Kaupan kassa pyytää miestäsi kaveriksi Facessa
Jatkossa mies fanittaa _ jokaista_ naisen kuvaa - raivoisasti. Mies - viisikymppinen, ei komea - ei osaa selittää, miksi itseään huomattavasti nuorempi ja tasokkaampi nainen on häntä kaveriksi pyytänyt tai käsiinsä (!) noin ylipäätään etsinyt. Väittää asioineensa normaalisti kaupassa lounastunnillaan.
Uskoisitko?
Kommentit (89)
Onko kaupan kassa mielestäsi oikeasti tasokas?
Mielestäni tasokkuuteen tarvitaan muutakin kuin ulkonäköä. No, ehkäpä nainen opiskelee astrofyysikoksi kassatöiden ohella.
Täytyy todeta, että minä en edes tiedä milloin miehelleni tulee uusia kavereita fb:ssa enkä minä näe hänen tykkäyksiään tai kommenttejaan kuin silloin, jos ne tulevat ihmiselle, joka on meidän molempien ystävä. Oudolta siis kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se lähes varmasti on mies, joka on kaveripyynnön laittanut. Kaikki nuorehkot, hyvännäköiset naiset saavat vanhemmilta naimisissa olevilta miehiltä yhteydenottoja. Toisin päin tätä ei juuri tapahdu. Sanot myös, että mies käy tykkäämässä naisen kuvista mutta et mainitse, että tämä toimisi myös toiseen suuntaan. Eiköhän tämä kerro tarpeeksi siitä, kumpi on aloitteellinen osapuoli.
Nainen ei tykkää miehen kuvista.
Entä privaako?
Privaviestittelystä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaupan kassa mielestäsi oikeasti tasokas?
Mielestäni tasokkuuteen tarvitaan muutakin kuin ulkonäköä. No, ehkäpä nainen opiskelee astrofyysikoksi kassatöiden ohella.
Ikä, ulkonäkö, valinnanvara. Miehellä ei noilla spekseillä ole tuollaiseen naiseen mahdollisuuksia. Koulutus on surkea - myönnän. Tosin ei mieskään mikään ruudinkeksijä ole, ei edes akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi valehtelee tietysti! On ihastunut tuohon tyttöön ja pyytänyt ihan itse tätä FB-kaveriksi🙄
Mies väittää kiven kovaa ettei näin ole. Kassa on kuulemma etsinyt hänet Facesta ja laittanut kaveripyynnön!
Kuhan vastailen yleisellä tasolla kaikille epäluuloisille eli:
Jos mies suostuu näyttämään sulle Facensa toimintalokin, niin sieltähän näkee edelleen, kumpi on laittanut kaveripyynnön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tainnut mies raivoisasti peukuttaa muutakin kun kassan kuvia:)
Mies katselee muita naisia, mutta tämä on ensimmäinen kerta kun käytös lipeää näin härskiksi minun nähden. Sitähän en tiedä miten muutoin käyttäytyy.
Sillä on vaan viidenkympin villitys. Toivottavasti menee ohi.
Tuleeko minun siis alistua tähän?
Ei. Ilmoitat miehelle, että mies voi valita sinut tai teerenpelin jatkamisen. Jos miehelle on tärkeäämpää jatkaa touhujaan, voit vetää asiasta omat johtopäätökset ja toimia mielestäsi tilanteen vaatimalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi valehtelee tietysti! On ihastunut tuohon tyttöön ja pyytänyt ihan itse tätä FB-kaveriksi🙄
Mies väittää kiven kovaa ettei näin ole. Kassa on kuulemma etsinyt hänet Facesta ja laittanut kaveripyynnön!
Kuhan vastailen yleisellä tasolla kaikille epäluuloisille eli:
Jos mies suostuu näyttämään sulle Facensa toimintalokin, niin sieltähän näkee edelleen, kumpi on laittanut kaveripyynnön.
Ei suostuisi ikinä, enkä minä haluaisi vajota noin alas. Eiköhän tässä ole minua kiusattu ja alistettu jo ihan tarpeeksi: sanoin ja teoin. Tajusin tuosta kommentista, jossa kysyttiin tykkäileekö nainen mieheni kuvista vai vain päinvastoin aika paljon. Kuka ikinä olitkaan - kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa mies fanittaa _ jokaista_ naisen kuvaa - raivoisasti. Mies - viisikymppinen, ei komea - ei osaa selittää, miksi itseään huomattavasti nuorempi ja tasokkaampi nainen on häntä kaveriksi pyytänyt tai käsiinsä (!) noin ylipäätään etsinyt. Väittää asioineensa normaalisti kaupassa lounastunnillaan.
Uskoisitko?
Öööö... ...miten fanitetaan raivoisasti kuvaa :D
Jotain yritystä pitäisi näissä teidän provoissa olla :D
Toisaalta provonhan pitäisi olla provo eikä sellainen mitä tapahtuu, itsellänikin noin sattunut, tosin en ole raivoisasti sen jälkeen fanittanut. Tiedän myöskin useampia kavereita joille käynyt vastaavasti :)
Oliko kaikilla sama ”kassa” samasta kaupungista?
Jep!
Ei millään pahalla mutta idioottimaista yleistystä kommenttisi on ja edustaa menneisyyttä, sitä että naisten paikka on olla hissukseen, hymyiltävä nätisti ja silmiä räpsytellä.
Mitäs pahaa siinä muka on jos naisetkin haluavat tutustua, olla aloitteellisia jne?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisitko?
Toisaalta provonhan pitäisi olla provo eikä sellainen mitä tapahtuu, itsellänikin noin sattunut, tosin en ole raivoisasti sen jälkeen fanittanut. Tiedän myöskin useampia kavereita joille käynyt vastaavasti :)
Jep!
Ei millään pahalla mutta idioottimaista yleistystä kommenttisi on ja edustaa menneisyyttä, sitä että naisten paikka on olla hissukseen, hymyiltävä nätisti ja silmiä räpsytellä.
Mitäs pahaa siinä muka on jos naisetkin haluavat tutustua, olla aloitteellisia jne?
Älä jaksa. Täällä keskutellaan varatusta miehestä, ja nainen on tiennyt tilanteen. Turhaa setiksen lässytystä.
Bipo voi olla vaarallinen jos äityy maniassa aggressiviseksi.
eihän tasoja ole olemassa, miksi puhut tasokkaammasta naisesta?
Lähde pois, anna olla, älä enää koskaan pidä mitään yhteyttä. Lue tarkkaan nämä kommentit: ”leikkimistä”,
”kyllästymistä”. Sinua on hyväksikäytetty, älä anna sen jatkua. Rakkautta tuo ei ole, ei edes välittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy todeta, että minä en edes tiedä milloin miehelleni tulee uusia kavereita fb:ssa enkä minä näe hänen tykkäyksiään tai kommenttejaan kuin silloin, jos ne tulevat ihmiselle, joka on meidän molempien ystävä. Oudolta siis kuulostaa.
Jos tuttavapiirit ovat hyvin vakiintuneet, niin kuin ne keski-ikäisillä usein on, voi uusi nettituttavuus herättää huomiota. Minulla kävi näin. Tutustuin terassilla itseäni kymmenisen vuotta vanhempaan mieheen ja jutellessamme kävi ilmi, että meillä oli yhteisiä tuttuja, mielenkiinnonkohteita ja samanlainen huumorintaju. Keskustelussa ei kuitenkaan ollut flirttailevaa sävyä emmekä puhuneet yksityiselämästämme mitään. Mies laittoi minulle kaveripyynnön pian tapaamisen jälkeen. Emme ole olleet muuten yhteyksissä kuin silloin tällöin tykänneet tai kommentoineet jotain toistemme postauksia.
Olen nähnyt hänet tapaamisen jälkeen sattumalta yhden kerran, ja hän mainitsi tyttöystävänsä kyselleen minusta. Huomasin kyllä kuvien perusteella, että hän on parisuhteessa - niin kuin minäkin - mutta koska emme ole pitäneet mitenkään aktiivisesti yhteyttä, yllätyin siitä, että hänen puolisonsa on ylipäätään noteerannut asian. Oma miesystäväni ei ole. Ihmettelisin jos olisi.
Enpä usko, että kassalla ehtisi solmia sen syvempiä suhteita tai edes tutustua. Eihän siellä esim. kysellä asiakkaiden nimiä. Ja kassoilla on syystä vain etunimet nimilapuissaan. Juurikin ettei kukaan hullu ala stalkkaamaan.
Eivätköhän tunne jostain muualta toisensa. Ovat vaan nyt törmänneet kaupassa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisitko?
Jep!
Älä jaksa. Täällä keskutellaan varatusta miehestä, ja nainen on tiennyt tilanteen. Turhaa setiksen lässytystä.
Jos todellisuus ei ole sinun mieleinen niin silloin minun ei pidä jaksaa? :D Kyllä noita sattuu, se on fakta. Sinänsä en ota kantaa mikä on motiivina neidoilla ja miten miehet käyttäytyvät tilanteessa koska kaikki ovat yksilöitä ja siten mahdollisia variaatioita asioista on lukematon määrä.
Asiassa on kyllä sekin puoli että mihin päätyy Ap'een suhde, jos tästä "face-casesta" selveää. Ei tarvi kovin hyviä ennustajan lahjoja siihen että tulee jokin muu "case"
Mies taas kerran raivoisasti fanittaa jotain kolmatta osapuolta jossain, somessa tahi peräti irl peukku pystyssä kaupan kassalle hymyilee :D Mihinpä koira karvoistaan pääsee? :) Siis viittaan Ap'hen, jos ei ole pienintäkään luottamusta vastapuoleen niin kantsii jatkaa omaa tietään ja unohtaa se tyyppi joka raivoisasti fanittaa :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että kassalla ehtisi solmia sen syvempiä suhteita tai edes tutustua. Eihän siellä esim. kysellä asiakkaiden nimiä. Ja kassoilla on syystä vain etunimet nimilapuissaan. Juurikin ettei kukaan hullu ala stalkkaamaan.
Eivätköhän tunne jostain muualta toisensa. Ovat vaan nyt törmänneet kaupassa uudestaan.
Täältä pointsit tälle. Syvempää tutustumista on ollut, luultavasti sekä aa- että bee-rappuun.
Älä nyt enää ap jää nolattavaksi! Ne nauraa sulle takanapäin pannesssaan ton pikkulikan kanssa!
Miten heppoiset asetukset teillä on facessa, jos tosta noin vaan tulee kaveripyyntöjä?
Mua ei edes löydä facessa. Laitan itse kaveripyynnöt jos oon jonkun tuntenut pidemmän aikaa kuin vaikkapa viikon.
En tajua, miksi pitää kaikki pyynnöt hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Miten heppoiset asetukset teillä on facessa, jos tosta noin vaan tulee kaveripyyntöjä?
Mua ei edes löydä facessa. Laitan itse kaveripyynnöt jos oon jonkun tuntenut pidemmän aikaa kuin vaikkapa viikon.
En tajua, miksi pitää kaikki pyynnöt hyväksyä.
Yleiset Tytöt tykkää ja elää huomiosta.
Hyi helvetti mikä vanha limainen ukko sulla! Se horokka luulee tienaavansa sillä!
Bipo onkiiin sitten jo isompi ongelma.....