Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerron nyt mielipiteeni merseedes pentsosta

Vierailija
04.07.2019 |

Upea miekkosystävänsä Ranisen murhailija keksi tavan rahastaa uhreillaan ja järjestää miitingin kanssaan, kuin olisi hienokin ihminen. Pentso on entinen narkkari, joka on sanonut ettei voisi seurustella pumpulissa kasvaneen miekkosen kanssa. Ymmärrän häntä tässä asiassa, en itsekään haluaisi suhteeseen miekkosen kanssa, joka ei ole oikeasti kokenut mitään kovia. Itse olen, enkä jaksaisi katsella tyyppiä, joka lässyttää upeasta elämästään. Mutta ei se tarkoita, että täytyy seurustella murhailijan kanssa. Mielestäni se on selkeä osoitus siitä, että Pentso hyväksyy ihmisten murhailun jos sille keksii jonkun hyvän tekosyyn. Ja ihminen, joka hyväksyy murhailun, on hieman... Miten sen nyt sanoisi.

Hienoa on se, että haluavat (tai väittävät haluavansa) auttaa nuoria, etteivät he ajautuisi samoihin tekoihin (murhailu ja narkkailu.) Pentso vaikuttaa ihan mukavalta ihmiseltä elämänkoululaiseksi, mutta kyllä hänen soisi ajattelevan hieman aivoillaan ja keskittyvän muihin kuin murhailijamiekkosiin. Vankila on ihan äärimmäinen osoitus siitä, ettei toinen ole elänyt pumpulissa. Ihan niin pitkälle ei tarvitse todellakaan mennä.

Helppohan se on vangin kanssa deittailla, kun ei oikeasti jaa arkea hänen kanssaan ja vanki on satavarmasti uskollinen. Tietää aina satavarmasti missä se oma muruliini puruliini on, kun samalla saa itse elellä ihan vapaasti mukavaa elämää.

Mielestäni yksikään murhailija ei ansaitsisi seurustelusuhdetta. Harmi että aina näitä hölmöjä riittää heidän kanssaan hempeilemään. Pentsolla olisi hyvä mahdollisuus nyt kuivilla ollessaan hankkia kunnon miekkonen (sellainen joka on myös kokenut elämässä kaikenlaista) ja elää suht normaalia elämää. Mutta näköjään suht normaali elämä ei kelpaa, vaan murhailija on paras miekkonen, jonka kanssa on turvallinen olo. Näitä sanoja käytti itse. Ikinä yhdenkään muun miekkosen kanssa ei ole ollut yhtä turvallinen olo kuin Ranisen murhailijan kanssa, joka ei ole edes hyvännäköinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Pentso muistuttaa niiiin paljon yhtä entistä kaveriani. Hän on täysin sokea faktoille ja ajattelee kaikista pelkkiä ruusuisia ajatuksia, vaikka ihminen olisi todistanut olevansa paha. Seurustelee/seurusteli (uskon että on eronnut jo) ihan sekopäämiekkosen kanssa, joka on tehnyt ihan sairaita juttuja ja on luonteeltaan painajainen.

Vierailija
2/5 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, että joku on homo tai ex-narkki tai rikollinen?

Hän kertoo sen kyllä ihan itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Pentsolla olla tosi huono itsetunto ja on nyt huumaantunut murhailijan jakamattomasta huomiosta. Erittäin suurella todennäköisyydellä murhailija ei tule ikinä jättämään Pentsoa, kukaan vähänkään tasokas ei tule ikinä pettämään murhailijan kanssa, murhailijalla ei ole varaa valita (taustansa ja naamansa kera)... Vähemmästäkin huumaantuu, jos aivot ovat jääneet pois matkasta. Ap

Vierailija
4/5 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät vain voi itselleen mitään. Väkivaltaiset ja vaaralliset miehet sytyttävät. Tästä todisteena Breivik, joka saa säkkikaupalla rakkauskirjeitä.

Vierailija
5/5 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentso, Janna ja Jippu ainakin tykkää jännistä miehistä. Liittynee melko matalaan älyyn ja huonoon koulutukseen.