Paljonko kk-tulosi (brutto)? Entäs miehesi? Miten pärjäätte?
omat 2490¿, miehen n.3500¿, loppukuusta aina rahat loppu, muuten hyvin.
Kommentit (75)
Miehen tulot 4000e. Pärjätään ihan ok, paljon velkaa, mutta osataan säästää ja elää kohtuullisesti.
miehen tulot tässä kuussa n. 200e, ens kuussa 0e, sossussa joudutaan taas käydä koko kesä.
pärjätään ok, mutta ei mitenkään loistavasti
tulot 350e, miestä ei ole. Vaikeaa on.
Nuo on siis palkkatuloja ennen veroja, lisäksi tulee lapsilisät kolmesta lapsesta + esikoisen elatusmaksu isältään. Mies tekee myös reissuhommia n. 80 vrk / vuodessa, niistä tulee kivasti verovapaita päivärahoja ja km-korvauksia.
No, joo lapsilisät tulee mutta ne ei nyt ole varsinaisesti mun tuloa. Lapset yli 3-v. Kotiäiti olen, en työtön. Työpaikka odottamassa edelleen. Sieltä olen virkavapaalla.
Hyvin pärjätään. Välillä tosin meilläkin " tiukkaa" kun tehdään älyttömiä heräteostoksia...
Oonkin sanonut miehelle (mä hoidan meillä raha-asiat), että yksi älytön ostos per kuukausi on varaa tehdä sen jälkeen pitää miettiä...
hyödytä hyvätuloisia, eikä niinollen osaa hyvinvointivaltion rahoittajista.
Ei ole lapsia. Pärjätään ihan hyvin, eikä tarvitse pihistellä. Meillä ei olekaan mitään lainaa. Jos olisi, olisimme takuulla aika ahtaalla. (Toisin sanoen, oma asunto tai talo ei kuulu suunnitelmiimme.)
mies 4900
Asuntolaina nielaisee aimo osan nettotuloista, mutta rahaa jää vähän säästöönkin.
Olen tyytyväinen!
aa-ajasta pois. Näin olen pannut merkille...
Mitä ihmettä miehesi tekee, että hänen NETTotulonsa ovat 8000 euroa? Vai onko hän sinua HUOMATTAVASTI iäkkäämpi. Karkasikohan sinulta vähän leuhkinta lapasesta?:)
Ja ei ole iäkäs, on vaan yhden menestyvän yrityksen johdossa nuoresta iästä huolimatta.
taman vuoden nuorempi). Yritysjohtajilla ja yrittäjillä yli 200 t¿:n tulot eivät ole ollenkaan tavattomia, yli 100t¿ on myös " hyvin tavallinen" myyntialalla. Mieheni hankki lähes saman verran kuin nyt aiemmassa tehtävässään ja nimike oli " vain" myyntijohtaja.
Itsellä 3100 eur, miehellä 2750 eur, hyvin tullaan toimeen. Yksi lapsi, toinen tulossa, ja rakennusprojekti päällä. Jäädessäni äitiyslomalle, rakennusprojektin budjettien ylittyessä (varmaan väistämätöntä, vaikka kuinka onkin yrittänyt laskea ja huomioida kaiken...), saattaa tehdä tiukempaa.
Rahat riittää vallan mainiosti