Kaupan kassa pyytää miestäsi kaveriksi Facessa
Jatkossa mies fanittaa _ jokaista_ naisen kuvaa - raivoisasti. Mies - viisikymppinen, ei komea - ei osaa selittää, miksi itseään huomattavasti nuorempi ja tasokkaampi nainen on häntä kaveriksi pyytänyt tai käsiinsä (!) noin ylipäätään etsinyt. Väittää asioineensa normaalisti kaupassa lounastunnillaan.
Uskoisitko?
Kommentit (89)
Näinkö tutustuminen sinulle selitettiin? Ja sinä _uskoit_?
Ap, hei. Älä käytä joka viestissäsi noita alaviivoja korostusmerkkinä. Näyttää paremmalta, kun et ihan noin ilmiselvästi väittele itsesi kanssa.
Tiesikö kassa miehesi olevan varattu?
Kyllä mä vähän hämmästyisin. Mutta joo, voihan sun mies olla kassan mielestä komea.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kassa suomalainen?
Kulttuurierot ovat joskus tällaisia. Ihan viattomasti pyydetään iäkkäitä setämiehiä kamuiksi.
Muusta en tiedä, mutta miehesi on ainakin mennyttä. Peukuttaako todella kuvia sinun nähtesi? Ja sinä alistut kynnysmatoksi? Kyllä huomaa miltä vuosikymmeneltä ollaan, naista alistetaan ja siihen alistutaan.
Miehesi ihastui. Kassa on luultavasti jonkin sortin vajukki - outoa toimintaa häneltä.
Törkeän hieno kassa! Törkeän huono provo!
M55
Mies sanoo tuntevansa hänet ulkokehältä? En tiedä mitä se tarkoittaa, ehkä jotakin tasoteoriaa fanitushierarkiassa?
Miehesi valehtelee tietysti! On ihastunut tuohon tyttöön ja pyytänyt ihan itse tätä FB-kaveriksi🙄
Vierailija kirjoitti:
Miehesi valehtelee tietysti! On ihastunut tuohon tyttöön ja pyytänyt ihan itse tätä FB-kaveriksi🙄
Mies väittää kiven kovaa ettei näin ole. Kassa on kuulemma etsinyt hänet Facesta ja laittanut kaveripyynnön!
Once upon a time in Porvoo, far far faaaaaaar away....?
Vierailija kirjoitti:
Once upon a time in Porvoo, far far faaaaaaar away....?
Ei ole Porvoosta - valitettavasti. Rannikolta.
On tainnut mies raivoisasti peukuttaa muutakin kun kassan kuvia:)
Vierailija kirjoitti:
Miten tähän tulisi reagoida? Antaa fanittaa? Minä tunnen oloni sekä petetyksi että nolatuksi. Sen lisäksi häpeän helvetisti miehen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
On tainnut mies raivoisasti peukuttaa muutakin kun kassan kuvia:)
Mies katselee muita naisia, mutta tämä on ensimmäinen kerta kun käytös lipeää näin härskiksi minun nähden. Sitähän en tiedä miten muutoin käyttäytyy.
Hoh-hoijaa 😁
Jos tämä nyt totta sattuisi olemaan, niin miehes on tasan ja varmaan iskenyt naista.