Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kaksisuuntaisesta kaipaillaan, seurustelu aika alussa ja vähän oon hukassa!

Vierailija
05.07.2019 |

Siis mies on kiltti, rakastettava ja todella fiksu, mutta sitten ajoittain itsekeskeinen ja vähän levoton. Puhuu omista jutuistaa eikä tule mun asioihin sellaista vastetta, kun sitten taas omat asiat mielessä. Ihan kuin olisi välillä ihan sama, kuka siinä hänen kanssaan olisi, vaikka tilanne nyt tuskin näin on. Ja varmasti on minuun ihastunut ja siksikin ehkä "kierroksilla" enemmän. Ei tunnu ihan tätä edes ymmärtävän, kokee olevansa enemmän ehkä läsnä kun onkaan, kun joskus jotain tästä mainitsin ohimennen, en mitenkään tuomiten. Onko tällainen jotenkin tyypillistä vai onko tää kaveri nyt vaan persoonaltaan itsekeskeinen ja vähän levoton? Töissä ei oo hetkeen ollu, lääkityksiä kokeiltu muttei löydetty sopivaa. Että onko tällainen jotain hypomaniaa jo? Ei olla kovin kauaa tunnettu, joten en mitään masennuskausia ole nähnyt eikä ole sellaista vertailupintaa eri jaksoihin. Oon kieltämättä vähän hämmentyny tästä, mutta hyviä puolia hänessä niin paljon, että tätäkin puolta haluaisin ymmärtää...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

bipot on itsekeskeisiä, mutta eivät itse hahmota sitä. Lääkitykset myös tekee omissa maailmoissaan olijaksi. Mieti nyt vielä jaksatko noin raskasta sairautta.

Vierailija
2/3 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me itsekeskeisiä? Ei olla, lääkitys kuntoon nikn elämä helpottaa, säännöllinen terapia ja tukiryhmät jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta miehes kuulostaa aika normaalilta... ihan "terveissäkin" on tuollaisia. Mutta jos ajattelet miestä sairautensa kautta noin vahvasti kannattaa varmaan ottaa joku diagnosoimaton, niin ei tarvitse vielä miettiä tuollaisia.