Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein osallistut "tyttöjen iltaan"?

Vierailija
03.07.2019 |

Miten usein vietätte "tyttöjen iltaa" ja mitä miehesi on siitä mieltä? Käykö miehesi "poikien illoissa"?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein. Yhden porukan kanssa kokoonnutaan kerran vuodessa, yhden n 3 ja parin 2 krt.

Eli n 10 krt vuodessa.

Etenkin tämä eka, ollaan tavattu yli 15 v näin.

Vierailija
102/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, koska mulla ei ole sellaisia kavereita jotka järkkäisi tuollaisia. Yksien kanssa käydään ehkä parin vuoden välein syömässä, mutta se on eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 20-vuotiaana olen ollut viimeksi. Johan siitä on kohta 30 vuotta.

Ei voi sanoa, että liian usein...vai voisko?

Vierailija
104/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein. Yhden porukan kanssa kokoonnutaan kerran vuodessa, yhden n 3 ja parin 2 krt.

Eli n 10 krt vuodessa.

Etenkin tämä eka, ollaan tavattu yli 15 v näin.

Kysymys kuuluukin, että miksi.

Vierailija
105/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvetta sellaisille. Onko ne näitä juoru, valitus ryyppy iltoja. Tämä ovain oma mielipiteeni mutta minusta ne ovat naurettavia. No saahan sitä kukin tyylillään. Pääseehän sitä ulos syömään ja oluselle ilman mitään perässä vedettävää lafkaa. Meillä ei kumpikaan ole kiinnostunut. Työporukan kanssa joskus nuorena tuli kokeiltua mutta en viihtynyt sellaisessa kanalaumassa jossa kaikki kaakattaa yhteen ääneen. En ole lauma ihminen. 

Samis. En tajua myöskään niitä ihmisiä, joiden pitää koota mahdollisimman suuri määrä porukkaa elokuviin, syömään, matkalle whatever. Siis miksi? Jos haluan mennä jonnekkin menen ja mieluummin yksin kuin jossain laumassa.

Vierailija
106/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti pari kertaa viikossa, välillä  pari kertaa päivässä

olen miesstrippari eli vähän riippuu kuinka yksityiskeikoille on tilausta. Selkeimmät piikit ovat lähestyvät kesähäät ja pikkujouluaika

pojat: ette halua tietää mitä vaimonne ehdottelevat tuolla, yrittäisitte edes pitää heidät tyytyväisinä

Vierailija
107/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut missään tyttöjen illassa. En ymmärrä koko konseptia. Olen vasta palstalta oppinut, että Suomessakin on yleistä, että ihmiset valikoivat ystävänsä sukupuolen perusteella. Itselläni on sen verran sekalainen ytsäväpiiri, ettei ole koskaan tullut törmättyä mihinkään tyttöjen iltaan. En ymmärrä, miten se eroaa normaalista ystävien kanssa hengailusta.

No esimerkiksi ala-asteella usein valikoidaan ne kaverit sukupuolen mukaan, se nyt vain on esimurrosikäisille lapsille tyypillistä käyttäytymistä. Siitä varmasti juontaa se että ihmisillä lapsuudenkaverit ovat usein samaa sukupuolta. Tai jos on vaikka naisvaltaisella alalla niin aika vaikea on yrittää muodostaa jotain 50-50 kaveriporukkaa. Minun vanhimmat kaverini ovat peräisin tokaluokalta ja tällä neljän hengen porukalla nähdään 1-3 kertaa vuodessa. Olen opiskellut alalla jossa opiskelijoista 96% on naisia, joten siihen nähden 4-5 miespuolista kaveria opiskeluajoilta on saavutus. Nykyisessä työporukassa alle 10% on miehiä ja kaikki he ovat 20-30 vuotta minua vanhempia.

Joten ei se nyt välttämättä ole mistään valitsemisesta kiinni jos kaveripiiri koostuu pääasiassa samasta sukupuolesta mitä itse edustaa.

Vierailija
108/108 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, kumpikaan. Miehellä ei ole ketään "poikia" joiden kanssa haluaisi mennä. Eikä mulla "tyttöjä" on vain yksitäisiä ystäviä jotka ei tunne toisiaan. Ja minä eikä mies kumpikaan ei käytetä alkoholia eikä viihdytä baareissa niin eipä ole senkään takia mitään haluaja järjestää mitään "iltoja". Joskus mies saattaa käydä ABC:llä jonkun kaverin kanssa kahvilla ja minä saatan käydä joskus jonkun ystävän kanssa lounaalla tai syömässä töiden jälkeen.

Useimmiten kun syön ravintolassa olemme siellä koko perheen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme