Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielikurssille

12v tyttö
02.07.2019 |

Elikkäs oon 12v tyttö joka on menos kesäl 2020 kieli kurssille englantiin, en tosin tiedä viellä minne sinne. Onks kellään kokemuksia kielikursseista. Ja jotain vinkkejä mulle? Aioin mennä siihe international juttuun nii siel on muistakin maista ihmisii, ku haluun tutustuu muihinki ku suomalaisiin. Ja kannattaisko mun mennä isäntäperheeseen vai asuntolaan, ja siel oli joku sisäoppilaitos johon voi kans mennä, en oo ihan varma mut näin mä ymmärsin.
Ja mun vanhemmil ei oo hirveesti rahaa nii mä kerään kans siihe rahaa, ja se maksaa jotai 2000€ ja mul on vuos aikaa jote vinkkei tähä rahan hankintaanki. Auttakaa mua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntäperheeseen ilman muuta tuon ikäinen. Katsovat vähän perään, ja sinun tulee käytettyä englannin kieltä ahkerasti. Usein (aina?) isäntäperheen luona on joku muukin vaihtari, älä mene sellaiseen, jossa on joku suomalainen. 

Vierailija
2/5 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, ettei tuon ikäinen saa kokoon kahta tonnia vajaassa vuodessa, kun ei saa mitään järkeviä töitä tehdä, joista maksettaisiin hyvin. Kannattaa ottaa myös huomioon, että kurssissa on kaikenlaisia varausmaksuja ja muita, jotka maksetaan aikaisessa vaiheessa. Loppusummakin maksetaan ajoissa, eli sinulla ei ole kovin kauaa aikaa kerätä rahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäntäperheeseen ilman muuta tuon ikäinen. Katsovat vähän perään, ja sinun tulee käytettyä englannin kieltä ahkerasti. Usein (aina?) isäntäperheen luona on joku muukin vaihtari, älä mene sellaiseen, jossa on joku suomalainen. 

Ei siellä välttämättä oo toista kielikurssi laista.

Vierailija
4/5 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin näköjään julkassu tään saman jutun 2 kertaa nii pahoittelut, ei ollu tarkotus spämmii.

Vierailija
5/5 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuon ikäinen jakaa mainoksia? Huolitaanko sellaiseen työhön?

Ota kuitenkin huomioon, että työn vuoksi et voi laiminlyödä koulujuttujasi tai kotitöihin osallistumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi