Raakavegaaneja? Antaisitteko muutaman päivän esimerkkiruokia?
Miten nopeasti piristyitte, jos väsymys oli syynä ruokavalion vaihtoon?
Kommentit (12)
Lanttukiisseli, kylmään veteen tehtynä.
Retiisi-mansikkaraaste.
Kylmäsavustettu vuohenjuusto.
En ymmärtänyt kysymystäsi.
Voitko selventää?
En ala selventämään teidän evoluutio kieltoa. Selventäkää nyt teidän!?
Vierailija kirjoitti:
Retiisi-mansikkaraaste.
Kysyttiin vegaaneilta.
Jaa, raaka. En ole hiusten kasvattaja kuten evoluutiota kiistävät ràđikaalit.
Vierailija kirjoitti:
Retiisi-mansikkaraaste.
Jopa minun 2-vuotiaani tietää, että vuohi on eläin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Retiisi-mansikkaraaste.
Kylmäsavustettu vuohenjuusto.Jopa minun 2-vuotiaani tietää, että vuohi on eläin.
Älkää nyt jaksako kiistellä siitä vuohenjuustosta. Luulisi jo kaikkien tietävän, että maltillisen linjan vegaanit hyväksyvät vuohenjuuston, vaikka eivät muita maitotuotteita käytäkään. Tästä aiheesta on keskusteltu jo vaikka kuinka monessa ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Retiisi-mansikkaraaste.
Kylmäsavustettu vuohenjuusto.Jopa minun 2-vuotiaani tietää, että vuohi on eläin.
Älkää nyt jaksako kiistellä siitä vuohenjuustosta. Luulisi jo kaikkien tietävän, että maltillisen linjan vegaanit hyväksyvät vuohenjuuston, vaikka eivät muita maitotuotteita käytäkään. Tästä aiheesta on keskusteltu jo vaikka kuinka monessa ketjussa.
Ruokasi tietämiset eivät ainakaan johda mihinkään raakaan vegaanisuuteen kaikella luomulla kunnioitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Retiisi-mansikkaraaste.
Raakavegaani tuskin on "maltillisen linjan" vegaani. Ja vaikka olisikin feikkivegaani, ei söisi vuohenjuustoa, koska juustot valmistetaan kypsentämällä.
Salaattia, smoothieta, hedelmiä, marjoja, pähkinöitä, siemeniä. Ei kai tuollaisin rajauksin oikein muuta voi syödä.
Ap, jos, jos ja jos.
Tee De Facto tähän ap koska kirjoituksestasi näkyy että kiusaat ja kirjoitat toisesta ihmisestä enemmän tai vähemmän halutulla tavalla.
De Facto on se että jos oikeita selkärankaisia vegaaneja suomessa olisi niin McDonalds hampurilainen olisi myös vegaanista ruohonjuuren De Jure luomun sijaan. Aina sijaiset ovat joustavia ja niitä todellisia kielteisiä syöjiöitä vaikka olisi vuohenjuustoa.
Jokainen syö mitä itse haluaa ja näin suomessa ei ole ollut.
Tilasin vegaanista ruokaa ja sain vain sitä mitä nyt teen ja saan todellakin koska olin kärsinyt vuohenjuustosta toisten perehtyen tilatun vegaanisuuden "todellisten" selkärankaisten kanssa.
Ei se niin juustoa ja oreganoa ole.
Mikä hiton raakavegaani? Kyllä tulisi kaikkea muuta kuin pirteä olo, jos ei saisi syödä muuta kuin raakoja kasviksia :D Sori, ohis.