Katsooko naisten jalkapallon mm-kisoja oikeasti kukaan?
Paitsi tietysti lesbot, jotka kiimailevat törmäilevien ökylesbojen haarovälien "killuttimia"?
Kommentit (49)
Toki toki katsoo. Tänäänkin tulee kova peli. Englanti - USA. Jalkapallomaailman vuoden tärkeimpiä pelejä pelataan tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ylipäätään katso jalkapalloa, mutta olin tilanteissa joissa jalkapalloa oli katsottavissa ja siinä katsoessani totesin, että naisten jalkapallo on n. 100x viihdyttävämpää (mutta silti äärimmäisen tylsää, kuten jalkapallo aina) kuin miesten jalkapallo.
Miesten jalkapallon mm-kisoja ei pystynyt varttia katsomaan nukahtamatta, naisten jalkapallossa sentään vähän yritettiin edes liikkua kentällä.
Noh, äärimmäisen tylsää joka tapauksessa.
Paitsi pelaajien juoksema määrä mitataan pelin aikana ja naisten jalkapallossa pelaajat juoksee pelin aikana useamman kilometrin vähemmän kuin miesten peleissä :D
Usan naiset kisoihin valmistautuessa pelasi harjoituspelin jotain poikien yläkoulujoukkuetta vastaan jostain päin Texasia ja pojat voitti 5-0 :D
Kun kaksi tasaväkistä naisten joukkuetta pelaa vastakkain niin molemmat näyttää hyvältä mutta kun laitetaan miesten joukkue vastaan niin siellä aletaankin mennä ohi oikealta vasemmalta ja keskeltä eikä naiset pääse edes koskemaan palloon pelin aikana.
En ole minuuttiakaan nähnyt näistä kisoista. Urheiluruudusta tuli kerran joku päivitys joka kesti 15 sek, ei edes urheiluruutua kiinnostanut.
Toki lätkäleijonamimmien kisat kiinnosti ja itse ainakin seurasin finaalia ja jatkoaikaa jännityksellä. Joten on lajista riippuvaista näköjään, ja kai olisi eriasia jos Suomi pelaisi siellä (en edes tiedä pelaako, lol).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä katsoo. Senpä takia näiden naisjalkapalloilijoiden täytyisi saada samaa palkkaa kuin esim. Neymar tai Messi.
Paitsi että katsojia on alle 10% miesten pelien katsojista ja seurajoukkueilta nuo pelaajat miljoonansa saa. Maajoukkuepeleistä saa vain pienen päivärahan ja menestysbonukset. Naisten seurapelejä ei katso juuri kukaan ja palkkioita voidaan maksaa vain tulonsiirtona miehiltä.
EI katso, paikan päällä olevat on kaikki sokeita, kun ne pääsee puoleen hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Usan naiset kisoihin valmistautuessa pelasi harjoituspelin jotain poikien yläkoulujoukkuetta vastaan jostain päin Texasia ja pojat voitti 5-0 :D
Kun kaksi tasaväkistä naisten joukkuetta pelaa vastakkain niin molemmat näyttää hyvältä mutta kun laitetaan miesten joukkue vastaan niin siellä aletaankin mennä ohi oikealta vasemmalta ja keskeltä eikä naiset pääse edes koskemaan palloon pelin aikana.
En viitsi sanoa mitä mieltä olen älykkyydestäsi. Oletko nähnyt MM-nyrkkeilytittelin matsia jossa on vastakkain alin painoluokka ja raskain painoluokka?
Tuskin olet. Joko ymmärrät tämän tai et. Minua se ei hatkauta tämän enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi sanoa mitä mieltä olen älykkyydestäsi. Oletko nähnyt MM-nyrkkeilytittelin matsia jossa on vastakkain alin painoluokka ja raskain painoluokka?
Mitä kertoo sinun älykkyydestä, että kuvittelet erojen nyrkkeilyn painoluokissa olevan suoraan verrannollisia tasoeroihin naisten ja miesten jalkapallossa?
Pelaahan miesten joukkueissakin pelaajia aina 50 kiloisista lähes 100 kiloisiin :D
Minä tykkään alle 10-vuotiaiden jalkapallopeleistä. Siellä on vauhtia ja jännitystä, onnistumisia ja epäonnistumisia, ja pelaajia selvästi kiinnostaa voittaa. Muutenkaan meno ei ole vielä turhan totista pakerrusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kertoo sinun älykkyydestä, että kuvittelet erojen nyrkkeilyn painoluokissa olevan suoraan verrannollisia tasoeroihin naisten ja miesten jalkapallossa?
Pelaahan miesten joukkueissakin pelaajia aina 50 kiloisista lähes 100 kiloisiin :D
En toista mitä mainitsin älykkyydestäsi, sinä todistit juuri että näinhän se on. Kivaa loppukesää Einstein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kuvaa hyvin, miesten jalkapallo on raskaansarjan matsi ja naisten höyhensarjan. En nyt jaksa katsoa, mutta jahka EM tai MM tulee, niin työkavereiden kanssa vedonlyöntiä ja telkkarin ääressä jännätään.
Eri
Naisten fudis on tylsää. Hyviä naisten lajeja ovat esim. taitoluistelu ja permantovoimistelu. Niitä voi miehenä katsoa useita tunteja. Varsinkin niillä luistelijoilla on aivan uskomattoman hyvät peput. En ole kyllä katsonut miestenkään jalkapalloa vuosiin kun veikkaus antaa niin huonot vedonlyönti kertoimet.
Meillä katsotaan ahkerasti. Nyt kun turnaus on edennyt pidemmälle, alkaa olla kunnolla tasokasta peliä. Hyvä jalkapallo on viihdyttävää, pelasivat sitten miehet tai naiset. Ruotsia kannustan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että joskus jossain jotain. Vau.
En ymmärrä tätä "argumentaatiota" naisten palloa vastaan. Kaikki tietää, että miehet pelaa palloa paremmin kuin naiset, siksi naiset pelaa toisiaan vastaan. Samoin kuin muissakin urheilulajeissa on miesten ja naisten sarjat. Entä sitten? Yhtä viihdyttävää se on silti.
Vierailija kirjoitti:
jos naisten jalkapalloa katsoo lesbot, niin samalla logiikalla miesten jalkapalloa katselee homot. miesten jalkapallossa pallon perässä juoksee nuoria kovakuntoisia komeita miehiä, joten on ymmärrettävää että homot katsoo otteluita elimet kovina.
Logiikkasi ontuu pahasti. Jalkapalloilevat naiset ovat mörssäreitä, jotka jahtaavat toisiaan strap on dildot lanteillaan takahuoneessa pelin jälkeen, jalkapalloilevat miehet ovat upeita heteroita ja cismiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoo.Minä esim.Entisenä naisfutarina katson kaikki futispelit mitä telkkarista tulee.Hienoa, että naisten futista näytetään nyt telkkarista.
Kammottavan oloinen se kivinaama kapteeni USan joukkueessa. Just sellainen, jolla on riski naksahtaa päässä ja sitten alkaakin haulikko jo laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten?
Jos pistetään Justin Gatlin ja Tori Bowie yhtäaikaa lähtöviivalle ja katsotaan kumpi juoksee 100m nopeampaa, on aika selviö, että Justin sen vie. Naiset ja miehet ei kisaa samoissa sarjoissa.
Miksi sen pitäisi olla syy katsomatta naisten kisoja? Ja tottakai tuo harjoitusmatsi pelattiin täysillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä katsoo. Senpä takia näiden naisjalkapalloilijoiden täytyisi saada samaa palkkaa kuin esim. Neymar tai Messi.
Paitsi että katsojia on alle 10% miesten pelien katsojista ja seurajoukkueilta nuo pelaajat miljoonansa saa. Maajoukkuepeleistä saa vain pienen päivärahan ja menestysbonukset. Naisten seurapelejä ei katso juuri kukaan ja palkkioita voidaan maksaa vain tulonsiirtona miehiltä.
Niin. Miehet on saaneet urheilla ammattimaisesti paljon kauemmin kuin naiset. Esimerkiksi Suomen miesten maajoukkue on pelannut ekan pelinsä 1911, kun taas naisten maajoukkueen eka matsi on ollut 1973 ja jalkapallotoiminta yleensäkin käynistetty vain 10 aiemmin. Hieman kauemmin on saanut miesten osalta peli kehittyä ja ihan varmasti yhteiskunnan avustuksella. Mun mielestä olisi aika reilua, että myös naisten urheiluun panostettaisiin, jotta sen tasoa saadaan nostettua.
Katsoo.Minä esim.Entisenä naisfutarina katson kaikki futispelit mitä telkkarista tulee.Hienoa, että naisten futista näytetään nyt telkkarista.