Nainen, kuinka monta kertaa voit saada yhdellä kertaa?
Itse voin saada miehen kanssa noin 2-3 kertaa. Yksin tehdessä niin monesti kuin jaksaa. Varmaan 7-8 kertaa on ennätys yhdellä kerralla, varmaan onnistuisi enemmänkin jos kunto riittäisi... Onko kuinka yleistä tämä?
Kommentit (22)
Kymmenen jälkeen alkaa jo käsi väsyä. Ja takaisin ”järkiinsä” tullessa huomaa, että niin muuten muu kroppakin.
1-2 tapahtuu kuin aivastus, sen jälkeisiin pitää olla 5-10 minuuttia väliä, ja 7-8 tienoilla alkaa jo paikat käymään niin herkiksi ettei ole ihan varma onko vain kusemaisillaan housuun.
Sellaisia pieniä orkkuja tulee 3-10krt ja semmonen squirtti orkku tulee kerran ja lopettaa kaiken, koska ei sen jälkeen kykene mihinkään.
Edes kävelyyn.
Siis naisille olen antanut yli 20 kertaa ..
Sinccis
Silloin täytyy toki olla palikat sopivat, molemmin puolin.
Sinccis
Kerran. Samana päivänä voi hyvällä tuurilla saada toisenkin kerran.
N yli 40
Minulla on silloin muuta ajateltavaa kuin tehdä kalenterimerkintöjä ja laskea montako kertaa sain :D
Riippuu tekniikasta. Hyvällä kerulilla voi saada jopa 50 mustikkaa. Miehen kanssa yhdessä varmaan 100?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on silloin muuta ajateltavaa kuin tehdä kalenterimerkintöjä ja laskea montako kertaa sain :D
Se on just näin. On saattanut jäädä monta kertaa nollaakin kun se matka on ollut määränpäätä tärkeämpi. :D
Kerran. Tai yleensä se kerta on sellaista ns. "tykitystä" 😂 mutta yhdeksi sen kyllä lasken.
Ei heti sen jälkeen enää tee edes mieli saada enempää
Saada mitä? Tämä on aikuisten palsta, joten puhutaan asioiden oikeilla nimillä.
Nuorempana useamman, "ennätys" taisi olla päälle kymmenen. Jostain syystä näin vanhemmiten polku maaliin ottaa enemmän aikaa, mutta toisaalta myös palkinto on syvempi ja voimakkaampi. Vaatii pienen tauon (10-15 min) ennen kuin tuolle tielle voi tai kannattaa lähteä kulkemaan uudelleen.
N35.
Miksi sa kysyt tammoista? Ajattelitko olevasi lumihiutale ;)
En ma ainakaan laske montako kertaa. Joskus ei yhtaan ja joskus useampi.
Olen mies mutta ensimmäisen kerran jälkeen tulee tunne, että pitää mennä kotiin vaimon luokse.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai pitää laittaa muistiin, että voi sitten riidan yhteydessä tuoda esille kuin silloin kerran viisi vuotta sitten...
Kumppanin kanssa muutaman ensimmäisen jälkeen tauko, ja sitten parhaimmillaan menee sellaiseksi kestotasangoksi, ”orgasm plateau” , jolloin ei enää pysty laskemaan. Jälkeenpäin pienempiä tai isompia jälkijäristyksiä.
Yksin kerta-pari riittää useimmiten, harvemmin jaksan pitkän kaavan kautta.
1-2. Mies on antanut minulle ensiksi klitorisorgasmin imemällä klitoristani. Se on aika voimakas O. Tuntuu kuin saisi sähköiskun. Vartalo nytkähtelee.
Yhdynnässä voi sitten tulla vaginaO.
Joskus vaginaO on ollut niin voimakas että tuntuu kuin happi loppuu ja ei pysty hengittämään.
Kai niitä yksinään etenkin voi saada ihan niin monta kuin jaksaa tehdä? Nuorena oliko 7 vai 9 perätysten kun ajattelin, että no runkataan nyt sitten kunnolla, kun aina tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Kumppanin kanssa muutaman ensimmäisen jälkeen tauko, ja sitten parhaimmillaan menee sellaiseksi kestotasangoksi, ”orgasm plateau” , jolloin ei enää pysty laskemaan. Jälkeenpäin pienempiä tai isompia jälkijäristyksiä.
Yksin kerta-pari riittää useimmiten, harvemmin jaksan pitkän kaavan kautta.
Tyttöystävän kanssa käy samoin. Ensimmäiset yleensä imemällä ja vievät hieman pidempään. Sitten niitä vain alkaa pikkuhiljaa tulemaan ja tulemaan tiheämmin. Välillä siirtyy toiselle alueelle tai muuten vain hyväilee hetken tauoksi, jos ei meinaa enää orgasmeja kestää.
On se mahdollista muillekin:)