Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein osallistut "tyttöjen iltaan"?

Vierailija
03.07.2019 |

Miten usein vietätte "tyttöjen iltaa" ja mitä miehesi on siitä mieltä? Käykö miehesi "poikien illoissa"?

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut missään tyttöjen illassa. En ymmärrä koko konseptia. Olen vasta palstalta oppinut, että Suomessakin on yleistä, että ihmiset valikoivat ystävänsä sukupuolen perusteella. Itselläni on sen verran sekalainen ytsäväpiiri, ettei ole koskaan tullut törmättyä mihinkään tyttöjen iltaan. En ymmärrä, miten se eroaa normaalista ystävien kanssa hengailusta.

Vierailija
82/108 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Minulla ei ole ollut sellaisia kavereita eikä ole vieläkään. Vapaa-ajan kavereita ei kunnolla ole ollut enää lapsuuden jälkeen. Muutenkin uskon, että viettäisin mieluiten aikaa yhden ystävän kanssa. Tässä totuus elämästäni. En valita, mutta halusin totuuden kertoa, vaikka se hävettääkin välillä todella paljon. En kuitenkaan ole  mikään niin kamala ihminen vaan melko tavallinen aika nuori nainen kuitenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun voin.

Juhani 64 v

Vierailija
84/108 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Ahdistaisi.

Vierailija
85/108 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy naisten illoissa.

Vierailija
86/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aioin ensin sanoa, etten koskaan. Sitten tuli mieleen jotkin tupperit ysärin lopussa, siellä ei ollut muistaakseni ketään miestä paikalla!

Kasariaikaan taisi olla edellisiä sitten useampiakin viineineen kaikkineen, kun harrastin matkailua. Sitä edelliset sitten 70-luvulla, kun todellakin oltiin tyttöjä kikatteluineen kaikkineen, mutta silloin ei viini virrannut.

Työporukan tapaamisissa on aina joku mieskin paikalla, ettei ne ole tyttöjen iltoja. Jos muuten tapaa "tyttöjä", on seuraava päivä työpäivä eikä valvota myöhään eikä viiniä nähdäkään. Lasketaanko uimahallin saunassa jutustelu lapsenlapsista?

Vierailija
87/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 krt vuodessa arki-iltana. Päättyy aina klo. 21. Mies viettää yhden pitkän viikonlopun kaverin mökillä.

Vierailija
88/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen kahden vuoden aikana mies on käynyt kerran barbeque illassa, jossa kaikki osallistujat olivat (ukko)miehiä.

Minä olen ollut kerran tänä vuonna ystävän luona viettämässä tyttöjen iltaa. Syötiin hyvää ruokaa, juotiin punaviiniä, katsottiin elokuvaa telkkarista ja mentiin nukkumaan. Ei oltu radalla.

Vierailija
89/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!  Itse järjestän näitä n. 2-3 krt vuodessa ja aina ollut huippukivaa. 

Minusta on kiva joskus olla vaan pelkällä ns. tyttöporukalla.

Sitten on erikseen perhe /  sekaillanistujaiset, nekin toki kivoja.

Vierailija
90/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kolmen kuukauden välein tehdään naisporukalla jotain kivaa yhdessä. Näiden samojen naisten kanssa tehdään myös puolisojen kanssa asioita yhdessä: mökkeilyä, erilaisia uusia urheilujuttuja, teatteria, leffaa, ulkonasyömistä, picnicciä - you name it <3 

Musta on kivaa viettää aikaa kavereiden kanssa erilaisilla kokoonpanoilla. Meidän kaikkien lapset on jo täysi-ikäisiä.

Mies käy omien harrastuskavereiden kanssa ulkona  kerran kaksi vuodessa.

Vierailija
91/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun en päästä miestä niin en voi itsekään käydä.

Mies siis pettäis jos päästäisin

Hauska elämä teillä! :D Istutte kotona kahdestaan ja kyttäätte ettei toinen saa tehdä mitään kivaa eikä mennä minnekään! :D

Omituinen oletus, että ilman tyttöjen/poikien iltoja ei elämässä ole kivaa. Kasva aikuiseksi. Kaikki ihmiset eivät halua tuhlata aikaa/ rahaa tuollaisiin typeryyksiin. On niin paljon mielenkiintoisempaakin tekemistä. Toki sääliättävästi teinimoodiin jääneet tekee niinkuin hyväksi näkee.laumasielut saa

Vierailija
92/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2kk sitten tyttöjen ulkomaan reissu 4pv, yleensä jonkun kerran vuodessa. Mies on ollut parikin viikkoa poikain reissulla omien harrastuksiensa vuoksi, minua kun ne eivät kiinnosta.

Onko tässä jotain outoa, että avioparilla on omat menot ja kaverit? Jaksaa paremmin sitä ukkoa katsella, kun käy välillä tuulettumassa.

Sitten on tullut surkea kumppani valittua jos sitä ei jaksa katsella.

Vierailija
93/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvoin, aina on jonkun mies mukana, mutta kaikilla on kivat miehet, ei haittaa. Syödään puolin ja toisin, viinia ja rupattelua. Tai mennään ulos syömään, viiiniä ja rupattelua. Ei oikein muuta tehdä kun syödään ja juodaan :D

Vierailija
94/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Kaveripiirini koostuu ihan tasapuolisesti sekä miehistä että naisista. Ei ole tarvetta lokeroida ystäviä sukupuolen perusteella.

Mutta tällä ”sekaporukalla” yhteisiä iltoja vietellään muutaman kerran vuodessa. Miehelle se on ok, hällä myös omat kaverinsa ja menonsa.

Vierailija
95/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta sellaisille. Onko ne näitä juoru, valitus ryyppy iltoja. Tämä ovain oma mielipiteeni mutta minusta ne ovat naurettavia. No saahan sitä kukin tyylillään. Pääseehän sitä ulos syömään ja oluselle ilman mitään perässä vedettävää lafkaa. Meillä ei kumpikaan ole kiinnostunut. Työporukan kanssa joskus nuorena tuli kokeiltua mutta en viihtynyt sellaisessa kanalaumassa jossa kaikki kaakattaa yhteen ääneen. En ole lauma ihminen. 

Vierailija
96/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä osallistunut. Minulla ei ole kavereita.

Vierailija
97/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy ollenkaan koska minulla ei ole sellaisia ystäviä(minulla on kolme ystävää) Olen transmies ja mitään kaveriporukkaa ei ole enää jäljellä ja mihinkään tyttöjen juttuihin ei enää tietysti oteta mukaan enkä haluaisikaan. Unelma olisi löytää omia miespuolisia kavereita mutta nyt on tyytyminen niihin kertoihin kun olen mieheni mukana hänen kaveri illoissa. Mies itse käy nykyään ehkä 6 kertaa vuodessa kavereiden kanssa viettämässä iltaa.

Vierailija
98/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttöjen ilta - porukka koostuu nykyisistä ja entisistä työkavereista. Joitain miehiakin on ollut porukassa aikaisemmin työn kautta, mutta ovat jättäytyneet pois. Puolisoita ei mukana ole, kun olisivat ulkopuolisia.

Mukavaa illanviettoa. Aloitellaan juomisella, syömisellä ja jutustelulla ja lopetetaan juomiseen, tanssiin ja jutusteluun.

Vierailija
99/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vuosiin harrastanut. Näen kyllä kavereita, mutta useammin tulee pidettyä tyttöjen päivä, kun lähdetään hevosten kanssa kisoihin tai klinikalle. Tarkoitus olisi vuosien tauon jälkeen vetää parhaan kaverin kanssa paljutellen ja saunoen mökillä hyvät kännit ja grillata päälle, tosin ollaan suunniteltu sitä jo vuoden. Edellisestä baarireissulta on aikaa varmaan 4 vuotta.

Mies on hengessä mukana, hoitaa kodin ja kakarat jos saan aikaiseksi lähdettyä. Hän käy lähes yhtä harvoin, jos poikien reissulla tarkoitetaan kännireissua. Omissa harrastuksissa kumpikin käy aika usein.

Vierailija
100/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä osallistunut. Minulla ei ole kavereita.

Sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan