Vierailija
Poiminta

Meillä heräillään 12-13 välillä. Saavatko teillä nukkua vaikka iltaan?

Sivut

Kommentit (202)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Toinen teini on aamuvirkku, nukkuu yleensä 22-06 ja toinen taas on iltavirkku, nukkuu yleensä 03-13. Lomalla saavat nukkua just miten haluavat.

Vierailija

Meillä ei nukuta koko päivää. Herättelen teinit viimeistään 8.00. Tykätään syödä aina yhteinen aamupala mikä ei oikein onnistuisi jos kaikki nukkuisivat omissa rytmeissään. Ja on helpompi myös aloittaa koulu syksyllä kun ei ole rytmi niin sekaisin.

Tiedän että monet eivät tykkää tästä, mutta meidän perheelle se vain sopii.

Vierailija

En tiedä kun olen vielä töissä. Varmaan heräävät joskus 11 jälkeen. Tulen töistä yleensä klo 14.30 ja silloin ovat kyllä jo ihan virkeinä päivävaatteet päällä.

Vierailija

Viimeistään silloin on noustava sängystä ylös, kun syödään yhdessä päivällistä. Ja tietysti jos on jotain sovittua menoa. Muuten nauttikoon laiskoista aamuista ja pitkään nukkumisesta nyt kun vielä voi.

Vierailija

Sukulaisen teini oli lomalla luonani ja hän nukkui puoleen päivään. Otin vain puoli päivää vapaata päivässä ja menin aamulla töihin, ja iltapäivällä tehtiin jotain mukavaa yhdessä.
Teini oli ihan onnessaan kun sai nukkua pitkään, ja silti riitti ohjelmaa ja tekemistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä ei nukuta koko päivää. Herättelen teinit viimeistään 8.00. Tykätään syödä aina yhteinen aamupala mikä ei oikein onnistuisi jos kaikki nukkuisivat omissa rytmeissään. Ja on helpompi myös aloittaa koulu syksyllä kun ei ole rytmi niin sekaisin.

Teinit tarvitsevat unta. Se on parasta heidän hyvinvoinnille.

Vierailija

Teini laittaa nukkumaan kuuden maissa aamulla ja herää siinä neljän maissa iltapäivällä 🙈

Vähän meinasi aluksi ärsyttää kun hän on niin eri rytmissä, mutta sitten päätin että aivan sama, nukkuu miten nukkuu kunhan ruokkii itsensä. Vähän kyllä jo varoittelin että viikko ennen koulun alkamista aioin heittäytyä natsimutsiksi ja vääntää hänen rytmiään vaikka väkisellä.

Vierailija

Meillä ovat töissä eli seitsemän jälkeen. 

Mutta vapaalla siinä aamupäivän kuluessa.  Oon jotenkin sellanen luterilaisen moraalin omaava, että must tuntuu pahalta nukkuminen iltapäivään ilman erityistä syytä siihen. 

Ihan luonnostaan heräävät siinä kymmenen aikaa aina viimeistään. Eli ei ole tarvinnut asian kanssa kärsiä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä he unta saa, nukkuvat yleensä loma-aikaan 9-10 tuntia yössä.

Vierailija

Herää? Väittääkö ap että teinit oikeasti herää? Nuita katsoessa alkaa uskoa zompeihin ja vamppyyreihin. Liikkuvat kuin elävät kuolleet silloin kun liikkuvat. Elävät lähinnä öisin jos känny kourassa olemista voi elämiseksi sanoa? 

Ainahan vanhat valittaa nuorisosta ei siinä mitään uutta. Nämä vain on niin apaattista porukkaa etteivät edes rieku kuten nuorison pitäisi. Nysväävät vain sitä älypuhelinta kuin aivottomat taikinat. Tulevaisuus todellakin on koneiden orjuus. Huh eihän nuo ole kiinostuneita oiken mistään ihmisten kanssa tekemisestä. 

Jep olen varmasti vanha käyrä kun en tajua nykynuoria. Olenhan jo 48 eli ikäloppu ukko, reliikki menneiltä ammoisilta ajoilta. Nykyisiltä nuorilta puuttuu paljon. Asenne, kapinallisuus, seksi ja rokki. Aivan siis niin etten edes haluaisi olla tämän päivän nuori. Hitto mielummin olen vanha pervo ja pidän jonkin asenteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta onko tuo riittävästi unta? Olen lukenut, että yli 12 tuntia voi olla hyvä aika nukkua.

Vierailija

Minä olen sitten ilmeisesti se tiukkismamma 😅 Toki valvotaan ja nukutaan paljon vapaammin kuin arkena, mutta joku roti hommassa pitää pysyä. En anna heidän valvoa aamuun, enkä nukkua iltapäivään. Tunnen lapseni ja tiedän että jos "vapauttaisin" heidän unirytmin täysin, he menisivät ihan sekaisin.
Nukkuvat yleensä suunnilleen 01.30-11.00.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta onko tuo riittävästi unta? Olen lukenut, että yli 12 tuntia voi olla hyvä aika nukkua.

On riittävästi ainakin meidän teineille. Eivät ole väsyneitä ja jaksavat juosta päivän menemään omissa hommissaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat