katon alla ja nyt eron jälkeen olen puoli vuotta asunut yksin ensimmäistä kertaa ja se on alkanut tuntumaan yllättävänkin hyvältä. Tottakai välillä kaipaisin toista siihen viereen, mutta uskon että kyläilysysteemillä sitä saisi kokea ihan riittävästi ja suhteessa säilyisi paremmin pieni kipinä.

Mutta vielä vähän alkuperäiseen aiheeseen. Taidan nyt yrittää hillitä itseni ja ihan rauhassa tuolla 1-2krt/vko tahdilla jatkan miehen tapailemista vaikka nyt pari kolme kuukautta. Katselee miten tunteet/fiilikset siinä puolin ja toisin kehittyy ja ottaako jompikumpi jossain vaiheessa "suhteen" tilan puheeksi. Kiirehtiä ei ainakaan tässä tilanteessa kannata, jos yhtään mahdollisuuksia haluan mieheen säilyttää.

Itse vain välillä meinaan olla näissä jutuissa vähän "heti kaikki tänne nyt" -ihminen, etenkin jos tuntuu kolahtavan alusta alkaen, niin sitä puolta on tässä sinkkuaikana tosissaan joutunut työstämään.

Ap

Vierailija
10/12 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taisi jäädä deittailuvaihe pariin viikkoon, jolloin nähtiin ehkä 4 kertaa viikossa. Sen jälkeen ollaan käytännössä nähty lähes joka päivä.

Vierailija
11/12 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo omissa kodeissa eläminen on alkanut tuntumaan itsestäkin jopa aika varteenotettavalta ratkaisulta kun joskus taas parisuhteeseen päädyn. Koko aikuisikäni asuin exäni kanssa saman katon alla ja nyt eron jälkeen olen puoli vuotta asunut yksin ensimmäistä kertaa ja se on alkanut tuntumaan yllättävänkin hyvältä. Tottakai välillä kaipaisin toista siihen viereen, mutta uskon että kyläilysysteemillä sitä saisi kokea ihan riittävästi ja suhteessa säilyisi paremmin pieni kipinä.

Mutta vielä vähän alkuperäiseen aiheeseen. Taidan nyt yrittää hillitä itseni ja ihan rauhassa tuolla 1-2krt/vko tahdilla jatkan miehen tapailemista vaikka nyt pari kolme kuukautta. Katselee miten tunteet/fiilikset siinä puolin ja toisin kehittyy ja ottaako jompikumpi jossain vaiheessa "suhteen" tilan puheeksi. Kiirehtiä ei ainakaan tässä tilanteessa kannata, jos yhtään mahdollisuuksia haluan mieheen säilyttää.

Itse vain välillä meinaan olla näissä jutuissa vähän "heti kaikki tänne nyt" -ihminen, etenkin jos tuntuu kolahtavan alusta alkaen, niin sitä puolta on tässä sinkkuaikana tosissaan joutunut työstämään.

Ap

Minulta loppuu ainakin mielenkiinto, jos kahden kuukauden aikana nähdään vain kymmenkunta kertaa. Tuo on niin harva tahti, etten pysty rakastumaan toiseen.

Vierailija
12/12 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Minulta loppuu ainakin mielenkiinto, jos kahden kuukauden aikana nähdään vain kymmenkunta kertaa. Tuo on niin harva tahti, etten pysty rakastumaan toiseen.[/quote]

Itse asiassa mies eilen itse ehdottikin kokkausta+leffailtaa ja menin hänen luokseen yöksi.

Ollaankin nyt kahteen viikkoon nähty 5 kertaa, joka on mielestäni ihan hyvä tahti arjen kiireet huomioonottaen.

Huomaan tosin, että itselläni on kyllä alkanut tulemaan enemmän tunteita miestä kohtaan. Täytyy vain toivoa, että vastapuolelle kävisi samoin. Tai eipä siinä muuten auta muu kuin jäädä nuolemaan näppejä ja kohti uusia pettymyksiä :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan