Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asianajaja ei tunnu pätevältä!!

05.07.2019 |

Käyn asianajajalla ja jos kysyn jotain hän ei tiedä mistään mitään vastaan vain en minä tiedä tai en osaa sanoa tuntuu että ei tee työtään moneen kysymykseen mistä asianajajan pitäisi tietää tai ottaa selvää niin hän ei tiedä voiko vaihtaa vai mitä tälläsessä tilanteessa tehdä? Tämä ensimmäinen kerta kun olen ikinä asianajajan kanssa tekemisissä joten en tiedän niiden käytännöstä

Kommentit (28)

21/28 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ymmärrä vallan hyvin jos nyt menee sanat sekasin kun nopeeta kirjoittaa näitä tekstejä ei tarkoita että en ymmärrä mitä mulle puhutaan kiitos vaan taas paljon ihmisillille avusta jos ei ole apua muutakuin vittuillaan kuinka en osaa kirjoittaa niin ei tarvitse kommentoida en tullut kysymään kirjoitanko oikein laitanko pilkkuja👍

Vierailija
22/28 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen oikeuslaitos on 100% rahastusta. Siellä ei oikeutta saa kuin ne joilla on paksu lompakko tai pitkä ura edessään, joka hyödyttää taloudellisesti valtiota. Rikokset ja niiden seuraamukset on ihan sivuseikkoja. Tässä maassa ei ihmishenki ole minkään arvoinen. Pääset lomalle hotelliin vuosikausiksi, jos tapat jonkun kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pink kirjoitti:

No kyllä ymmärrä vallan hyvin jos nyt menee sanat sekasin kun nopeeta kirjoittaa näitä tekstejä ei tarkoita että en ymmärrä mitä mulle puhutaan kiitos vaan taas paljon ihmisillille avusta jos ei ole apua muutakuin vittuillaan kuinka en osaa kirjoittaa niin ei tarvitse kommentoida en tullut kysymään kirjoitanko oikein laitanko pilkkuja👍

Pysähdy nyt sitten hetkeksi ajattelemaan, jos kerran ymmärrät asioita vallan hyvin. Eli oikeasti, miten voit kuvitella, että asianajaja pystyisi vastaamaan kysymykseesi siitä, koska poliisit tulevat? Mistä se asianajaja voisi tuon tietää? Mistä sinä ajattelet hänen saavan tuon tiedon? Kuvitteletko, että tällaisissa tapauksissa joka ikinen kerta poliisit tulevat 16 vuorokauden 12 minuutin ja 5 sekunnin kuluttua paikalle, ja tämä fakta on jokaisen asianajajan peruskoulutuksessa opetettu? Ne poliisit tulevat, kun kerkiävät, jos tulevat ollenkaan. Asianajaja voi auttaa teitä vain ja ainoastaan lakiasiasioissa eli esim. sen selvittelyssä, onko teillä vielä mahdollista valittaa asiasta, mihin pitää valittaa, millainen valitus kannattaa laatia jne.

Vierailija
24/28 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pink kirjoitti:

Asun Tampereen suunnalla mutta en ole tehnyt mitään laitonta vaan haemme miehelle oleskelu lupaa josta tuli kieltävä vastaus vaikka olen raskaana ja haimme apua asianajajalta koska meitä sinne ohjattiin ette ei lähettaisi koti maahansa takaisin mutta sieltä tuli ette eivät kiellä viranomaisia hakemasta joten joutuu menemään odottamaan päätöstä kotimaahansa morokkoon ja kysyin asianajajalta tietääkö hän koska he mahtavat tulla ja hänen vastaus oli en tiedä poliisit voivat tulla tai ei tule joten miten voi vastata tollasen vastauksen ja en kiitos epäasillisia kommentteja että miksi olet raskaana jollekin ootko tyhmä en ole tyhmä aikuinen ihminen joten ei tarvitse stressatta

Ota yhteytta Paperittomat-organisaatioon. Osaavat neuvoa asianajajan, joka oikeasti tietaa naista asioista. 

Mutta eihan se asianajaja tieda milloin poliisit tulevat, jos tulevat :D

Oletteko naimisissa? 

Vierailija
25/28 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee meille muille Suomalaisille palvelus, ja menet sen ukkos mukana sinne marokkoon sitten, kun sitä tullaan hakeen.

Vierailija
26/28 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milt kuulostas Simon Ekpa? Lahes asianajopalveluit tarjoova nigerialai valeasianajaja. Ni hän kans sekaantu joihinki tappoihi ja aseryhmii siel Nigeriaa. Aikamoista et tääl pääse tällast tapahtuu ja vieläp Kokoomuksen leivis hän! 

Vierailija
27/28 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla kokemus huonosta asianajajasta! Ei pidä sovitusta kiinni, jättää vastaamatta tärkeisiin kysymyksiin ym. Huolimattomuusvirheitä tehnyt, jotka olen itse oikaissut huomattuani (esim vääriä päivämääriä papereissa),

En ole saanut neuvoja asian hoidossa. Mihin voi valittaa ja mitä tehdä?

Vierailija
28/28 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudat sittenkin olla provo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä