Kaupan kassa pyytää miestäsi kaveriksi Facessa
Jatkossa mies fanittaa _ jokaista_ naisen kuvaa - raivoisasti. Mies - viisikymppinen, ei komea - ei osaa selittää, miksi itseään huomattavasti nuorempi ja tasokkaampi nainen on häntä kaveriksi pyytänyt tai käsiinsä (!) noin ylipäätään etsinyt. Väittää asioineensa normaalisti kaupassa lounastunnillaan.
Uskoisitko?
Kommentit (89)
Ihmisellä on oikeus täällä Suomessa olla tekemisissä ihan kenen tahansa ihmisen kanssa, vaikka olisi parisuhteessa. Kyllä minäkin juttelen ja heitän vitsiä vaikka kuinka monen naisen kanssa ja tykkään heistä ja ne tykkää minusta. Mun nainen on matkailualalla ja hänellä on kymmeniä miespuolisia tuttavia ja collegoita, joiden kanssa viettää välillä aikaa, naureskelee, vitsailee ja myöskin tykkäilevät toisiaan somessa.
Tästä huolimatta meillä molemmilla on 100% luottamus toisiimme, mitä tulee parisuhteeseen, eikä tällaisesta asiasta ole koskaan edes otettu puheeksi, eikä koskaan tulla ottamaankaan, koska siihen ei ole mitään tarvetta.
Ihmiset jotka tulevat kaikesta toisen tekemisestä ja sosiaaliseeraamisesta mustasukkaiseksi ovat pienisieluisia ja sivistymättömiä mitättömyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tainnut mies raivoisasti peukuttaa muutakin kun kassan kuvia:)
Mies katselee muita naisia, mutta tämä on ensimmäinen kerta kun käytös lipeää näin härskiksi minun nähden. Sitähän en tiedä miten muutoin käyttäytyy.
Sillä on vaan viidenkympin villitys. Toivottavasti menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on oikeus täällä Suomessa olla tekemisissä ihan kenen tahansa ihmisen kanssa, vaikka olisi parisuhteessa. Kyllä minäkin juttelen ja heitän vitsiä vaikka kuinka monen naisen kanssa ja tykkään heistä ja ne tykkää minusta. Mun nainen on matkailualalla ja hänellä on kymmeniä miespuolisia tuttavia ja collegoita, joiden kanssa viettää välillä aikaa, naureskelee, vitsailee ja myöskin tykkäilevät toisiaan somessa.
Tästä huolimatta meillä molemmilla on 100% luottamus toisiimme, mitä tulee parisuhteeseen, eikä tällaisesta asiasta ole koskaan edes otettu puheeksi, eikä koskaan tulla ottamaankaan, koska siihen ei ole mitään tarvetta.
Ihmiset jotka tulevat kaikesta toisen tekemisestä ja sosiaaliseeraamisesta mustasukkaiseksi ovat pienisieluisia ja sivistymättömiä mitättömyyksiä.
Eri asia. Jos meillä olisi 100% luottamus, minun tuskin tarvitsisi täällä avautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies katselee muita naisia, mutta tämä on ensimmäinen kerta kun käytös lipeää näin härskiksi minun nähden. Sitähän en tiedä miten muutoin käyttäytyy.
Tuleeko minun siis alistua tähän?
Veikkaan että mies on itse pyytänyt kaveriksi, ja kassatyyppi on huolinut, vaikka ei ole oikein tiennyt kuka miehesi edes on. Ehkä kassalla on tapana ottaa jokainen pyyntö kaveriksi?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että mies on itse pyytänyt kaveriksi, ja kassatyyppi on huolinut, vaikka ei ole oikein tiennyt kuka miehesi edes on. Ehkä kassalla on tapana ottaa jokainen pyyntö kaveriksi?
Minäkin uskon näin. Kassalla on tolkuton määrä fanittajia - on tällaista naistyyppiä joka pitää ja elää huomiosta. Siihen on syynsä joihin en nyt mene. Miehen tarvetta valehdella mietin silti.
No kutsu se muija kylään ja harrastatte kolmen kiiheätä kimppaa. Saa miehesi kerrankin kunnolla pimppaa ja näkee lesboleikkejä livenä. Aah! Rrruisk!!!
SETÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä arvelisit? Mä olisin mennyt jo!
Eikö tuo ole asiakkaan häirintää?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole asiakkaan häirintää?
Olisi, mutta ei ole, koska ap:n ukko on itse ollut se aktiivinen osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on sun päätettävissä. Monet miehet vinksahtaa viiskymppisenä nuorempiin naisiin.
Kaupan kassakin on ihminen. Miehesikin on. Kassat harvoin asiakkaitaan ottaa kaveriksi ellei joku muu syy kuin asiakaspalvelutilanne ole kaveruuden syy. Itseäni on kaupan kassa pyytänyt kaveriksi, syynä sama harrastus. Molemmat naimisissa. En oikein pidä pettämisenä enkä jättämisenä enkä edes aikomuksena jos on muita kavereita kuin oma vaimo/mies. Ihastuminen ja rakastuminen kyllä näkyy muunakin kuin vain face kuvien tykkäyksinä, jotka on melko turhauttava tapa asia näyttää. Tai sitten miehesi tekee niin juuri vain siksi että ärsyynnyt. Mistä muuten tiedät peukutukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on sun päätettävissä. Monet miehet vinksahtaa viiskymppisenä nuorempiin naisiin.
Eli ap:n pitäisi antaa olla ja seurata vierestä hiljakseen kehittyykö suhde? Erikoinen näkökulma!
No anna miehesi seikkailla, jos tapaavat niin saa kerrankin vierasta.
VAIHTELU VIRKISTÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassakin on ihminen. Miehesikin on. Kassat harvoin asiakkaitaan ottaa kaveriksi ellei joku muu syy kuin asiakaspalvelutilanne ole kaveruuden syy. Itseäni on kaupan kassa pyytänyt kaveriksi, syynä sama harrastus. Molemmat naimisissa. En oikein pidä pettämisenä enkä jättämisenä enkä edes aikomuksena jos on muita kavereita kuin oma vaimo/mies. Ihastuminen ja rakastuminen kyllä näkyy muunakin kuin vain face kuvien tykkäyksinä, jotka on melko turhauttava tapa asia näyttää. Tai sitten miehesi tekee niin juuri vain siksi että ärsyynnyt. Mistä muuten tiedät peukutukset?
Mies tietää loukkaavansa minua käytöksellään, mutta ei välitä. Asiasta on keskusteltu. Ymmärrän tämän niin, että kassa on kovempi prioriteetti kuin minä tai suhteemme. Se on loukkaavaa ja kipeää. Mutta kertoohan se myös paljon.
Mun töissä käy yli 50v mies joka on flirttaillut mulle hyvin avoimesti, ollut tosi mukava, on komea ja ystävällinen. Itse olen 24v. Menin sit vähän ihastumaan tähän mieheen, rupes käymään päivittäin moikkaamassa mua, ehdotteli, juteltiin kaikenlaista, vähän kyllä ihmettelin että eikö hänellä oo perhettä, vaimoa.
No olihan hänellä, ainakin facebookin mukaan ollut avopuoliso kuvioissa jo useamman vuoden. En voi ymmärtää tällasia miehiä, maku meni samantien. Kaunis ja mukavan oloinen nainen kotona ja sitten lirkutellaan huvikseen, jäi ihan älyttömän p*ska fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää loukkaavansa minua käytöksellään, mutta ei välitä. Asiasta on keskusteltu. Ymmärrän tämän niin, että kassa on kovempi prioriteetti kuin minä tai suhteemme. Se on loukkaavaa ja kipeää. Mutta kertoohan se myös paljon.
Henkilökohtaisesti en jaksaisi tuollaista suhdetta, eikä moni muukaan nykyaikainen nainen. Toisille sillä ei sitten ole merkitystä. Painavin ongelma tuossa kuitenkin on se, että mies viis veisaa tunteistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies on sanonut että tämä suhde on tärkeämpi kuin sinä? Ei siinä amatilla ole tekemistä. Onko nainen yhtä mieltä että on ihastunut? Tapaileevatko muutenkin kuin kassalla ja fbssä?
Jos ei kukaan sinulle ole aiemmin miehestäsi tätä kehdannut sanoa, niin minä nyt sitten kerron:
Lähde. Pian.