Missä maailmassa sinä elät? -Sinccis
Av:lla naisilla ovat asiat huonosti. Miehillä ovat asiat huonosti.
Miten sinun maailmassasi?
Ystävällisesti,
Sinccis
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Paremmin menee kuin sinulla.
Riippuu sinusta! Häh, niinkö.
Yritin kysyä ystävänä. Anteeksi, jos loukkasin.
Sinccis
Mun maailmassani asiat on hyvin. KIva työ, mukavasti rahaa, oma koti, terveytttäkin riittävästi, läheisiä ihmissuhteita, lapset aikuisia ja maailmalla, pari kissaa ja koira.
Mun maailmassa on kaikki hyvin. :) On tarpeeksi rahaa etta saa ruokaa ja katto pysyy paan paalla. Meilla oli just parin viikon loma, joka meni kolmisin matkaillessa (mina, mies ja koira). Kotona odottaa rakastava mies eika toissakaan v*tuttele pahemmin. Hyvia ystavia, terveytta, aurinko paistaa ja taidanpa syoda tikkujaatelon kun menen kotiin, mikas tassa. <3
Sellaisessa elämässä jossa ei ole Sinccistä.
Vierailija kirjoitti:
Unohdin vielä tämän: Rakkaudella Pinccis
Vierailija kirjoitti:
Mun maailmassani asiat on hyvin. KIva työ, mukavasti rahaa, oma koti, terveytttäkin riittävästi, läheisiä ihmissuhteita, lapset aikuisia ja maailmalla, pari kissaa ja koira.
Harvempi nauttii työstään, joten valehtelet. Työ on tylsää, stressaavaa, surkeasti palkattua, kiireistä, kotona tehtävää ilman korvausta, potkujen uhkaamaa, työpaikkakiusaamista, ajan vievää lukuunottamatta paria lomaa jne..
500€ :lla kuukaudessa pärjää periaatteessa hyvin, kun luopuu kaikesta maksullisesta, paitsi ruoasta, sähköstä ja netistä. Luopumaan pystyy, sen jälkeen on vapaus riippuvaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko kissan pissa?
Sinccis (ihmettelee)
treffit kirjoitti:
Mun maailmassa on kaikki hyvin. :) On tarpeeksi rahaa etta saa ruokaa ja katto pysyy paan paalla. Meilla oli just parin viikon loma, joka meni kolmisin matkaillessa (mina, mies ja koira). Kotona odottaa rakastava mies eika toissakaan v*tuttele pahemmin. Hyvia ystavia, terveytta, aurinko paistaa ja taidanpa syoda tikkujaatelon kun menen kotiin, mikas tassa. <3
Hienoa kuulla näitäkin tarinoita! Lisää!
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
500€ :lla kuukaudessa pärjää periaatteessa hyvin, kun luopuu kaikesta maksullisesta, paitsi ruoasta, sähköstä ja netistä. Luopumaan pystyy, sen jälkeen on vapaus riippuvaisuudesta.
Oletko koskaan ajatellut luopuvasi vielä enemmästä?
Sinccis
Itsehän olen elänyt 3 vuotta ilman sähköä, nettiä, ja tv:tä tietokonetta yms.. eikä ne yhtään huonoja vuosia olleet ..
Nykyään laskun maksu vaan on vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
No, elän maapallolla hehheh
Meillähän on varsinainen vitsiniekka täällä! Tiedätkö mikä on Demokleen miekka?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannuin näistä. Miksi tulla minun ketjuuni ilkeyksineen?
Sinccis
Sellaisessa jossa me kaikki olemme vain isoja apinoita hassuissa vaatteissa
Aika kivikautisessa OOn ollut, mutta nyt Mä hankin kunnon puhelimen, niin voit laittaa watsuppia:) . Sitä ootellessa 🙂. Kunhan käyttöönotettu.
Ei ole maailmassasi kaikki hyvin jos pitää kadulla rupeen aukomaan päätä ventovieraille! Onneksi en elä sun maailmassasi tyttö ;DDD
Mä elän utopiassa, omassa todellisuudessa. Siitä voi saada aavistuksen gunnareiden biisistä paradise city. Tosin sitä ei ole sensuroitu levy-yhtiön toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, elän maapallolla hehheh
Meillähän on varsinainen vitsiniekka täällä! Tiedätkö mikä on Demokleen miekka?
Sinccis
Se on damokleen miekka ja ideaa on turha sulle selittää.
Missä te luuserit nyt olette, joilla raha ei riitä ruokaan? Häh ?
Sinccis