Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupan kassa pyytää miestäsi kaveriksi Facessa

Vierailija
04.07.2019 |

Jatkossa mies fanittaa _ jokaista_ naisen kuvaa - raivoisasti. Mies - viisikymppinen, ei komea - ei osaa selittää, miksi itseään huomattavasti nuorempi ja tasokkaampi nainen on häntä kaveriksi pyytänyt tai käsiinsä (!) noin ylipäätään etsinyt. Väittää asioineensa normaalisti kaupassa lounastunnillaan.

Uskoisitko?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten heppoiset asetukset teillä on facessa, jos tosta noin vaan tulee kaveripyyntöjä?

Mua ei edes löydä facessa. Laitan itse kaveripyynnöt jos oon jonkun tuntenut pidemmän aikaa kuin vaikkapa viikon.

En tajua, miksi pitää kaikki pyynnöt hyväksyä.

Yleiset Tytöt tykkää ja elää huomiosta.

Tämä kertoo lähinnä niistä piireistä, joissa te aikaanne vietätte. Nykyaikana yllättävän monessa ammatissa edellytetään oma-aloitteista verkostoitumista, ja kun ei koskaan tiedä, milloin firma myydään ulkomaille, menee konkurssiin tai YT:t osuvat muuten vain kohdalle, on hyvä luoda suhteita ympäriinsä. Sosiaalinen media toimii tässä hyvin. Fiksu antaa itsestään hyvän kuvan Facebookissa niin, että kun rekrytoija käy siellä tutustumassa taustoihin (ja näinhän nykyään tehdään, vaikka ei saisi) tai kyselee yhteisiltä kontakteilta tietoja, ei löydy mitään hälyttävää.

Vierailija
82/89 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ukkos on muna ojossa kassan kuville, niin varmaan kertoo ihan tarpeeksi sulle.

Onneks oma mies ei ole niin vajaa että tekis tuollaista. No offence, mutta vähän pitää jonkun valojen sammua tossa tilanteessa jos tekee noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten heppoiset asetukset teillä on facessa, jos tosta noin vaan tulee kaveripyyntöjä?

Mua ei edes löydä facessa. Laitan itse kaveripyynnöt jos oon jonkun tuntenut pidemmän aikaa kuin vaikkapa viikon.

Tämä kertoo lähinnä niistä piireistä, joissa te aikaanne vietätte. Nykyaikana yllättävän monessa ammatissa edellytetään oma-aloitteista verkostoitumista, ja kun ei koskaan tiedä, milloin firma myydään ulkomaille, menee konkurssiin tai YT:t osuvat muuten vain kohdalle, on hyvä luoda suhteita ympäriinsä. Sosiaalinen media toimii tässä hyvin. Fiksu antaa itsestään hyvän kuvan Facebookissa niin, että kun rekrytoija käy siellä tutustumassa taustoihin (ja näinhän nykyään tehdään, vaikka ei saisi) tai kyselee yhteisiltä kontakteilta tietoja, ei löydy mitään hälyttävää.

Sivusta: onko kaupan kassa nykyään ”hälyttävää” rekrytiedoissa? Duunari kavereissa? 😳

Vierailija
84/89 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: onko kaupan kassa nykyään ”hälyttävää” rekrytiedoissa? Duunari kavereissa? 😳

Ei, mutta pari hakua syvemmälle ja tyhmimmillä näkyy myös julkiset ”fanitukset” - kuten täällä sanotaan. Ja kyllähän ne kertovat.

Vierailija
85/89 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ukkos on muna ojossa kassan kuville, niin varmaan kertoo ihan tarpeeksi sulle.

Onneks oma mies ei ole niin vajaa että tekis tuollaista. No offence, mutta vähän pitää jonkun valojen sammua tossa tilanteessa jos tekee noin.

Ton äijä on ollut ”muna ojossa” ihan muullekin kuin kuville. En voi tajuta mikä tollasia alistujanaisia riepoo.

Vierailija
86/89 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on pyytänyt myyjää kaveriksi, vaikka yrittää väittää sulle muuta. Myyjä ei ole kehdannut kieltäytyä, koska asiakas pitää kuitenkin kohdata vähän väliä. Helpompaa olla loukkaamatta.

Vierailija
87/89 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että mies on itse pyytänyt kaveriksi, ja kassatyyppi on huolinut, vaikka ei ole oikein tiennyt kuka miehesi edes on. Ehkä kassalla on tapana ottaa jokainen pyyntö kaveriksi?

Minäkin uskon näin. Kassalla on tolkuton määrä fanittajia - on tällaista naistyyppiä joka pitää ja elää huomiosta. Siihen on syynsä joihin en nyt mene. Miehen tarvetta valehdella mietin silti.

No tämä just hivelee sitä miestä. Se luulee sen ohikiitävän hetken olevansa ainutlaatuinen, nuori, villi ja vapaa. Siihenhän se perustuu. Mullakin muutama naimisissa oleva jotka koko ajan tykkää ihan kaikesta mitä päivitän. Ahdistaa. Kun nähdään naamatusten ja jos oma muija mukana hävitään hyllyjen väliin eikä edes moikata.

Vierailija
88/89 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että mies on itse pyytänyt kaveriksi, ja kassatyyppi on huolinut, vaikka ei ole oikein tiennyt kuka miehesi edes on. Ehkä kassalla on tapana ottaa jokainen pyyntö kaveriksi?

Minäkin uskon näin. Kassalla on tolkuton määrä fanittajia - on tällaista naistyyppiä joka pitää ja elää huomiosta. Siihen on syynsä joihin en nyt mene. Miehen tarvetta valehdella mietin silti.

No tämä just hivelee sitä miestä. Se luulee sen ohikiitävän hetken olevansa ainutlaatuinen, nuori, villi ja vapaa. Siihenhän se perustuu. Mullakin muutama naimisissa oleva jotka koko ajan tykkää ihan kaikesta mitä päivitän. Ahdistaa. Kun nähdään naamatusten ja jos oma muija mukana hävitään hyllyjen väliin eikä edes moikata.

Mun ex hankkimalla hankki faceen uusia naispuolisia kavereita ja yleensä instabeiben tyylisiä. Mulle se lupas siivota listaa, mutta jostain niitä aina ilmestyi lisää...

Joskus taas kun joku mies osoitti mulle kiinnostusta illanvietossa tai muuten tää veti hirveät mustasukkaisuuskilarit. Mä olin kuulemma "katsonut flirttailevasti" jne. Eli miehet olivat oikeasti kiinnostuneita musta, mutta se ei kiinnostanut naisia muualla kuin omassa päässään. No, kyseinen henkilö on nyt päästetty vapaalle jalalle ja saa rauhassa ympätä näitä naisia listalleen ja etsiä seuraavaa huijattavaa 😁

Vierailija
89/89 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHHAHHAA

Ei IKINÄ oo tapahtunu!

Ällöt varatut äijät kyllä etsii meitä Facesta ja Instasta ja laittaa vaikka mitä viestiä kuinka katseemme kohtasivat ym moskaa. Tota käy ihan koko ajan.

Tiedoksi vaan, että me näytetään ne viestit työkavereille ja joko nauretaan tai yökitään.