Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko tällaista miestä? MIKSI, MIKSI ET? Vastatkaa please!

Vierailija
26.05.2006 |

PLUSSAT:

Kiltti

Varakas

Älykäs

Hyvä keskustelemaan

Suht hyvä sängyssä

Kuuliainen

Haluaa sitoutua

Akateeminen, arvostettu koulutus ja ammatti

Pitkä

Komeat kasvot

Kauniit silmät

Hyvä ¿varustus¿

Arvostaa naista ja on kohtelias minulle

Ei juo eikä polta eikä lyö

Haluaa tarjota luksusta, mm. viikonloppuja vuokratulla hienolla mökillä, ulkomaan reissuja

Haluaa lapsia

Ei ole mustasukkainen

Anteeksiantavainen

Hyvästä perheestä

MIINUKSET:

Lihava, vartalo kaameassa kunnossa

Tyylitajuton

Mässyttää, louskuttaa

Ei pidä huolta itsestä, vaikea ajaa esim. parta

Flirttailee muille naisille

¿Mammanpoika¿, pitää joka päivä yhteyttä äitiinsä

Ei ¿kestä¿ ongelmia ja ristiriitoja

On todella työorientoitunut, lempipuheenaiheita opiskelu ja työ

Arvostelee kadulla naisia tyyliin ¿tuo vois mennä aerobickiin¿

Yliherkkä, heikompi kuin nainen

Ei osaa juuri mitään käytännön asioita, tuskin edes lampun vaihtoa

¿Veltto¿ suhtautuminen elämään, tykkää vaan maata sohvalla

Ei ole lainkaan miehekäs, pelkää kaikkea ja murehtii/huolehtii kaikesta

Odottaa naiselta mm. meikkausta, hymyilyä, hyvää kroppaa, ruuanlaittotaitoa

Ei kestä kritiikkiä

Ei lainkaan maaläheinen, miettii vain monimutkaisia filosofisia ongelmia ym..

(olen kahden vaiheilla ja mietin, laittaako mies kiertoon vai ei.. Ystävänä häntä rakastan, mutten tiedä jaksanko katsella kumppanina..)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten mielipiteet hetkauta. Sun miehelle olisi katastrofi jos työkaverit näkisivät sinut vaikka 15kg lihoneena, ja sanoisivat että onpas senkin vaimo levinnyt.

Vierailija
22/34 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mahdollista asua hetki erillään? Siinä näkisi miten mies ottaa vastuuta ja saisitte molemmat hiukan etisyyttä ja pohdintarauhaa. Varmaan rauhallinen keskustelu molempien tunteista ja ajatuksista olisi paikallaan. Kysy suoraan mitä mies ajattelee jos et vaikka yhtäkkiä meikkaakaan ym...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

¿Mammanpoika¿, pitää joka päivä yhteyttä äitiinsä

Ei ¿kestä¿ ongelmia ja ristiriitoja

Yliherkkä, heikompi kuin nainen

Ei osaa juuri mitään käytännön asioita, tuskin edes lampun vaihtoa

¿Veltto¿ suhtautuminen elämään, tykkää vaan maata sohvalla

Ei ole lainkaan miehekäs, pelkää kaikkea ja murehtii/huolehtii kaikesta

Odottaa naiselta mm. meikkausta, hymyilyä, hyvää kroppaa, ruuanlaittotaitoa

Ei kestä kritiikkiä

Nimenomaan tuo, että ei kestä kritiikkiä, soittelee äidille joka päivä ja kertoo ummet ja lammet suhteesta + se, että on LIIAN herkkä saavat minun niskakarvani nousemaan pystyyn..

Vierailija
24/34 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta iät ei täsmää. Mun mielestä mieheni siskon mies on todella ällöttävä ja mä en tule hänen kanssaan yhtään toimeen ja mua ärsyttää koko ihminen tosi paljon, mut onneksi asutaankin niin kaukana toisistamme että ei nähdä kuin ehkä pari kertaa vuodessa ja sekin tuntuu joskus liialta.

Sinuna kyllä jättäisin tollasen äijän kun vielä ei ole liian myöhäistä...tsemppiä!

Vierailija
25/34 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikalla just tuollainen mies. Ihan mukava työkaveri, mutta hirveä sovinisti toisaalta. Selkeästi arvostaa ja rakastaa avokkiaan, mutta suhtautuu kuten näyttelykoiraan, itse paksu kuin mikä eikä pienintäkään kiinnostusta edes yrittää pitää itseään kunnossa.

Vierailija
26/34 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen todella rikkinäisestä perheestä, mm. alkoholismia, perheväkivaltaa ja mielenterveysongelmia on ollut.. Olen miehelleni näitä asioita kertonut, ja hän ei ole reagoinut niihin juuri lainkaan. Tuntuu, ettei myötätuntoa heru. Ollut vain hiljaa. Ja toisaalta hän odottaa hirmuista empatiavyöryä jopa omiin työongelmiinsa :/..

- Mies on vähätellyt minun opiskelualaani. Tavallan varmistanut, että hän on " korkeammalla" ja " vaikeammalla" alalla kuin minä. Aitoa kiinnostusta minun opiskeluihin ei ole ollut, omista asioistaan hän taas kertoo ihan kaiken

Vierailija
27/34 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että itsekin haluat lempata tuon miehen, muttet ole vielä saanut tarpeeksi rohkeutta tehdä sitä.

Vierailija
28/34 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin pidemmän päälle siedä... miten sen nyt sanoitkaan.. tyylitajuttomuutta, maiskuttelua, nössöilyä.

Vierailija
29/34 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut tavat vaan on ylitsepääsemättömän ärsyttäviä.

Vierailija
30/34 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole ikinä pitänyt ongelmista. Jos minun mieltäni on painanut jokin tai olen kysynyt tarkennusta johonkin asiaan (esim. miehen moukkamaiseen kommenttiin), niin mies on saattanut hermostua kunnolla, että " TAASKO sulla on noita ongelmia, eikö koskaan voi olla ilman niitä" . Enkä siis tosiaan ole ollut mikään ongelmapesäke-nalkuttaja, vaan ihan asiasta olen kysellyt/yrittänyt neuvotella. Mies ei vaan kestä mitään " negatiivista" palautetta. Kaiken pitäisi olla täydellisesti ja kestohymy huulilla :/.

Samoin jos jonain päivänä satun olemaan mietteliäämpi, omissa ajatuksissani tai en muutenkaan mikään päivänsäde, niin johan tulee mieheltä palautetta turhautuneeseen sävyyn, että " mikäs nyt taas on hätänä" .

Kun itsekin näitä asioita mietin, niin eipä tosiaan taida olla kuin yksi ainut järkevä vaihtoehto.. Aluksi mies vaan näytti niin upealta löydökseltä, että on ollut hankala tajuta tämä kokonaisuus ja päästää irti :(.

Vierailija
31/34 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset kunnollisen miehen, joka rakastaa sinua meikittä ja mökkitamineissakin. Joka antaa sinulle oikeaa välittämistä, on kiinnostunut sinusta ja ammatinvalinnastasi. Joka on kanssasi tasa-arvoinen.

Jätä mies, ennenkuin teille siunaantuu lapsia ja homma on vaikeampi toteuttaa!

Voimia kovasti, nokka kohti tulevaisuutta. Maailma on pullollaan mukavia nuoria miehiä, olen ihan varma, että löydät paremman rinnallesi :D

Joo, perustelut, miksi kiertoon: kaikki nuo negatiiviset puolet kumosivat jokaisen positiivisen puolen miehessä. Negatiiviset ominaisuudet PALJON painavampia. En itselleni ottaisi tuollaista taakkaa. Kun lapsia syntyy, kaikki nuo negatiiviset ominaisuudet vaan korostuu ja sitten on helvetti irti.

Vierailija
32/34 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hienoa että pohdit asiaa monelta kantilta. Huolestuttavasti noita negat. asioita tulee esille aina vaan enemmän.

Kerropa tähän miehestä joku asia tai tilanne missä koet hänet positiivisesti. Mieti sitten, mikä ihan oikeasti painaa vaakakupissa sun elämää ja odotuksia ajatellen.

Olen varma että eteen osuu vielä semmoinenkin mies, jolla on noi kaikki listaamasi positiiviset asiat mutta noita negatiivisia ei tuossa määrin.

Siis mitä sitten vaikka olisi vatsaakin, ulkoiset seikat ei vielä haittais mutta kun ARVOT ja asenteet on p:stä tällä miehellä. Itsekeskeinen narsisti ja kiinni vanhemmissaan. Ole fiksu äläkä sido itseesi tuollaista riippakiveä.

Vierailija
33/34 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella paljon ristiriitoja.. Just tuo arvostamishomma, työorientoitunut/laiska (?) jne.. JSSAP!

Vierailija
34/34 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perse on ISO! Ja muutenkin vaikuttaa aika veltolta tyypiltä!