Paljonko kk-tulosi (brutto)? Entäs miehesi? Miten pärjäätte?
omat 2490¿, miehen n.3500¿, loppukuusta aina rahat loppu, muuten hyvin.
Kommentit (75)
Miehen samaa luokkaa. Ollaan yrittäjiä ja tulot vaihtelee kuukausittain, samoin työpäivän pituus. Minä teen yleensä n. 4-5 tuntia päivässä ja mies vähän enemmän, joskus joudutaan tekemään töitä viikonloppunakin. Työt hoidetaan pääasiassa kotitoimistosta käsin, joten lapset hoituu tässä ohessa, kun nuorinkin on jo 4 v. Mun mielestä meillä on älyttömän hyvät tulot, mistään ei tarvi tinkiä, talolainaa lyhennetään 1300 e/kk. Jos tekisimme kaikki työt joita meille tarjotaan ja toteuttaisimme kaikki ideamme, tienaisimme varmaan tuplasti, mutta me arvostamme lyhyttä työpäivää ja viikon-kahden lomaa muutaman kerran vuodessa. Mihin te laitette kaikki rahanne? Meillä jää vielä isot rahat säästöönkin, vaikka emme mitään säästäväisiä olekaan.
Yksinhuoltaja olen, ihan kivasti pärjätään kun välillä tulee sitten parempia kuukausia ja saan tuon tuplana. Naimisissa ollessani meni kyllä aika hulppeasti, miehen tulot niin isot että en viitsi edes sanoa kun ei minua kukaan kuitenkaan uskoisi :D
viisi henkinen perhe, hyvin pärjätään. Ainut mistä on pulaa on AIKA,
yrittäjiä olemme molemmat, eikä työtunteja lasketa.
Pärjätään ok. Lyhennetään kyllä lainaa tällä hetkellä aika kovaa vauhtia, eikä ylimääräistä tunnu jäävän.
kaunisjalaiha:
Yksinhuoltaja olen, ihan kivasti pärjätään kun välillä tulee sitten parempia kuukausia ja saan tuon tuplana. Naimisissa ollessani meni kyllä aika hulppeasti, miehen tulot niin isot että en viitsi edes sanoa kun ei minua kukaan kuitenkaan uskoisi :D
800euroa kuussa ja aun lapseni kanssa kahdestaan.. vuokra noin 600 euroa.. ei ole kehuskelemista!!!!!!!!!!!!
kuussa. Onnelisia, koulutusta vastaavassa työssä olevia humanisteja olemme ja rahat riittävät erittäin hyvin.
nimimerkillä opiskeluaikana nälkääkin nähnyt
Kohtuullisesti pärjätään, lyhennetään talo ja autolainaa. Paremminkin vois mennä, mutta siis pärjätään.
Kiva kun tietää, että pärjää ihan jees vaikka nyt opiskelen. Parempaa tiedossa jos joskus pääsen vaikka töihin :D
Mies vetäsee vasta ylennyksen saatuaan noin 5400eur/kk. Mielestäni aika hyvin 25v lapsettomalle parille.
Kivasti tullaan toimeen, ei velkaa, paljon omaisuutta ja juttuja joilla vähän näyttää muille.
Todella tiukkaa. Hyvä kun riittävät laskujen jälkeen ruokaan.... todellakin välillä tuntuu että mitä järkeä tässä on. Lapset saa ruokansa mutta itse pitää usein tyytyä leipään ja veteen. Kiva että jollain paremmin ja pärjää...
No, meillä molemmilla brutto noin 2200e, ihan mukavasti toimeen tullaan ja asuntolainaa maksetaan. Ei nyt kumminkaan mihinkään luksukseen ole varaa, lasten hoitomaksut syö turhan suuren osan tilistä
Pärjäämme ihan hyvin, mutta kun työt ovat pätkissä, on pakko varautua siihen että tulevaisuudessa tulot ovat erilaiset. Asumme Kainuussa, ja täällä yleinen tulotaso ja asumiskustannukset ovat alhaisempia kuin muualla, joten tulot ovat siihen nähden hyvät.
Ja olen tuosta vähästäkin säästänyt ettei tarvi miehen " siivellä" elää kunhan hoitovapaalle jään. Hyvin pärjätään.
Mulla tulot 404e/kk, eli opintotuki+ asumislisä, tosin nyt kesäajalta en saa mitään ja sit syyskuulta saan 380e äitiyspvärahaa plus lapsilisän 100e ja asumistukea n. 180e. Yhteensä siis 660e.
Mies opiskelee ja saa tuon 404 euroa. Kuukausitulot yhteensä siis n. 1000e syksystä alkaen. Nyt onneksi mies kesän töissä, josta saa noin 1500e/kk.