Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista taidetta tai ''taidetta'' kotonasi on?

Vierailija
03.07.2019 |

Mitä ihmettä, miksi hyvä ketju poistettiin?? Siellä oli hyvää ja asiallista keskustelua, enkä ainakaan itse (ehtinyt) nähdä mitään huonoa?? :(

Uusi yritys: Mitä ylipäänsä löytyy suomalaisten seiniltä? Kuinka moni täällä on ostanut kotiinsa aitoa taidetta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on taitelija, joten koko talo on täynnä hänen tekemäänsä taidetta kaikissa muodoissa. Lisäksi on myös taiteilijaystävien teoksia.

Vierailija
22/31 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidenäyttelyiden postereita, lapsuuden kodin kiipeilypuun tuohesta tekemäni kollaasi, lisäksi köyhänä opiskelijana hyödynnän ilmaista, oppilaitoksen ilmoitustauluilta olen luvan kanssa ottanut vanhoja graafisia postereita, käytän vanhoja valokuva-aiheisia seinäkalentereita, 5 euron lahjapaperia yms. Estetiikka on rahojen vähyydestä huolimatta tärkeää, olen aika paljon kehuja noista saanut, vaikka varmaan näin kerrottuna kuulostavat ihan kauheilta.

Päinvastoin, minusta tuo kuulostaa todella hienolta. Olet varmasti luova ihminen ja asuntosi kuvastaa sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pari grafiikkatyötä, ja muutama vanhempi öljyvärimaalaus, yksi niistä on lähisukulaisen maalaama, loput tavallista tusinataidetta. Arvokkain on ei-suomalaisen nykytaiteilijan isohko öljyvärimaalaus, jonka ostimme asuttuamme kyseisen taiteilijan kotimaassa.

Vierailija
24/31 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin suht arvostetun suomalaisen graafikon töitä, suomalaisen taiteilijan öljyvärimaalaus, virolaisen graafikon työ sekä taidevalokuvia kehyksissä suurvedoksina. Tämä on hyvä ketju!

Vierailija
25/31 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainoa Kuutti Lavosen grafiikka.

Vierailija
26/31 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani Palmun grafiikkaa, muutama tuntemattomamman maalarin öljy- ja vesivärimaalauksia. Pari itse sommittelemaani kollaasia vanhoista mustavalkosista Hollywood-tähtiä esittävistä postikorteista. Yksi suurennettu ja kehystetty valokuva U2:n keikalta (Edge lähikuvassa). Yksi tuttavani ottama "taiteellinen" kehystetty valokuva itsestäni. New Orleansissa katutaiteilijalla teetetty, vampyyriaiheinen taulu. Makuuhuoneessa pari kankaista sisustustaulua (sarjatuotantoa).

Vierailija
27/31 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ainoa Kuutti Lavosen grafiikka.

Sinustako Enbuske aina kirjoittaa :)

Vierailija
28/31 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että täältähän löytyy melko nimekkäiden taiteilijoiden töitä, aika hienoa! Mitä kautta olette teokset ostaneet, gallerioista, suoraan taiteilijoilta..?

Vierailija
29/31 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kotimaisten matrikkelitaiteilijoiden töitä. Lisäksi Raija Uosikkisen uniikkikeramiikkaa. Kimmo Pyykköä on myös. Ja vielä ulkomaalaisten taiteilijoiden absrakteja suuria litografioita.

Osan ostanut itse gallerioista, osan mm Kimmo Pyykkö saanut lahjaksi.

Mikään ei hirveän arvokasta, mutta kuitenkin teoksia tekijöiltä, joiden töitä liikkuu koko ajan Helsingin huutokaupoissa.

Vierailija
30/31 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas vähän tämä palstan ylläpidon harrastama ketjujen poistaminen riistäytynyt käsistä... Lähes käyttökelvoton koko palsta kun sisältö katoaa kesken kaiken. Ei paljon innosta kirjoittamaan mitään. Kohta se on kadonnut kuitenkin bittien taivaaseen.

Vierailija
31/31 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inari Krohnin muutama työ, pari naivistista kuvaa, Picasson grafiikkavedos, muutama vanha mainosjuliste, Kylli Kosken työ.  Wanhaa suomalaista lasia ja keramiikkaa mm. Gunnel Nymanilta, Birger Kaipiaiselta, Dorrit von  Fieandtilta, Taisto Kaasiselta, Gunvor Olin-Grönqvistiltä ja Hilkka-Liisa Aholalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä