Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppa kailotti kovaa ääneen korttini tilan !

Vierailija
02.07.2019 |

Olipa se oikein mukavaa varmaan asiakkaana joo! Siis ei mitään tajua miten asiakkaan korttiasiaa hoidetaan. Oli Nordean häiriö päällä ja kauppa ei tiennyt sitä. Toinen tokaisi ärsyttävästä: No kyllä ne ovat muilla toimineet. Olin muutaman m päässä ja kuulin kun asiakasta nöyryytettiin, ja se ei ollut edes hänen syynsä.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonossa usealla ei toiminut kortti ja siinä sitten alettiin ihmetellä, mikä syy. Myöhemmin näin uutisista, että käyttämälläni pankilla oli korteissa häiriöstä johtuva käyttökatko. Onneksi oli käteistä mukana. Kassa oli kohtelias eikä sanonut kenellekään, että ei olisi katetta.

Vierailija
82/90 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonossa usealla ei toiminut kortti ja siinä sitten alettiin ihmetellä, mikä syy. Myöhemmin näin uutisista, että käyttämälläni pankilla oli korteissa häiriöstä johtuva käyttökatko. Onneksi oli käteistä mukana. Kassa oli kohtelias eikä sanonut kenellekään, että ei olisi katetta.

Ei tietysti sanonut niin, koska näki, että syy oli muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulette olevanne niin tärkeitä ja mieleenpainuvia ihmisiä että joku kortinheiluttelu kiinnostaisi muita ihmisiä? Että nyt ne kaikki huomaa ja pohtivat minua illat pitkät että kuinka se korttimies nyt pärjää? Kai tuohonkin syndroomaan joku pilleri löytyy. Suosittelen hakemaan pikaisesti.

Vierailija
84/90 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä huudan aina kuuluvasti: kortilla ei ole katetta! Parhaita hetkiä päivässä.... mokomat persaukiset ääliöt, ei saa tulla ostamaan, jos ei rahaa.

Terv. Kassa kaupasta.

Hetkiä, jolloin kaupan kassakin tuntee olonsa hyväpalkkaiseksi.

Ei ole kyse siitä, musta on vaan kiva nolata asiakkaita noin;D

Oppiivatpahan olemaan...

Toivottavasti jokainen valittaa toiminnastasi työnantajallesi ja sinut irtisanotaan ja joudut alhaiseksi työttömäksi.

Vierailija
85/90 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiselle kassalle tulee antaa lopputili. Ja annetaankin jos asiasta valitetaan!

Kassoilla on vaitiolo asiakkaan kortin saldon suhteen. Heillä ei ole oikeutta kailottaa suureen ääneen asiaa, vaan ilmoittaa kohteliaasti ja matalalla äänellä asianlaita asiakkaalle.

Eräs tuttuni ilmoitti kerran kassan käytöksestä, myymälän esimiehille ja kauppiaalle. Kassa sai lopputilin, asiottamasti käytöksestä ja ykistyissuojan rikkomisesta.

Valittakaa aina, asiakas maksaa kassatyöntekijän palkan, ja asiakas on oikeutettu asialliseen kohteluun ja käytökseen ja yksityisyyteen.

Jos "arvoisa" asiakas maksaisi sitten kunnon palkan, voisin ollakin kohteliaampi.

Halvalla ei saa hyvää!

Sinusta ei hyvää saa vaikka miten paljon maksettaisi.

Vierailija
86/90 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä huudan aina kuuluvasti: kortilla ei ole katetta! Parhaita hetkiä päivässä.... mokomat persaukiset ääliöt, ei saa tulla ostamaan, jos ei rahaa.

Terv. Kassa kaupasta.

Oppiivatpahan olemaan...

Toivottavasti jokainen valittaa toiminnastasi työnantajallesi ja sinut irtisanotaan ja joudut alhaiseksi työttömäksi.

Kannattaisi lukea koko ketju..niin tajuaisit, että tuo vain provoili.

Vierailija
87/90 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Kassa kaupasta.

Oppiivatpahan olemaan...

Se kauppa on liikeyritys eikä mikään rangaistuksia toimeenpaneva laitos.

Kauppias saattaa kyllä antaa kassaorjalle pienen ojennuksen jos tämä kohtelee asiakkaita huonosti. Eli valituksia vaan kailottajista.

Onhan musta valitettu, mutta en mä siitä sen suurempia stressejä ota.

Se on tietty määrä valituksia jonka täyttyessä saat kengänkuvan persuksiisi ja se ilmoitetaan sitten työnantajan toimesta työkkäriinkin että olet saanut potkut omasta syystäsi.

Olen suvun liikkeessä töissä ;D ei tule potkuja...

No, jospa nuo asiakkaat muistavat kertoa touhuistasi vaikkapa sosiaalisessa mediassa ja näin vaikuttavat kaupan maineeseen ja hyvällä tuurilla joutuvat sulkemaan koko puljun.

Vierailija
88/90 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Kassa kaupasta.

Oppiivatpahan olemaan...

Se kauppa on liikeyritys eikä mikään rangaistuksia toimeenpaneva laitos.

Kauppias saattaa kyllä antaa kassaorjalle pienen ojennuksen jos tämä kohtelee asiakkaita huonosti. Eli valituksia vaan kailottajista.

Onhan musta valitettu, mutta en mä siitä sen suurempia stressejä ota.

Se on tietty määrä valituksia jonka täyttyessä saat kengänkuvan persuksiisi ja se ilmoitetaan sitten työnantajan toimesta työkkäriinkin että olet saanut potkut omasta syystäsi.

Olen suvun liikkeessä töissä ;D ei tule potkuja...

No, jospa nuo asiakkaat muistavat kertoa touhuistasi vaikkapa sosiaalisessa mediassa ja näin vaikuttavat kaupan maineeseen ja hyvällä tuurilla joutuvat sulkemaan koko puljun.

Sinäkin...😁

Vierailija
89/90 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran kaupassa yhtä päivää ennen palkkapäivää. Olin juuri siirtänyt ison summan korttitiltä toiselle tilille matkaa varten ja saldo olikin mennyt niin vähiin, että se ei riittänyt kassalla. Kassaneiti ei antanut pienintäkään vihjettä, miksi kortti ei toiminut. Minä yritin moneen kertaan, pyyhin korttia ja tarkistin voimassaoloajakin. Vasta aika pitkän ajan jälkeen mieleeni tuli, että ehkä saldo ei riitä ja maksoin creditillä. Meni kauan aikaa hukkaan näin yksinkertaiseen asiaan.

Ei kassa tiedä sun pankkitilin tilaa. Itse pitää tietää.

Vierailija
90/90 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kerran kävi ettei kortti kelvannu, maksoin toisella.

Olin laittanut prepaid kortin päivärajaksi niin pienen summan.

Matkoilla on hyvä olla tollanen kortti, ja nettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi