Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ei jaksa vastata viesteihini

Vierailija
02.07.2019 |

Onko teille käynyt näin? Ystävä ei vastaa viesteihin, ja lähettää sitten ikävän tuntuisen selityksen: vastaan kunhan jaksan.

Ok, ymmärrän, että voi olla jotain tosi raskasta meneillään josta ei halua avautua, vaikka kysyn mitä on tapahtunut.

Mutta kun sitä kestää kuukausikaupalla. Aikaisemmin meillä oli todella antoisia, kiinnostavia ja hauskoja keskusteluja sekä viestittelemällä, puhelimessa että face to face.

Väkisinkin tulee mieleen, että olen muuttunut joko tylsäksi tai rasittavaksi, eikä ystävä enää jaksa kanssani. Koen sen loukkaavaksi. Tai sitten on kysymys niin laiskasta ja itsekkäästä ihmisestä, joka on tarpeeksi epäkohteliaskin tehdäkseen näin.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisesta viestittelystä on kyse? Laitetaanko päivittäin kilometriviestejä jostain diipadaapasta vai onko jotain oikeaa asiaa? Jos näihin diipadaapoihin ei kaveri jaksa aina vastailla niin sitten en ihmettele, mutta jos on jostain tärkeämmästä kyse niin silloin kyllä ottaisin nokkiini tuollaisesta "vastaan kun jaksan"-viestistä.

Vierailija
42/45 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset jotka sinusta oikeasti välittävät ottavat yhteyttä. Eli anna olla rauhassa.

Täytyy olla raukkamainen ihminen joka on ollut ystävä jonkun kanssa, ja sit lopettaa yhteydenpidon syytä kertomatta. Jos toinen alkaa rasittaa, niin sen voi sanoa. Häijyä jättää ystävä miettimään, että mitähän tein väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin ketjuun eksyi ilkeilijä! Pahoitit mieleni!

Itkettää!

Vierailija
44/45 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkät

Oletviestit ja selonteot mitä kulta puppeli koira teki ja kuinka se on viisain koira kaikista.

Kuinka mites on älykkäin ja parhaiten tienaava. Mitä näihin tälläisiin edes voi vastata. Omakehu viestejä jotka on niin järjettömän pitkiä etten edes ehdi lukea niitä. Tiedetään toistemme tulotasot, että nämä ei ole mitään uusia ja yllättäviä asioita, vaan ystäväni aika ajoin esille nostettuja, ilmeisesti hänelle tärkeitä viestejä.

Ymmärrän hyvin jos aina ei jaksa vastata. Jos on asiaa, pyrin vastaamaan. Mutta nämä itseään toistavat oman egon pönkitysviestit olen jättänyt omaan arvoonsa. Kuka jaksaa lukea hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala ja keksiä siihen muuta sanottavaa kuin, totta, hauki on kala.

Onpa sinulla kummallisia ystäviä, etkä kyllä itsekään vaikuta huipputyypiltä. Muitten asiat on pascaa ja sinun timanttia. Että semmoinen ystävä.

Et tainnut lukea kirjoitustani. En ole kertonut mitä kirjoitan ja leimasit minut paskaksi. Kirjoitit monikossa ystävistäni kun kerron yhden ihmisen toistuvista pönkitystä viesteistä. En nosta tekstissäni itseäni paremmaksi. On se jännä että täysin tuntematon ihminen haukutaan näin!

Mikä minut tekee paskaksi sinulle? Et tunne minua, etkä tiedä minusta mitään!

Vierailija
45/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen tilanne. Olemme olleet ystäviä melkein 20 vuotta, perheinemme.

En tiedä yhtään mitä on tapahtunut tai mitä minä olen ehkä tehnyt!

Ei ystävää saa noin vain hylätä ja sulkea pois, se on tökeröä ja hirveän tuskallista toiselle. Pitää pystyä edes puhumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi