Tunteeko joku pariskuntia yli 20vuoden ikäerolla?
Tapasin tosi kiinnostavan miehen, mutta ikäeroa on yli 20vuotta ja tuo epäilyttää.
Kommentit (121)
Tunnen miesparin, joilla on yli 20 vuotta ikäeroa. Heillä on samansuuntaiset mielenkiinnon kohteet ja vaikuttavat hyvin onnellisilta, harrastavat ja matkustelevat yhdessä.
Aika ääriesimerkki, mutta totta. Se miten elät elämäsi vaikuttaa paljon ja samoin kuin sukupuoli. nainen vanhenee miestä aikaisemmin.[/quote]
Ne nykyiset vanhemmat miehet eivät ole tottuneet huoltamaan itseään joten eivät näytä hyviltä enää. Naiset näyttävät joka tapauksessa paremmilta vanhempinakin. No pakkohan ei ole jos ei välitä.
Tee niin, kuin sinusta parhaalle tuntuu, älä ainakaan kuuntele täällä katkeroituneita ennenaikaisesti vanhentuneita ihmisiä. He ovat yleensä niitä jotka pelaavat varman päälle ja eivät elämässään koe oikeastaan mitään muuta, kuin harmaata riskitöntä arkea ja siksi ovat happamia, jos joku uskaltaa elää toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 v tienoilla myös miehellä tulee vaihdevuodet, ja kyky ja halu vähenee, jos ei ota lääkettä.
Alkoholin käyttö, tupakointi, stressi, masennus vie mieheltä kykyä. Nuori nainen sen huomaa, kun joutuu tekemään töitä ensin että saa edes seisomaan; että pysyy kovana tarpeeksi pitkään, ja että tulisi saman päivän aikana.
Usein on turha haaveilla uusinnasta heti perään.Onko sulla kokemusta yli 40v miesten kanssa olemisesta vai miksi oletat olevasi alan asiantuntija? Mulla on kokemusta vanhemmista miehistä ja myös nuoremmista. Vanhemman miehen kanssa olen saanut parasta seksiä eikä nuo sinun kuvaukset ole kyllä toteutuneet lainkaan!
Päinvastaisia kokemuksia mulla: yli neli-saatikka viisikymppisen kanssa Jumputi Jumputi lääh-max 5min.Alle kolmekymppiset parhaita.
N39
Vierailija kirjoitti:
Entinen duunikaveri ihastui pomoonsa 30 v., ikäeroa 22 v. Nyt tilanne se, että mies +70 v., nainen -50 v., kaksi lasta, joista molemmat sanoivat tarhassa, ettei isä saa tulla hakemaan kun muut luulivat ukiksi. On ongelmia enemmän kuin parisuhteessa saisi olla. Samanikäiset pariskunnat omaavat samanlaiset historian; tyyli, musiikki, vaatteet, muoti-ilmiöt, kulttuuri, tavat ja tottumukset.
Nainen rakastui mieheen 30-vuotiaana ja nyt kun hän on 50v, lapset ovat tarhassa?
Vastauksista huomaa sen että naisilla on todella tärkeää mitä muut ihmiset ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 20+ ja mies 40+ ikäero ei tunnu
Nainen 30+ ja mies 50+ ikäero tuntuu
Nainen 40+ ja mies 60+ naisen seksuaalinen huippu ja mies ---
Nainen 50+ ja mies 70+ tervetuloa omaishoitajuuteen
Nainen 60+ ja mies 80+ jos mies on hengissä, siitä ei enää ole ihanaksi papaksi lapsenlapsilleLisäisin tuohon naisen lihomisen ja mummoutumisen, joka tapahtuu jo noin 40-vuotiaana. Jos aletaan tuolla tavalla laskemaan, niin kenenkään miehen ei kannata sitoutua yhteen naiseen. Vähäkään hyvintoimeentulevalla miehelle parisuhde on vain kärsimystä.
Voi voi. Just kävin Prismassa.... Suurin osa +40miehistä: mahakkaita, harvat/harmaat hiukset, setätyyli, huono ryhti...eipä tuo kamalan pantavalta näyttänyt tuokaan...surullista, kun vertaa esim Espanjaan, jossa asun
Meilein.Siskon tuleva husbandi on siitä 18,5 vuotta nuorempi. Olleet nyt yhdessä noin 5 vuotta.
Tunnen yhden miesparin.32vuoden ikäero.Vanhempi elättää tän nuoren kollin
Huvittavinta on kun joku alkaa selittää musiikkimausta! :D Ihan kun eri ikäiset ei voisi tykätä saman tyylisistä jutuista, varsinkin kun kahdenkymmenen vuoden ikäero nyt ei ole ihan sama kun sadan vuoden. Eikö ikäerosuhteissa usein voi olla kyse juuri siitä, että se ”sielunkumppani” tai mikskä häntä haluaakin kutsua on löytynyt eri ikäisestä? Tuskin kukaan ottaa toista vaan sen iän takia, vaan koska se itselle sopiva kumppani on löytynyt vanhemmasta/nuoremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 v tienoilla myös miehellä tulee vaihdevuodet, ja kyky ja halu vähenee, jos ei ota lääkettä.
Alkoholin käyttö, tupakointi, stressi, masennus vie mieheltä kykyä. Nuori nainen sen huomaa, kun joutuu tekemään töitä ensin että saa edes seisomaan; että pysyy kovana tarpeeksi pitkään, ja että tulisi saman päivän aikana.
Usein on turha haaveilla uusinnasta heti perään.Onko sulla kokemusta yli 40v miesten kanssa olemisesta vai miksi oletat olevasi alan asiantuntija? Mulla on kokemusta vanhemmista miehistä ja myös nuoremmista. Vanhemman miehen kanssa olen saanut parasta seksiä eikä nuo sinun kuvaukset ole kyllä toteutuneet lainkaan!
Just joo. Pappa itse siellä vänkää vastaan. Kyllä se mieskunto laskee kuin lehmän häntä siitä 35 v lähtien. Sille ei papparaiset voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta on kun joku alkaa selittää musiikkimausta! :D Ihan kun eri ikäiset ei voisi tykätä saman tyylisistä jutuista, varsinkin kun kahdenkymmenen vuoden ikäero nyt ei ole ihan sama kun sadan vuoden. Eikö ikäerosuhteissa usein voi olla kyse juuri siitä, että se ”sielunkumppani” tai mikskä häntä haluaakin kutsua on löytynyt eri ikäisestä? Tuskin kukaan ottaa toista vaan sen iän takia, vaan koska se itselle sopiva kumppani on löytynyt vanhemmasta/nuoremmasta.
20 v ikäeroa on aivan liikaa. Pitää olla hullu nainen, joka tyytyy isänsä ikäisiin jämäpaloihin. No eihän niitä oikeita miehiä kaikille riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen duunikaveri ihastui pomoonsa 30 v., ikäeroa 22 v. Nyt tilanne se, että mies +70 v., nainen -50 v., kaksi lasta, joista molemmat sanoivat tarhassa, ettei isä saa tulla hakemaan kun muut luulivat ukiksi. On ongelmia enemmän kuin parisuhteessa saisi olla. Samanikäiset pariskunnat omaavat samanlaiset historian; tyyli, musiikki, vaatteet, muoti-ilmiöt, kulttuuri, tavat ja tottumukset.
Nainen rakastui mieheen 30-vuotiaana ja nyt kun hän on 50v, lapset ovat tarhassa?
Tää on muutenkin naurettava tarina. Jos lapset olis näin sanoneet, niin miksi sitä olisi tälle kirjoittajalle edes selitetty. Ja jos nuo lasten sanomiset on syy miksei kannata tehdä vanhemman kanssa lapsia, niin sitten ei varmaan kannata silmälasipäistenkåän tehdä. Meillä oli nimittäin koulussa tyttö joka häpesi kun vanhemmilla oli silmälasit.
En henkilökohtaisesti tunne, mutta kyllähän noita tulee vastaan.. Aina vaan silloin mietin että joo nyt varmaan kivaa kun vanhempi on siinä 40-55 haarukassa mutta miten sitten kun vanhempi onkin vaikka 60-85v ja nuorempi osapuoli sen 35-45.. Onko silloin elämä enää hyvää vai ollaanko vain perintöä kärkkymässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla jossain sanottiin, että nainen voi jäädä nuorena leskeksi. Kun jäisikin.... tunnen ikäeron pareja, joissa mies on kaikenlaisista vanhuuden krämpistä kärsivä muistisairas. Nainen on vankina omassa kodissaan. Hyvä että saa käydä töissä ja kaupassa. Kannatti ottaa yli 20 vanhempi mies! :( Nainen vaan toivoo, että mies kuolee. Hoitokotiin ei lähde eikä kodistaan kuin jalat edellä.
"sitä varten minä otin nuoremmaan akan, että se hoitaa minua, heheheheh"
Joten ei se aina mene niin, että eletään onnellisena se elämä ja sitten vaan toinen kuolee ja toinen jatkaa.....
Nuorempi mies voi myös sairastua. Tiedoksi
Tietysti, mutta miksi maksimoida riskit ottamalla vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla jossain sanottiin, että nainen voi jäädä nuorena leskeksi. Kun jäisikin.... tunnen ikäeron pareja, joissa mies on kaikenlaisista vanhuuden krämpistä kärsivä muistisairas. Nainen on vankina omassa kodissaan. Hyvä että saa käydä töissä ja kaupassa. Kannatti ottaa yli 20 vanhempi mies! :( Nainen vaan toivoo, että mies kuolee. Hoitokotiin ei lähde eikä kodistaan kuin jalat edellä.
"sitä varten minä otin nuoremmaan akan, että se hoitaa minua, heheheheh"
Joten ei se aina mene niin, että eletään onnellisena se elämä ja sitten vaan toinen kuolee ja toinen jatkaa.....
Nuorempi mies voi myös sairastua. Tiedoksi
Tietysti, mutta miksi maksimoida riskit ottamalla vanha.
Ottamalla? Aivan kuin tunteille jotain voisi, kun todella rakastuu?!
Minulla ja miehelläni on yli 20 vuoden ikäero; itse olen 30, mieheni 54, eikä mitään ongelmaa. Vanhemmat, kaverit, kaikki suhtautuneet ihan normaalisti. Jokainen varmaan kokee eri tavalla sen, mikä on elämän tuhlaamista, mutta ei se ainakaan ole sitä, että rakastat toista ihmistä. Hyvänen aika nyt.
Hetken oli suhteessa 25 vuotta vanhemman miehen kanssa, ei enää ikinä. Tuntui, että yritti "lahjoa" minua koko ajan lahjoilla yms, miehen kavereille Olin "näyttely esine", seksi oli .....kamalaa, ei mitään hajua naisen tyytyväisenä pitämisestä. Sitten oli vielä vaikea päästä miehestä eroon, oli kuin takiainen
Nainen 30 kirjoitti:
Minulla ja miehelläni on yli 20 vuoden ikäero; itse olen 30, mieheni 54, eikä mitään ongelmaa. Vanhemmat, kaverit, kaikki suhtautuneet ihan normaalisti. Jokainen varmaan kokee eri tavalla sen, mikä on elämän tuhlaamista, mutta ei se ainakaan ole sitä, että rakastat toista ihmistä. Hyvänen aika nyt.
No ihan päinvastaisia kokemuksia.Siskolla 22vuotta vanhempi mies, nyt ovat eroamassa, olivat yhdessä vajaa 2vuotta.Systeri sanoi, että arjessa huomaa sen ikäeron ja ajattelutavan erilaisuudessa
sisko kuitenkin vielä nuori(34v), ja haluaa mennä ja nähdä maailmaa.Mies täysin ukkoutunut tupajumi
Mun vanhemmat.Isä on 25-vuotta nuorempi kuin äiti. 30 vuotta olleet yhdessä, erottamattomat :)