Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppa kailotti kovaa ääneen korttini tilan !

Vierailija
02.07.2019 |

Olipa se oikein mukavaa varmaan asiakkaana joo! Siis ei mitään tajua miten asiakkaan korttiasiaa hoidetaan. Oli Nordean häiriö päällä ja kauppa ei tiennyt sitä. Toinen tokaisi ärsyttävästä: No kyllä ne ovat muilla toimineet. Olin muutaman m päässä ja kuulin kun asiakasta nöyryytettiin, ja se ei ollut edes hänen syynsä.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kailottavat kaupat ovat kyllä hirveitä. Ei voi lenkkeilläkään rauhassa kun lähikauppa kailottaa asiakkaiden korttien ongelmia niin että kilometrin päähän kuuluu. Vaadin hiljaisia kauppoja!

Vierailija
2/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huudan aina kuuluvasti: kortilla ei ole katetta! Parhaita hetkiä päivässä.... mokomat persaukiset ääliöt, ei saa tulla ostamaan, jos ei rahaa.

Terv. Kassa kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä huudan aina kuuluvasti: kortilla ei ole katetta! Parhaita hetkiä päivässä.... mokomat persaukiset ääliöt, ei saa tulla ostamaan, jos ei rahaa.

Terv. Kassa kaupasta.

Mä nautin samasta jutusta😁

Vierailija
4/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se ilmeisesti sitten selvisi, jotkut saavat siitä iloa elämäänsä. Olen aina ihmetellyt, miksi apteekissa pitää aina huutaa, mitä lääkettä olen respetiltäni ostamassa. Ihan hirveä tilanne, kun vuoronumerolla on pakko mennä jollekin niistä huutajista. 

Vierailija
5/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv. Kassa kaupasta.

Hetkiä, jolloin kaupan kassakin tuntee olonsa hyväpalkkaiseksi.

Vierailija
6/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Kassa kaupasta.

Mä nautin samasta jutusta😁

Siinä toinen uransa huipulla oleva. Hyvä, että sullakin on ylemmyydentuntohetkesi.

Vierailija
7/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Kassa kaupasta.

Ei ole kyse siitä, musta on vaan kiva nolata asiakkaita noin;D

Oppiivatpahan olemaan...

Vierailija
8/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kailottanut takaisin. 

Vierailija
9/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Kassa kaupasta.

Oppiivatpahan olemaan...

Se kauppa on liikeyritys eikä mikään rangaistuksia toimeenpaneva laitos.

Vierailija
10/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä! Mulle on usein käynyt niin, että kate ei riitä (unohdan usein siirtää rahaa käyttötilille). Myyjät ovat olleet hyvinkin hienotunteisia, jopa niin etten itse ole tajunnut asian laitaa heti. Siis myyjä alkaa ihmetellä hiljaksiin että jaahans, missäköhän on vika, laitapa kortti vielä, onko sulla mitään ajatusta mistä johtuisi? Eli siis johdattelee minua tajuamaan asian itse. Kerran huudahdin, että ei samperi mullahan on rahat loppu! Myyjä vastasi siihen että no hän ei sellaista täältä näe (todellakin näkee, mutta perässäni oli jonoa, toim. huom.), ehkä kortissa on vain joku vika, onko käteistä?

Annan siis arvostukseni heille, näemmä todella törppöjäkin myyjiä on olemassa.

Vierailija
11/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiselle kassalle tulee antaa lopputili. Ja annetaankin jos asiasta valitetaan!

Kassoilla on vaitiolo asiakkaan kortin saldon suhteen. Heillä ei ole oikeutta kailottaa suureen ääneen asiaa, vaan ilmoittaa kohteliaasti ja matalalla äänellä asianlaita asiakkaalle.

Eräs tuttuni ilmoitti kerran kassan käytöksestä, myymälän esimiehille ja kauppiaalle. Kassa sai lopputilin, asiottamasti käytöksestä ja ykistyissuojan rikkomisesta.

Valittakaa aina, asiakas maksaa kassatyöntekijän palkan, ja asiakas on oikeutettu asialliseen kohteluun ja käytökseen ja yksityisyyteen.

Vierailija
12/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiselle kassalle tulee antaa lopputili. Ja annetaankin jos asiasta valitetaan!

Kassoilla on vaitiolo asiakkaan kortin saldon suhteen. Heillä ei ole oikeutta kailottaa suureen ääneen asiaa, vaan ilmoittaa kohteliaasti ja matalalla äänellä asianlaita asiakkaalle.

Eräs tuttuni ilmoitti kerran kassan käytöksestä, myymälän esimiehille ja kauppiaalle. Kassa sai lopputilin, asiottamasti käytöksestä ja ykistyissuojan rikkomisesta.

Valittakaa aina, asiakas maksaa kassatyöntekijän palkan, ja asiakas on oikeutettu asialliseen kohteluun ja käytökseen ja yksityisyyteen.

Jos "arvoisa" asiakas maksaisi sitten kunnon palkan, voisin ollakin kohteliaampi.

Halvalla ei saa hyvää!

Vierailija
13/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä! Mulle on usein käynyt niin, että kate ei riitä (unohdan usein siirtää rahaa käyttötilille). Myyjät ovat olleet hyvinkin hienotunteisia, jopa niin etten itse ole tajunnut asian laitaa heti. Siis myyjä alkaa ihmetellä hiljaksiin että jaahans, missäköhän on vika, laitapa kortti vielä, onko sulla mitään ajatusta mistä johtuisi? Eli siis johdattelee minua tajuamaan asian itse. Kerran huudahdin, että ei samperi mullahan on rahat loppu! Myyjä vastasi siihen että no hän ei sellaista täältä näe (todellakin näkee, mutta perässäni oli jonoa, toim. huom.), ehkä kortissa on vain joku vika, onko käteistä?

Mä en kyllä nyt suostu uskomaan, että kaupan kassa näkisi pankkitilini saldon jostain koneeltaan.

Vierailija
14/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia onkin kivempi maksaa rahalla. 

Vierailija
15/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta kassaneiti saa kailottaa ihan mitä haluaa. Jos mun kate ei kortilla riitä, lähden vaan pois ja moikkaan mennessäni. Tuskin ketään kiinnostaa mun maksukykyni, paitsi tietenkin jossain pikkukylässä se olisi katastrofi ja mehevä juorunaihe. 

Vierailija
16/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä nyt suostu uskomaan, että kaupan kassa näkisi pankkitilini saldon jostain koneeltaan.

No ei tasan varmana näekään, mutta sen näkee että kate ei riitä ostoksiin. Minulle myyjä kuitenkin siinä kassalla ilmoitti että hän ei näe sitäkään, koska takana oli ihmisiä. Ei siis halunnut sanoa ääneen että kyllä, sulla on fyrkat loppu, slut, finito. :D

/10

Vierailija
17/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se näekään. En tiedä mitä täällä höpistään ihan mielikuvitusjuttuja. 

Vierailija
18/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Kassa kaupasta.

Oppiivatpahan olemaan...

Se kauppa on liikeyritys eikä mikään rangaistuksia toimeenpaneva laitos.

Kauppias saattaa kyllä antaa kassaorjalle pienen ojennuksen jos tämä kohtelee asiakkaita huonosti. Eli valituksia vaan kailottajista.

Vierailija
19/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä aika törppö, joka menee ostoksille, vaikkei ole rahaakaan.

Vierailija
20/90 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv. Kassa kaupasta.

Mulle on käynyt useamman kerran näin, että kortilla ei ole katetta. Joskus maksan vahingossa väärällä kortilla tai taloustililtä on päässyt pennoset loppumaan. Semmosta se on. Kauheesti ei kassan mielipide/vahingonilo kuitenkaan ahdista, kun palaan toisella kortilla maksamisen jälkeen puolen miljoonan velattomaan kotiini ja siirrän toiselta ehkä prosentin sille toiselle. Se riittääkin puoli vuotta taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi