Miten usein osallistut "tyttöjen iltaan"?
Miten usein vietätte "tyttöjen iltaa" ja mitä miehesi on siitä mieltä? Käykö miehesi "poikien illoissa"?
Kommentit (108)
Tyttöjen ilta, hihittelyä ja juoruilua, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joka toinen kuukausi. Minulla on kaksi ystäväporukkaa, joita tapaan useamman kerran vuodessa. Välillä tietysti käydään brunssilla tai lounaalla tai tavataan niin että muukin perhe on mukana.
Mies ei ole mitään erityistä mieltä asiasta. Hän tapaa ystäviään vähän tiheämpään tahtiin.
Osaisko joku selittää näitä alapeukkuja? Tähän viestiin kaksi ylös ja kolme alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joka toinen kuukausi. Minulla on kaksi ystäväporukkaa, joita tapaan useamman kerran vuodessa. Välillä tietysti käydään brunssilla tai lounaalla tai tavataan niin että muukin perhe on mukana.
Mies ei ole mitään erityistä mieltä asiasta. Hän tapaa ystäviään vähän tiheämpään tahtiin.
Osaisko joku selittää näitä alapeukkuja? Tähän viestiin kaksi ylös ja kolme alas.
Totta, mitä näissä alapeukutetaan? 😶
Ihmettelen myös alapeukkuja. Kateutta much vai mistä syystä?
Vierailija kirjoitti:
Tyttöjen ilta kuulostaa hivenen karsealta kyllä. Lipitetään sidukkaa tai skumppaa ja jauhetaan miehistä, korkkarit vaappuen hihitellen ja kirkuen baariin... yhhh.
Tämä on miesten kuvitelma siitä mitä "tyttöjen illat" on. Todellisuus on ihan erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun ei mentykkään pienessä kännissä baariin flirttailemaan miesten kanssa tai jopa pettämään omaa miestä.
En ole ikinä osallistunut. Tai no, kasiluokalla kaveri piti synttärit joilla oli vain tyttöjä.
En ole koskaan ymmärtänyt että pitäisi jonkun tietyn sukupuolen kanssa kokoontua viettämään aikaa yhdessä (ja usein vielä jonkun stereotyyppisen ajanvietteen parissa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun ei mentykkään pienessä kännissä baariin flirttailemaan miesten kanssa tai jopa pettämään omaa miestä.
Vai alapeukutetaanko näissä oikeasti sitä jos äiti-ihminen käy pari kk välein viihteellä, korkkarit kattoon jne. Pyhän Vulvat moralisoivat huonoksi ihmiseksi?
Suunnilleen 2-3krt kuukaudessa.
Ei ole miestä, mutta jos olisikin, niin joka toinen perjantai kävisin anyway kun silloin meillä aina on naisten ilta.
En ikinä, koska ei ole ketään ystäviä/kavereita.
Ei ole tyttöjen iltoja kun ei ole kavereita.. Oon niin yksin, että sydäntä särkee. Mies käy noin kerran kuussa omien mieskavereiden kans istumassa iltaa.
Kerrasta muutamaan per vuosi. Ja miehellä omien kavereiden kanssa myös menoja.
Ei meistä kumpikaan ole mitään mieltä - on täysin normaalia ylläpitää ystävyyssuhteita myös sen jälkeen kun on avioiduttu :)
Vierailija kirjoitti:
Tyttöjen ilta kuulostaa hivenen karsealta kyllä. Lipitetään sidukkaa tai skumppaa ja jauhetaan miehistä, korkkarit vaappuen hihitellen ja kirkuen baariin... yhhh.
Niin, mitään muuta naiset eivät osaakaan tehdä. Voi huoh sun ja kaltaistes kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitään muuta naiset eivät osaakaan tehdä. Voi huoh sun ja kaltaistes kanssa.
Totta kai osaavat tehdä, mutta tuo nyt on valitettavasti stereotyyppinen "tyttöjen ilta". Itse vietän aikaa kavereitteni kanssa mieluusti eri tavalla. Ap ei kysynyt, mitä kaikkea puuhaatte tyttöporukalla noin muuten vapaa-aikananne, ja itse en ainakaan assosioi mitään telttailuita ja metsäretkiä tähän kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai osaavat tehdä, mutta tuo nyt on valitettavasti stereotyyppinen "tyttöjen ilta". Itse vietän aikaa kavereitteni kanssa mieluusti eri tavalla. Ap ei kysynyt, mitä kaikkea puuhaatte tyttöporukalla noin muuten vapaa-aikananne, ja itse en ainakaan assosioi mitään telttailuita ja metsäretkiä tähän kysymykseen.
Mikset assosioi?
Vedän perseet tyttöjen ja poikien seurassa kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset assosioi?
Koska sehän on muuta ja muunlaista ajanvietettä kavereiden kanssa. Jos joku kysyy (nyt siis yleistetään), että pidetäänkö tyttöjen ilta, niin se sisältää useimmiten ajatuksen aloitteluista jonkun luona ja ehkä baareilua, yleensä alkoholi on kuvioissa. Ei mitään reipashenkistä eräretkeilyä. Ymmärsin alkuperäisen kysymyksen tarkoittavan tällaista "perinteistä" tyttöjen iltaa, ja ei kai kukaan, jos menee jonnekin mihin lie laavulle yöpymään jne. sano menevänsä viettämään tyttöjen iltaa?
Kummallista ja surullistakin että joiltakin puuttuu tämä ilo kokonaan :( . Oman ystäväpiirini kanssa järjestämme tyttöjen iltoja noin 4-6 kertaa vuodessa, näissä on mukana 1 tai 2 risteilyä/vuosi. Ihanaa höpöttää ystävien kanssa ja tanssia, ei miehestä ole siihen samaan vaikka äärimmäisen rakas minulle onkin.
1-2 krt vuodessa. Ei ole paljoa kavereita/ aikataulut osuu huonosti yhteen kun vuorotyö..
En ole koskaan osallistunut tyttöjen iltaan - ei ole kavereita.