Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskaus ja ahdistus - olenko ainoa?

Vierailija
18.06.2006 |

Mikähän siinä on, ettei voi iloita vaan alka heti maalailemaan piruja seinille? Jo kolmas toivottu ja suunniteltu raskaus, mutta mieli maassa heti, kun testi näyttää plussaa. Näen kaiken tosi pessimistisessä valossa ja tulevaisuus tuntuu synkältä ja kaikki huolestuttaa.

Olenko ainoa, jolla alkuraskaus on kaikkea muuta kuin onnen huumaa? Olen aiemmissa raskauksissa sopeutunut (lue: alistunut =)) tilanteeseen vasta rv 12 paikkeilla. Siihen asti vain masentaa, ahdistaa ja pelottaa kaikki. Tuntuu, ettei selviä ja puolittain toivon välillä jopa, että menisi kesken.

Pitäisiköhän mennä kallonkutistajalle. Ja todellakin, tätäkin lasta yritettiin pitkän aikaa ja nyt tunnelmat ovat nämä... =/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tuli tämä raskaus yllätyksenä ja alan vasta pikku hiljaa tottua ajatukseen lapsen tulosta maailmaan. hormonit ne sinunkin ajatuksiasi keikuttelee niinkuin minunkin: yhtenä hetkenä voi olla todella onnellinen mahasta, toisena taas inhota sitä.

Vierailija
2/4 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt plussaa testasin ja tulevaisuus on alkanut huolettaa todella! Pitäisi olla onnen kukkuloilla, mutta en osaa oikein sanoa olenko edes onnellinen. Kai se on ne hormoonit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä voisi sen jälkeen enää elää itseni kanssa. Voi herran jestas ihmisen psyykeä =((

Ap

Vierailija
4/4 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen todella masentunut ja ahdistunut, johtuu lähinnä peloista ettei kaikki ole hyvin ja uudesta työpaikasta, että miten siellä suhtaudutaan kun heti jää äitiyslomalle.. Uskon ja toivon että iloksi muuttuu kun aika kuluu (jos ultrassa elämää todetaan).