Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen asiakaspalvelutyötä ja olen huomannut että...

Vierailija
03.07.2019 |

... ylivoimaisesti hankalin asiakasryhmä on n. 50v. naiset, varsinkin ns. "parempiosaiset".

Onko muut huomanneet samaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan hampurilaisravintolassa työskennellessäni ylivoimaisesti kamalimmat asiakkaat oli 40-55 vuotiaat jakkupukuiset blondit naiset pikku hiprakassa. En tiedä kuinka kamalaa heidän elämän täytyi olla, että piti päästä isottelemaan nuorelle "alempiarvoiselle" naistyöntekijälle. Yhtä huonosti käyttäytyviä ihmisiä en ole tavannut missään ennen ja jälkeen.

Vierailija
2/9 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos semmoisiin törmää.

Toinen hankala on 30+ miehet. Saattavat ihan kiusallaan sanoa epäselvästi jonkun asian tai jättää sanomatta ja sitten huudetaan kun ei ymmärretä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitenkään ole niin törkeitä, että yleistäisin.

Mutta mä ihmettélen sitä, kun kaikilla, jo 7v, on kauhea KIIRE!

miksi..minne?

Vierailija
4/9 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos semmoisiin törmää.

Toinen hankala on 30+ miehet. Saattavat ihan kiusallaan sanoa epäselvästi jonkun asian tai jättää sanomatta ja sitten huudetaan kun ei ymmärretä.

Haha, totta! Slangilla tai jollain murteella, että pääsevät pätemään. Ei välttämättä aina huuda, mutta ilahtuvat kun pääsevät ihmettelemään kovaan ääneen kun toinen ei ymmärrä. Kaikkea sitä.

Vierailija
5/9 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostavat, ylemmyydentuntoinen maailmanhalaajat on uus valittajaryhmä.

-miksei teillä ole niitä Pirkka linssejä?

-tää on S-ryhmän kauppa

-teillä on paskat valikoimat

Aha...

Vierailija
6/9 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen asiakaspalvelutyötä (puhelimitse) ja ihan surutta olen alkanut piilovittuilemaan näille "kaikki mulle heti" -asiakkaille. Auttaa jaksamaan :)

Vierailija
7/9 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan heti kassalla hidastamaan, jos huomaan jonkun hirveellä tohinalla mättävän hihnalle tavaravuoren, kaikki sekaisin ja päällekkäin...

Ja huom!!! Mä EN ole asiakaspalvelija, mä vain otan maksun teidän ostoksistanne.

Vierailija
8/9 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelutyö on tosiaan opettavaista. Suurin osa ihmisistä on ihan ok, mutta sitten on todella mänttejä, jotka yrittää kyykyttää asiakaspalvelijaa.

Vierailija
9/9 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alan heti kassalla hidastamaan, jos huomaan jonkun hirveellä tohinalla mättävän hihnalle tavaravuoren, kaikki sekaisin ja päällekkäin...

Ja huom!!! Mä EN ole asiakaspalvelija, mä vain otan maksun teidän ostoksistanne.

Kyllä olet asiakaspalvelija.

Mutta asenteesi takia kannattaa vaihtaa työpaikkaa ajoissa, ennen kuin herne nessussasi tekee juuret.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä