Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea parisuhteen tauolla sopii tehdä?

Vierailija
03.07.2019 |

Yhdeksän vuotta sitten minulla ja vaimollani oli vaikeuksia tulla toimeen keskenämme joten jäimme tauolle. Päätimme siis pitää väliaikaisesti etäisyyttä toisiimme kunnes saisimme ongelmamme selvitettyä ja palaisimme yhteen.
Joitain kertoja olen lähettänyt vaimolleni viestin jossa olen kysynyt että palataanko yhteen. Joskus vaimoni vastasi "ei", joskus vaimoni vastasi "painu v*ttuun, id*ootti!", joskus vaimoni ei vastannut mitään. Joten minä nyt tässä vielä odottelen, annan ajan kulua, ilmeisesti vaimoni tarvitsee vielä lisää aikaa. Voinhan minä vielä odotella, ei siinä mitään, ei se mikään ongelma ole.
Mutta minua ihmetyttää asiat jotka vaimoni on tehnyt tässä tauon aikana. Hän otti avioeron ja muutti ulkomaille ja meni naimisiin toisen miehen kanssa ja teki hänen kanssaan lapsia. Ei se mitään, ei se minua harmita, kyllä hän saa niin tehdä, kyllä tauolla kaikki saavat tehdä sellaisia asioita joita itse kaipaavat ja tarvitsevat. Mutta siis: sitten kun minä ja vaimoni palaamme yhteen niin mitä tapahtuu hänen lapsilleen? Ja nykyiselle aviomiehelleen? Ja tuleehan tuosta yhteen palaamisesta muutenkin hankalaa kun meidän pitää muuttaa samaan maahan, mennä taas naimisiin, jne.
Mutta ehkä noilla tuollaisilla asioilla ei ole merkitytä, ehkä minä ihmettelen turhaan, ehkä ne ovat vain pieniä ongelmia, vain pieniä hankaluuksia yhteenpalaamisen käytännön järjestelyissä. Sitäkin olen miettinyt että ehkä vaimoni palaa kanssani yhteen vasta kun hänen lapsensa ovat täysi-ikäisiä. Sillä lailla ei tulisi ongelmaa mitä tehdä lasten kanssa.
Onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kohtuullisen kärsivällinen ihminen. En tajua miksi sun vaimo ei tullut sun kanssa toimeen, noin hyvä mies.

Vierailija
2/5 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla kohtuullisen kärsivällinen ihminen. En tajua miksi sun vaimo ei tullut sun kanssa toimeen, noin hyvä mies.

Näin on. Jos olisi katolilainen, hänet epäilemättä julistettaisiin pyhimykseksi vielä eläessään. 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erilainen postaus kuin otsikon perusteella saattoi odottaa.

Kyllä taukoon ehdottomasti kuuluu se, että tavataan suht säännöllisesti ja mietitään yhdessä mikä on tilanne. Aika törkeää jättää toinen sanomatta sitä suoraan ja jättää toinen välitilaan.

Vierailija
4/5 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän erilainen postaus kuin otsikon perusteella saattoi odottaa.

Kyllä taukoon ehdottomasti kuuluu se, että tavataan suht säännöllisesti ja mietitään yhdessä mikä on tilanne. Aika törkeää jättää toinen sanomatta sitä suoraan ja jättää toinen välitilaan.

Täh? Kuka tässä on jättänyt jonkun? Vai siis kävikö sulle noin että sut jätettiin ilmoittamatta?

Vierailija
5/5 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tämä parisuhdetauko on alkanut Wanhassa Porwoossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi