Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Meille tulee koiranpentu!

Vierailija
03.07.2019 |

Ei pikkulapsia perheessÀ.
Kerro parhaimmat vinkkisi alkuun 😊

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.07.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Koiranpentu siis tulossa, ja valmistautuminen silla tasolla etta kysyt taalta vinkkeja? 

Tuon sitten vaivauduit nÀpyttelemÀÀn? Ja joo, en lÀhde treffeille.

Ei tarvikaan, olen avoliitossa nykyaan :) (OT)

Vierailija
22/35 |
03.07.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ oon Vako! ( vapaaehtoisesti koiraton.)

Okei! Kiva kun tulit ilmoittautumaan.

Ja yhĂ€ niitĂ€ _omia_, _henkilökohtaisia_ vinkkejĂ€ otetaan vastaan 😊 Kiitos teille jotka olette niitĂ€ jo jakaneetkin ❀

NiinhĂ€n ne velatkin tekee.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.07.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinkÀ rotuinen?

Vesikoira. Ja joo, olen ottanut selvÀÀ vaikka mistÀ, ja hoitanutkin kyseistÀ rotua. Minulla on myös sen verran lÀhdekritiikintajua, ettÀ osaan tÀÀllÀ(kin) valikoida jyvÀvastaukset akanoista.

Kysyin henkilökohtaisia hyviÀ vinkkejÀ, kysyn hyvÀ. TiedÀn olevani vauvapalstalla, realiteeteissa ei vikaa.

ÄlĂ€ vaan sano ettĂ€ otitte metsĂ€styskoiran, ettekĂ€ edes metsĂ€stĂ€?

Vierailija
24/35 |
03.07.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kai metsÀstÀtte? Vesikoira on metsÀstyskoira, ei mikÀÀn seurapiiperö.

Vierailija
25/35 |
03.07.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vesikoira on laaja kÀsite. MikÀ niistÀ?

Vierailija
26/35 |
03.07.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinkÀ rotuinen?

Vesikoira. Ja joo, olen ottanut selvÀÀ vaikka mistÀ, ja hoitanutkin kyseistÀ rotua. Minulla on myös sen verran lÀhdekritiikintajua, ettÀ osaan tÀÀllÀ(kin) valikoida jyvÀvastaukset akanoista.

Kysyin henkilökohtaisia hyviÀ vinkkejÀ, kysyn hyvÀ. TiedÀn olevani vauvapalstalla, realiteeteissa ei vikaa.

Me metsÀstetÀÀn, mutta se ei ole tÀlle rodulle pointti. Aktiivisuus on - ja sitÀ löytyy kaikissa muodoissa. Kiitos kuitenkin huolenpidostasi, voit lopettaa itkun.

Vierailija
27/35 |
03.07.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kukaan tuttavista, joilla on vesikoira, ei metsĂ€stĂ€. 

Vierailija
28/35 |
03.07.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinkÀ rotuinen?

Me metsÀstetÀÀn, mutta se ei ole tÀlle rodulle pointti. Aktiivisuus on - ja sitÀ löytyy kaikissa muodoissa. Kiitos kuitenkin huolenpidostasi, voit lopettaa itkun.

Mene sinÀ vaan kotia kasvamaan ku et kestÀ vastauksia.

Vierailija
29/35 |
03.07.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tuttavista, joilla on vesikoira, ei metsĂ€stĂ€. 

Barbetteja ja myös espanjanvesikoiria kÀytetÀÀn _myös_ metsÀllÀ jos riistaviettiÀ löytyy. MikÀÀn olellisuus se ei ole. Joku taas jauhaa ilman parempaa tietoaan.

Vierailija
30/35 |
03.07.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinkÀ rotuinen?

Rauhoitu nyt hyvÀ ihminen. Jos sulle ei ole mitÀÀn oikeaa sanottavaa aloittajalle, niin mitÀpÀ jos lopettaisit tuon kiukuttelun.

Vierailija
31/35 |
03.07.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Parhaat vinkit meillÀ oli:

- Kotona rauhoitutaan mahdollisimman paljon. Opitaan menemÀÀn omaan petiin nukkumaan ja jÀÀmÀÀn sinne yksin. Ulos lÀhtiessÀ ei innosteta lisÀÀ puhumalla ja antamalla hyppiÀ, lÀhdetÀÀn vain ulos tekemÀttÀ asiasta numeroa. Ennen kuin saa palaakaan ruokaa, pitÀÀ rauhoittua. Jne.

- Ei sohvalle, ei sÀnkyyn.

- Leikki vain sallituilla tavaroilla. Kielletty tavara otetaan pois, ei harhauteta namilla (fiksu koira oppii varastamaan tavaraa saadakseen namin). Leikin jÀlkeen taas rauhoitutaan, ei jÀÀdÀ kierroksille tuhoamaan muuta.

- Ulkona opeta seuraamaan sinua, koska sinĂ€ olet parasta maailmassa, ei kaikki muu ihmeellinen. 

- Paljon rakkautta ja hellyyttÀ, mutta ennen kaikkea liikuntaa, aivoille töitÀ, koulutusta, rajoja.

Onnea uudesta tulokkaasta :).

Vierailija
32/35 |
03.07.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinkÀ rotuinen?

Rauhoitu nyt hyvÀ ihminen. Jos sulle ei ole mitÀÀn oikeaa sanottavaa aloittajalle, niin mitÀpÀ jos lopettaisit tuon kiukuttelun.

Antaa tulla vaan, tĂ€mĂ€ on ihan hyvĂ€ ketju purkaa myös sisĂ€isiĂ€ patoutumiaan ja turhautumiaan 😊

Ap

Vierailija
33/35 |
03.07.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kommentoin kuitenkin tuohon viestiin nro 31 sen verran, ettÀ jos koiraa HALUAA pitÀÀ sohvalla tai sÀngyssÀ, kyllÀ sen saa sinne pÀÀstÀÀ. Se on ihan tÀysin makuasia. Jos haluaa istua illalla sohvalla koira sylissÀ, niin se ei ole mitenkÀÀn sen huonompi vaihtoehto kuin mikÀÀn muukaan. Kyse on vain siitÀ, millaiset sÀÀnnöt haluaa itse luoda.

Vierailija
34/35 |
03.07.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minun vinkki, on ettei niitÀ koiran luontaisia vaistoja saa karsia koulutuksella pois. Se on luonnotonta.

Mutta siihenhÀn kotikoiran koulutus perustuu. Riistakoiralta koulutetaan riistavaisto pois yms. Jos ette voi tukea koiran caiistotoimintaa, niin ottakaa aina seurakoiraksi jalostettu koira.

Vierailija
35/35 |
03.07.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin kuitenkin tuohon viestiin nro 31 sen verran, ettÀ jos koiraa HALUAA pitÀÀ sohvalla tai sÀngyssÀ, kyllÀ sen saa sinne pÀÀstÀÀ. Se on ihan tÀysin makuasia. Jos haluaa istua illalla sohvalla koira sylissÀ, niin se ei ole mitenkÀÀn sen huonompi vaihtoehto kuin mikÀÀn muukaan. Kyse on vain siitÀ, millaiset sÀÀnnöt haluaa itse luoda.

NÀin on. Mutta sitten pitÀÀ muistaa, ettÀ bussissa koiran paikka on lattialla. NykyÀÀn nÀkee liikaa koiria bussin penkillÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan neljÀ seitsemÀn